Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Toyota
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
30.07.08, 10:22   #1 (linkki)
RAV4 kiinnostaa
(Vierailija)

RAV4 2006-2007

Kertokaapas nyt mitä tiedätte RAV4:sta vm. 2006-2007.

Onkos noissa jotain tiettyjä tyyppivikoja, käyttäjien tekemiä muutoksia tms.? Onko miten laadukas; hiljainen, ajettava jne.

Onko automaatti kannattava hankinta?

Pitäisi varmaankin itse koeajaa.
  Vastaa viestiin

31.07.08, 09:40   #2 (linkki)
RAV 4 x
(Vierailija)

Hieno peli!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RAV4 kiinnostaa

Onkos noissa jotain tiettyjä tyyppivikoja, käyttäjien tekemiä muutoksia tms.? Onko miten laadukas; hiljainen, ajettava jne.

Helkutin hyvä auto ajaa ja vikoja ei pahemmin ilmene. Automalli luotettavuustilastojen kärkipäätä. Automaatti vanhahko 5 vaihteinen, joten suosittelen manuaali dieseliä. 177hv kulkee kuin juna.
  Vastaa viestiin
05.08.08, 14:17   #3 (linkki)
Luottopeli
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RAV 4 x
Lainaus:

Helkutin hyvä auto ajaa ja vikoja ei pahemmin ilmene. Automalli luotettavuustilastojen kärkipäätä. Automaatti vanhahko 5 vaihteinen, joten suosittelen manuaali dieseliä. 177hv kulkee kuin juna.
Luotettava, edullinen käyttökustannuksiltaan, muunneltavuus ja hyvä ajaa. Tämä auto ei jätä tielle!
  Vastaa viestiin
15.08.08, 08:56   #4 (linkki)
varapyöräkotelo
(Vierailija)

RAV4

Olen nähnyt liikenteessä muutaman RAV4:n, joissa ei ollut takaoven (peräkontti) päällä varapyöräkoteloa. Onko koko takaovi erilainen, vai onko varapyöräkotelo lisävaruste...? Jos hankin auton, jossa tuo kotelo löytyy, voiko sen helposti poistaa? Se on nimittäin ruma (sori)!
  Vastaa viestiin
27.08.08, 15:57   #5 (linkki)
onerak
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luottopeli
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RAV 4 x
Lainaus:

Luotettava, edullinen käyttökustannuksiltaan, muunneltavuus ja hyvä ajaa. Tämä auto ei jätä tielle!
Ihan mukava peli, jos unohtaa, että takaluukku ei aukea jos vetokoukussa on traileri tms. kytkettynä. Tai jos ei haittaa että syö öljyä yli 4 l /15 000 km. Maahantuoja on vuoden pyörittänyt korjausta-- ei oo kuulemma tiivistesarjoja. Taitavat odotella takuun umpeutumista.
Murrosnivelet meni uusiksi 60 000 kohdalla. (2,2 diesel/ 136 hv, vm 11/2006, aj. 60 000 km)
Sellainen peli.

Vastaa viestiin
23.10.08, 17:34   #6 (linkki)
topiko
(Vierailija)

uusissa malleissa ei näy vararengasta

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja varapyöräkotelo
Olen nähnyt liikenteessä muutaman RAV4:n, joissa ei ollut takaoven (peräkontti) päällä varapyöräkoteloa. Onko koko takaovi erilainen, vai onko varapyöräkotelo lisävaruste...? Jos hankin auton, jossa tuo kotelo löytyy, voiko sen helposti poistaa? Se on nimittäin ruma (sori)!
  Vastaa viestiin
25.03.11, 10:01   #7 (linkki)
rn
(Vierailija)

Vararenkaasta vielä

Vararengas on takaovessa hinnat alkaen malleissa (Rav4-taso). Kalliimmassa varustetasossa on paikkaussarja. Luxury ja X varustetasoissa on kyllä tilaa varapyörälle tavaratilan alla, jos poistaa siellä olevat työkalulokerot.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Katso myytävänä olevat Toyota -merkkiset autot Nettiautossa.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku