Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Skoda
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
05.08.08, 10:18   #1 (linkki)
Todella pettynyt laatuun
(Vierailija)

Skoda octavia rs ovi "pahvit"

Mulla on vuoden 2008 octavia diesel RS ja vikoja on löytynyt mm takaovi paneelit resonoi todella paljon, hattuhylly ei pysy kiinnikkeissään, konehuoneessa olevat suoja katteet eivät pysy paikallaan, etuikkunat eivät mene aina kiinni ( eli ikkunoita nostaessa tulee se väliinjäämis suoja päälle ja laskee ikkunat alaspäin ) ja kaikennäköistä muuta pientä!

Onkos muilla ollut vastaavia ongelmia?
  Vastaa viestiin

06.08.08, 14:24   #2 (linkki)
asfasfasdf
(Vierailija)

asd

ainahan niitä skodassa ongelmia on... mutta eipä niissä yleensä suurempia. vaan tuommosia pieniä häsläyksiä...
  Vastaa viestiin
06.08.08, 18:43   #3 (linkki)
mr.nobory@jossain.com
(Vierailija)

ei mitään...

Mulla on ollut bensa RS puolitoista vuotta ja reilut 25000km eikä pienintäkään vikaa tai häiriötä ole tullut vastaan, eli on niissä varmaan yksilöissäkin sitten eroja. Mun malli on kumminkin eri eli se viistoperäinen. Olen lastuttanut koneen 245hv/375nm , ja siitäkin kokemuksia viideltätoista tuhannelta kilometriltä. Vois sanoo et se alkuperäinen teho on ihan jees mutta jos haluaa oikein tykittää välillä niin ei se liikaa ole vielä tuokaan vaikka pitää oppia kiihdyttelemään kolmosella vasta kunnolla kun kakkosella kuluu rengasta liikaa...
  Vastaa viestiin
08.08.08, 08:56   #4 (linkki)
paska
(Vierailija)

ei mitään

Lastutitko autosi missä? Ja oliko minkä hintainen? Voisin nimittäin itsekkin lastuttaa ton mun diesel rs:n!Autohan on hyvä ajaa, on nyt tullut 18 ooo km viimeisen 3 kuukauden aikana ja välillä se "ylimääräinen" teho olisi kiva !
  Vastaa viestiin
25.11.08, 12:25   #5 (linkki)
mulkvisti
(Vierailija)

ei itäautoja

enemmin syön matoja kuin ajan itäautolla
  Vastaa viestiin
15.11.10, 18:10   #6 (linkki)
RS POWER
(Vierailija)

ennemmin syöt matoja??

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mulkvisti Näytä viesti
enemmin syön matoja kuin ajan itäautolla

joko olet kateellinen corollan omistaja, tai ajat bmw:llä tai jollain muulla "saksalaisella". Jos olet bmw:n omistaja, niin tule toki kokeilemaan takaluukkuun tätä idän autoa :) Lupaan sulle poju että katselet mun takavaloja! Vaikka sulla olis ämmäläinen tai oikeastaan mikä tahansa romu. (585HV/820NM) että revi siitä huumoria. Kiitos =)
  Vastaa viestiin
26.10.11, 15:39   #7 (linkki)
JÄRKI MIES
(Vierailija)

ei kilpailla

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RS POWER Näytä viesti
joko olet kateellinen corollan omistaja, tai ajat bmw:llä tai jollain muulla "saksalaisella". Jos olet bmw:n omistaja, niin tule toki kokeilemaan takaluukkuun tätä idän autoa :) Lupaan sulle poju että katselet mun takavaloja! Vaikka sulla olis ämmäläinen tai oikeastaan mikä tahansa romu. (585HV/820NM) että revi siitä huumoria. Kiitos =)

Lapsellista uhoa. Järjellinen mies ei kilpaile autoilla vaan aivan muilla asioilla.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Katso myytävänä olevat Skoda -merkkiset autot Nettiautossa.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku