Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Toyota
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.06.09, 20:06   #1 (linkki)
toyotisti
(Vierailija)

uusi verso

kävin istumassa uuden verson ratissa ja kaikki muuten ok autona suurempi kuin entinen ainakin vaikutti siltä,mutta tuntui kuin ratti olisi ollut hieman vasemmalla.hieman muovinen tunnelma,keskikonsoli ja keskinoja heiluivat kun kokeilin.mitä mieltä muut ovat.nykyinen auto on corolla 06 ja mielestäni materiaalit ovat siinä parempia.
  Vastaa viestiin

11.06.09, 09:42   #2 (linkki)
Versokuikka65
(Vierailija)

Versojen maa

On ikävää, että kohdallesi sattui juuri tuollainen yksilö. Saanen huomauttaa, että maailmassa on monia ihmisiä, jotka ovat kasvaneet kieroon ja tarvitsevat myös kieron auton. Älä siis motkota vasemmuudesta, vaikka vasemmistolaisia pitääkin kannattaa puoluepolitiikassa. Suosittelen kääntymistä asiantuntijan puoleen, jotta saisit itsesi myös hieman vasemmalle lantiosta ylöspäin, jotta olisi mukava niin sanottu ajotuntuma.

Ja jos et ole tyytyväinen ihmisten vasemmuuteen, ole hyvä, ja käänny oikeistoon eli osta oikealle kaartuva ratti.
  Vastaa viestiin
11.06.09, 10:17   #3 (linkki)
Romunaattori
(Vierailija)

Miksi koeistuit?

Siis sinulla on 06 mallia oleva corolla ja haluat kokeilla uutta autoa. Anteeksi uteliaisuuteni, mutta onko corollassa vikaa? Tämä vuodatukseni vain sattui sinun kohdallesi, mutta olen ihmetellyt miksi ihmiset haluavat vaihtaa jopa alle viisivuotiaan ajopelinsä pois merkistä riippumatta. Onko nykyautot niin löyhiä? Ymmärrän tietysti jos eri elämäntilanteessa tarvitsee erilaista autoa niin vaihto on tarpeellista, mutta tämä jatkuva uuden vaihto menee yli hilseen. Aikanaan itse ostin 13 vuotta vanhan corollan ja ajelin sillä viisi vuotta ilman korjaustarvetta, sitten tarvitsin pakettiautoa ja senkin ostin 15 vuotta käytettynä. Nykyisen ladani ostin uutena 9 vuotta sitten, eikä ole tullut vielä mieleenkään käydä koeajamassa uusia autoja.
  Vastaa viestiin
14.06.09, 16:11   #4 (linkki)
toyotisti
(Vierailija)

vastaus romunaattorille

corollassa ei todellakaan ole vikaa,vasta sisäänajettu!tapanani on ollut aina sillointällöin tehdä katseluostoksia,kysymättä edes tarjousta.sen verran olen aina ollut utelias että pysyn ajan tasalla missä kehitys kulkee.olen muuten ajanut itsekin ladaa 22-vuotta,viimeksi samaraa eikä ole muuten mitään pahaa sanottavaa niistä.ainoa missä lada tulee jälkijunassa on turvallisuuspuoli.ps.kirjoituksesi sisälsi hyvän neuvon josta kiitokset sinulle.hyvää kesää
  Vastaa viestiin
19.06.09, 13:51   #5 (linkki)
Miikulainen
(Vierailija)

Varis jerso

Älä tee enää mitään lisää, variksessa ei voi muuta kun istua, ajaminen on kuvottavaa ja erityisen raskasta,vaikka auto on niinkin pieni.
Ei kannata satsat varikseen ost tuo noin joku isompi peli.
  Vastaa viestiin
22.06.09, 20:13   #6 (linkki)
tyhmät ihmiset vituttaa...
(Vierailija)

Miikulainen ei varmaan tiedä mistä puhuu. Varis verso on ihan eri auto kuin uusi verso! Aikaisemmin on tehty Yaris versoja, Avensis versoja ja Corolla versoja. Nykyään on pelkkä verso, joka siis vastaa tietääkseni Corolla versoja.
  Vastaa viestiin
02.07.09, 10:49   #7 (linkki)
Lahdesta päivää
(Vierailija)

Mullakin on Verso

Mulla oli aikaisemmin Taunus, melko pitkäänkin. Nyt ostettiin velipojan kanssa kimpassa tuommoinen Verso ja se on aivan uskomatonta miten sillä saa naista. Varastolla työkaverit ei meinaa uskoa mun juttuja, melkein joka viikonloppuna on ollut eri nainen mukana. Suosittelen muillekin!
  Vastaa viestiin
02.07.09, 10:51   #8 (linkki)
poikamies -68
(Vierailija)

Naista

Mulle kans naapurin mies kehui saavansa autolla naista, sillä on Volvo 240GL, haki sen Ruotsista viimekesänä. En oikein usko noihin juttuihin, mutta kai se tuotakin on kokeiltava kun ei muuten ns. heru.
  Vastaa viestiin
02.07.09, 10:58   #9 (linkki)
Merkonomi
(Vierailija)

Pitää paikkansa

Tuo naisjuttu on aivan liian korostettu näissä Toyota Versoissa. Itse olen ostanut Versoni pienen polttoaineenkulutuksen ja alhaisten vakuutusmaksujen vuoksi. Vanhemmillani ei ollut rahaa kouluttaa minua kuin merkonomiksi joten ei se palkkakaan päätä huimaa. Tansseista kyllä joskus pyörähdän mutta naisia en mukaan ota, aina ovat aamupalaa vailla.
  Vastaa viestiin
02.07.09, 12:59   #10 (linkki)
Versoperso
(Vierailija)

