Mulla on Toyota Corolla 1,6 XL,HB,vm-89 ja oon etsiny joka paikasta ovia,kun on ruoste syöny nykyset niin pahasti,olisko täällä ketään kuulolla joka tietäis mistä voisin löytää?
Nimim.Toyota fani.
Mulla on Toyota Corolla 1,6 XL,HB,vm-89 ja oon etsiny joka paikasta ovia,kun on ruoste syöny nykyset niin pahasti,olisko täällä ketään kuulolla joka tietäis mistä voisin löytää?
Nimim.Toyota fani.
mulla olis koko auto halvallaa osyaa pois hinta 900euroo
Käykö sedanin ovet?kaveri kyseli just kesk.na onko oville tarvetta mutta en muista oliko etu-vai takaovet,sen väri oli grafiitinharmaa.kysymyksiä minulle txt-viestillä niin välitän kaverille.
0414952370.Raumalla.
Täällä olisi muorilla kokonainen 1990 vuosimallin "tuijota" Corolla tämän vuoden tammikuussa katsastettukin (kilvet ja kaikki), mutta öljypumppu hajos joten nyt ei muorin auto kulje.
Hyvin ylimieliset korjaajasedät sanoivat ettei kannata korjata... siispä myyn koko auton 400eurolla sille joka hakee sen pois!
Muori on Keravalla ja auto on nyt Tuusulassa Muorin puh. 0505445925
Nimim.Toyota fani.
MULLA LÖYTYY KUSKINPUOLEN TAKAOVI VIININPUNAINEN METALLI RUOSTEETON:AJETTU 170TUHATTA TULI PUU KESKELLE KONEPELTIÄ*! SOITA JOS TARVITSET 0505123759
Täällä olisi muorilla kokonainen 1990 vuosimallin "tuijota" Corolla tämän vuoden tammikuussa katsastettukin (kilvet ja kaikki), mutta öljypumppu hajos joten nyt ei muorin auto kulje.
Hyvin ylimieliset korjaajasedät sanoivat ettei kannata korjata... siispä myyn koko auton 400eurolla sille joka hakee sen pois!
Muori on Keravalla ja auto on nyt Tuusulassa Muorin puh. 0505445925