| | |
19.01.07, 20:58
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | toyota
oikea käyttöauto, ainakinjo viides toyota, aikä mitään vikoja, vaihdettu vain aina uudempaan malliin.
| |
| | |
20.01.07, 22:51
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Diesel
HJ-61 vm. 1988 km 430 th. Huippu-yksilö. Rek. 6 :lle Maksettu autonkäyttö ja dieselveroina valtiolle kahteen kertaan. Vuosimaksut n, 1000€/ vuosi. Naapurin isännällä sama yksilö muutettu pakettiautoksi dieselvero /alle n. 100 € / vuosi.
Suomen autoilijoitten kohtelu on täyttä mielivaltaa joka ei perustu oikeudenmukaiseen kohteluun alkuunkaaan.
Valtio on autonomistajan suhteen täysin mielivaltaan perustuva verottaja.
Olen tyytyväinen jos viimein saadaan todellinen ja kaikkia osapuolia tyydyttävä veromuutos joka perustuu nimenomaan kulutuksen verotukseen ja verot kaikille käyttäjille yhdenmukaisina.
Toivottavasti eu:n kansalaisina viimein alamme saamaan samaa kohtelua kuin muissakin eu valtioissa. Tämähän ei tietenkään sovi muutamien puolueitten tavoitteisiin mutta jätämme heitä äänestämättä. | |
| | |
21.01.07, 11:28
|
#3 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2007
| TOYOTA Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja varmis oikea käyttöauto, ainakinjo viides toyota, aikä mitään vikoja, vaihdettu vain aina uudempaan malliin. | Samat sanat! Tosin viimeisin on vm-97, corolla 1.4 ecotronic. Mitään ei ole korjattu, polttimoitakaan vaihdettu! Ai niin akku hyytyi viime vuonna -se on vaihdettu. Tosin ajettu 79000 km. Kesällä ajelen vanhalla oldsmobilella.
| |
| | |
21.01.07, 18:56
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Toyota
Toyota on käyttövarmuudessaan ykkösluokkaa, ei vikoja, minullakin jo viides toyota menossa, nyt vm-2005, tyytyväinen olen ollut, ja aion jatkossakin ajaa toyotalla.
| |
| | |
22.01.07, 12:44
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | toyota
aah.. vihdoin pääsin eroon tojotasta.. Toyota corolla 1.6se -89.. iso kasa paskaa.. kumma kun ei muuten eroon pääse kuin polttamalla. noh se onkin nuille riisikipoille ihan oikea tapa päästä eroon :D Piti ostaa Auto - BMW Alpina B10 <3
| |
| | |
23.01.07, 13:09
|
#6 (linkki)
Toyota varmaa laatua!!
| |
| | |
24.01.07, 19:56
|
#7 (linkki)
|
| Yli miljoona kilometriä....
Olen ajannut vuodesta 1984 yli miljoona km.ja lähes kaikki Toyotilla taitaa olla jo kuudes menossa, muitakin on ollut mm. Lada, Nissan, Astra (joka oli täysin susi)Nyt on kaksi Avensista, toinen bensa ja toinen D4D. Kulkee vähällä ja hyvin. Mitään murheita ei ole ollut, yhdestä AT 151 Carinasta meni kannentiiviste johtui lohkolämmittimestä. Toyota on varma peli. Korjatkaa vaan Bemareita yms. sakuja...
| |
| | |
24.01.07, 22:01
|
#8 (linkki)
on hyvä auto ja kulkee hyvin ja muutenkaan ei oo vikoja ollu kulkee tosi kivasti ja tehoakin on (90hp) ja paska lentää ja kivaa on | |
| | |
26.01.07, 01:45
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Ai ei vikaa???
Autolla oli ajettu n. 80tkm ja seuraavan kympin sisään vaihettiin etupään niveet vetari+kumi, etupään nivelet, ilmastointi huollettiin, kansi vaihdettiin, pari ruiskusuutinta ja laatikossakin oli jo välystä, joten tämä Toyota lähti vaihtoauto riviin ja uusi pirssi alle! Vähän reilu 5000e korjauksiin reilussa puolessa vuodessa reilu 3v. autoon on kumminkin vähän liikaa! Ai niin kyseessä oli 1.4 d4d moottori! Ei ne kaikki japsit ole luotettavia, auto oli kumminkin täydellisellä huoltokirjalla!
| |
| | |
27.01.07, 10:42
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Huonoa tuuria. Ja se on kyllä ikävää. Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Ei enään Toyotaa! Autolla oli ajettu n. 80tkm ja seuraavan kympin sisään vaihettiin etupään niveet vetari+kumi, etupään nivelet, ilmastointi huollettiin, kansi vaihdettiin, pari ruiskusuutinta ja laatikossakin oli jo välystä, joten tämä Toyota lähti vaihtoauto riviin ja uusi pirssi alle! Vähän reilu 5000e korjauksiin reilussa puolessa vuodessa reilu 3v. autoon on kumminkin vähän liikaa! Ai niin kyseessä oli 1.4 d4d moottori! Ei ne kaikki japsit ole luotettavia, auto oli kumminkin täydellisellä huoltokirjalla! | Se on aika paha paikka, mutta voin kyllä sanoa että se on vain huono tuuri.
Henkilököhtaisella kokemuksella en aja muilla kuin Toyotalla tai Hondalla.
Ne on ovat luotettavaimpia autoja mitä markkinoilta löytyy. | |
| | |
28.01.07, 15:31
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | totjota
toyj-ota.kun et muuta saa.
| |
| | |
29.01.07, 00:00
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Luotettavampaa saa hakea.
Yhteensä satojatuhansia kilometrejä ajanut, erimallisilla, vähintään 20 vuotta vanhoilla (ja vähintään 300 000km ajetuilla) toyotilla, eikä yksikään toyota-vanhus kertaakaan tienpäälle jättänyt! Samaa ei voi sanoa kovinkaan monesta muusta merkistä. Bemareitakin olen useamman omistanut ja kyyti on toki mukavaa, mutta siihen se sitten jääkin, valitettavasti. Sori vaan riisikuppien vihaajat ja muut maanantai-mallien omistajat, mutta omien kokemusten perusteella voin luottaa vain toyotaan, hondaan ja volvoon.
| |
| | |
30.01.07, 23:21
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | toijjota
ensimmäistä toyotaani ajan nyt eikä löydy pahaa sanaa. -25 pakkasesta lähtee käyntiin yhtä varmasti ku kesälläki.
suskappaleitahan on joka merkillä. =)
| |
| | |
30.01.07, 23:25
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | joo on noita saksalaisia katteltu
heh joo ei ole ollu tojotas mitään vikaa tai no jokainen ny jotain tarvii mut tossa kun virman autoista vastaan niin on jotain käsityksiä jääny mieleen ei ole tarvinnu tojotia käydä tiellä korjaamassa mut kun foorti tuli taloon niin se remontti ei meinaa millään loppua vaikka niitä ny ei ole kaan kun kaksi mut toinen lähtee pian ja se toinen!!!!
no hiacella se 400tkm ei ole mikään temppu mut kun foortiin saa vaihtaa kerran kuussa pyörän laakerit ja aina siinä on jotain roikkumassa ja siihen 400tkm hiacella ei tarvi pyöriin koskee jos ny jarrupalat laittaa mut muuten pelaa
se mitä foortin tai volkkarin remonttiin menee vuoressa niin sillä melkein ostaa uuden auton ikävä tosiasia
olen vastannu yli kymmenen vuotta yli kymmenestä autosta
| |
| | |
31.01.07, 15:16
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Rolla. ensimmäistä toyotaani ajan nyt eikä löydy pahaa sanaa. -25 pakkasesta lähtee käyntiin yhtä varmasti ku kesälläki.
suskappaleitahan on joka merkillä. =) | Olen täysin samaa mieltä eli totta se on että jokainen käytetty auto on yksilö. Auton kunto on aina yleensä käyttäjistä kiinni ja onha niitä tehtaalta tulleita täys susia olemassa myös
| |
| | |
31.01.07, 17:01
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | toyotat kestää!
itelläni menossa jo seitsemäs toyota enkä muuta merkkiä aio ikinä ottaakkaan!tuntuu olevan saksalaisissa aika lailla lasten vaivoja isolla v:llä.. no jokainen ajakoon millä haluaa! | |
| | |
31.01.07, 19:08
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | toyj-ota kun et muuta saa
mun sukulaisella on toyota corolla ja se on niin paska ja ruostunu että oikee pistää vihaksi.sukulaisen toyota ei sopisi ees pellolle.siihen jouduttu vaihtaan 7 vuoden aikana kaikki mahdolliset hööpelit ja yhteensä ne on maksanu jotain 10000 ekee.en kyllä itte ostais toyotaa koskaan.oon itte ajellu bemarilla koko ikäni eikä ykskään oo jättäny tiälle. jos on autoa hankkimas niin kannattaa ostaa bmv
| |
| | |
31.01.07, 21:18
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Tilastot puhukoot puolestaan. Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja erski mun sukulaisella on toyota corolla ja se on niin paska ja ruostunu että oikee pistää vihaksi.sukulaisen toyota ei sopisi ees pellolle.siihen jouduttu vaihtaan 7 vuoden aikana kaikki mahdolliset hööpelit ja yhteensä ne on maksanu jotain 10000 ekee.en kyllä itte ostais toyotaa koskaan.oon itte ajellu bemarilla koko ikäni eikä ykskään oo jättäny tiälle. jos on autoa hankkimas niin kannattaa ostaa bmv |
Näinpätaas....oliskohan otsikon takana kirjoittavalla kaverilla KARJALA-lippis ihan tarpeeksi tiukalla päässä? Taitaa olla märkiä unia sulle ne bemarit...tai no, sitten parin vuoden päästä, kun olet ajokortti-iässä, niin voit ehkä hankkia OMAN sellaisen. Pihavireisen puhkiruostuneen e30 316 -tehotykin!! :D
Niin, epäilijät, sun muut vois vaikka ihan huvikseen seurailla euroopanlaajuisia laatututkimuksia, siitä miten mikäkin automalli on pärjännyt. Niin, IHAN VAHINGOSSA TOYOTA on ollut vähintään viimeiset 15 vuotta luotettavimpien autojen sijoituksessa AINA vähintään kolmen parhaan joukossa. Ja Saksalaisista siihen sarjaan kykenee ainoastaan Mercedes. Niin ei tainnut olla sattumaa... Te jotka täällä parjaatte toyotaa, voisitte kerran edes ostaa sellaisen. Ehkä sitten ei tarvi täällä anonyyminä päteä ja potea sitä pahaa oloa, kun oma mosse on rikki ja vituttaa! | |
| | |
01.02.07, 13:39
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | toyota 2006
toinon corolla menossa, nyt 1,6 vm96 ja pelaa.....toyo muuten maailman myydyin merkki 2010, vai mitä...
| |
| | |
01.02.07, 17:34
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | bmw ei kestä!
onhan bemu hyvä ajaa ja silleen!mut paksu lompakko pitää olla kun kokoajan pitää niitä witun mutteri virityksiä pajalle olla viemässä!ei enää ikinä bemua!
| |
| | |
01.02.07, 18:27
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | hbemari on auto Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja erski mun sukulaisella on toyota corolla ja se on niin paska ja ruostunu että oikee pistää vihaksi.sukulaisen toyota ei sopisi ees pellolle.siihen jouduttu vaihtaan 7 vuoden aikana kaikki mahdolliset hööpelit ja yhteensä ne on maksanu jotain 10000 ekee.en kyllä itte ostais toyotaa koskaan.oon itte ajellu bemarilla koko ikäni eikä ykskään oo jättäny tiälle. jos on autoa hankkimas niin kannattaa ostaa bmv | minulla on bemeri 316 87 ei ole koskaan jättänyt tielle
meillä oli paska toyota ainaa sai korjata
ja sai hinaata tiellätä pois
kun on autoo talossa auto merkki on bemari | |
| | |
01.02.07, 20:25
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | bemari aunuksesta!
baierilainen mulkun wenytin
| |
| | |
01.02.07, 21:19
|
#23 (linkki)
|
|
Ajakaa poitsut millä haluatte ja Toyotalla loput!!! Kokemuksen ja kestävyyden ja tehonkin (D4D) ääni puhuu. Jos pojuilla on ongelmia niin vaihtakaa vaipat, itelle ja niille sakuille. Ja ajakaa pojat 50 000 km / vuoteen 23 v. ja tulkaa sitten puhumaan että mikä se kestää...
| |
| | |
01.02.07, 21:41
|
#24 (linkki)
|
| Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Aadolf heh joo ei ole ollu tojotas mitään vikaa tai no jokainen ny jotain tarvii mut tossa kun virman autoista vastaan niin on jotain käsityksiä jääny mieleen ei ole tarvinnu tojotia käydä tiellä korjaamassa mut kun foorti tuli taloon niin se remontti ei meinaa millään loppua vaikka niitä ny ei ole kaan kun kaksi mut toinen lähtee pian ja se toinen!!!!
no hiacella se 400tkm ei ole mikään temppu mut kun foortiin saa vaihtaa kerran kuussa pyörän laakerit ja aina siinä on jotain roikkumassa ja siihen 400tkm hiacella ei tarvi pyöriin koskee jos ny jarrupalat laittaa mut muuten pelaa
se mitä foortin tai volkkarin remonttiin menee vuoressa niin sillä melkein ostaa uuden auton ikävä tosiasia
olen vastannu yli kymmenen vuotta yli kymmenestä autosta | | |
| | |
01.02.07, 21:41
|
#25 (linkki)
|
| Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Aadolf heh joo ei ole ollu tojotas mitään vikaa tai no jokainen ny jotain tarvii mut tossa kun virman autoista vastaan niin on jotain käsityksiä jääny mieleen ei ole tarvinnu tojotia käydä tiellä korjaamassa mut kun foorti tuli taloon niin se remontti ei meinaa millään loppua vaikka niitä ny ei ole kaan kun kaksi mut toinen lähtee pian ja se toinen!!!!
olen vastannu yli kymmenen vuotta yli kymmenestä autosta | | |
| |  | Autoa hakemassa? Selaa Nettiauton
Toyota
-merkkisiä autoja. | | | |