Niksejä vailla

Joo, tulee itsekin aika usein touhuiltua tanssien jälkeen Versossa, onhan se tosi näppärä ja tilava peli "niihin" hommiin. Olen huomannut että ikkunat tuppaa huurtumaan pahasti. Onko kellään ratkaisua ikkunoiden huurtumiseen? Olen jo kokeillut pyyhkiä lasit Koskenkorvaan kastetulla sukalla.
  Vastaa viestiin
02.07.09, 13:22   #11 (linkki)
Pertti Verso
(Vierailija)

Perso versolle

Oletko kokeillut Marikuosisia ikkunaverhoja integroiduilla kosteuden poistajilla? Vm-65 kuubelvaagenissa edesssä punamustat ja takana mustapunaiset ja todella toimii. Jari Sillanpään veli myy näitä ovelta ovelle maanantaisin...olethan kotona !
  Vastaa viestiin
02.07.09, 13:40   #12 (linkki)
Volvomän
(Vierailija)

Perso versolle 2

Mulla on 245-volvossa takapenkki koko ajan kipattuna ja takaosassa 10 cm styroxia pohjalla. Sen päällä normaalit petivaatteet. Sivukoteloista otin varoituskolmiot ja ylimääräiset öljypurnukat pois ja laitoin tilalle ns. suolapussit. Se kikka pitää lasit kirkkaana syksykosteillakin. Pahimman elimenhajun saa pidettyä kurissa ripustamalla sisälle hantaakeihin vaniljanhajuisia wunderbaumeja.
  Vastaa viestiin
02.07.09, 14:57   #13 (linkki)
Masa Espoosta
(Vierailija)

Huhhuh teidän juttujanne! Täytyypä tässä näin anonyymina tunnustaa että mekin joskus vaimon kanssa mökille Mäntyharjuun ajellessa tempaistaan pikkunätit siinä Lusin jälkeisellä levikkeellä - mulla on muuten kans Volvo, pankinjohtajamallin 745. Ostin sen muuten naapurin Unskilta, moottoriremppa tehty just ja toimii kuin junan vessa vaikka se on entinen Taxi ja mittarissa 600 tonnia.
Ei muuta kuin kesän jatkeet kaikille sorvaajille!
  Vastaa viestiin
02.07.09, 15:01   #14 (linkki)
Verso-Perso Karvonen
(Vierailija)

Verson istuinverhoilut

Kumma homma miten tuo Verso leimautuu "tietynlaiseksi" autoksi. Tosi itsekin harrastan Versossani ko. asiaa viikottain kun siihen on kerran tunkua ja tunnetusti tilaisuus tekee varkaan. Ompelutin äidilläni marimekko-kuosiset istuinverhoilut, etupenkit normaalista verhokankaasta ja takapenkille vahapintaisesta pöytäliinakankaasta. Onpa helppo pitää puhtaana. Se muuten se ratti on tosi näppärä, se kun on hieman vasemmalle ja poissa tieltä.
  Vastaa viestiin
02.07.09, 15:16   #15 (linkki)
Empivä
(Vierailija)

Farkku-Volvo vs. Verso

Aika paljon näyttää olevan roiseja juttuja täällä - liekö kaikki edes totta. Silti, kaksi automerkkiä tuntuu olevan pelimiesten keskuudessa ylitse muiden. Itse ajan vielä '06 Corollalla mutta noita juttuja lukiessa tulee sellainen kutina että lähden viikonloppuna Kehä3:n autokauppoja kiertelemään, nyt menee Corolla vaihtoon. Auttakaas nyt kaveria, mitkä on plussat ja miinukset noissa eli farkku-Volvo vs. Verso?
  Vastaa viestiin
02.07.09, 16:25   #16 (linkki)
Reijo Hukkanen
(Vierailija)

Mulla oli nuoruudessa Volvo, 242 tosin, mutta kai saan silti kertoa näkemykseni. Verso on perseestä. oikein inhottaa tässäkin kirkonkylällä kattoo ne osamaksu-Versoilijat. Se on nutipäät sillälailla, että mies saa tuhnua jos se vaan osaa suunsa aukaista, muistaa lauantaina käydä kylvyssä ja vielä jos menneniä laittaa tipan kaks että haisee hyvälle. Tanssitaito on toki eduksi. Vaan osamaksu Versolla ajavat merkantit ja muut kehä3:n sisäpuolella asustelevat maalta tulleet kermapeput kun ei enää nykyisin edes naista osaa pokata. Tarvitaan intternetit sun muut apuvälineet siihenkin. Aikoihin on eletty.
  Vastaa viestiin
03.07.09, 08:35   #17 (linkki)
Håkan
(Vierailija)

Huis huis omalle osastolle

Taas on joku Volvo-könsikäs eksynyt tänne osastolle. Huis huis takaisin kaappiin!
  Vastaa viestiin
03.07.09, 09:16   #18 (linkki)
Lahdesta päivää, taas
(Vierailija)

Anteeksi Reijo!

Joo, ei ollu tarkotus loukata kettään, enkä ikänä arvannut että tästä tämmöinen chätti alkaisi kun menin sanomaan että kun Versolla ajaa niin käy flaksi naisten kanssa. Sen verran vielä että ihan käteisellä velipojan kaa auto ostettiin, ei tarvinnu osamaksua eikä velkaa ottaa. Eihän ne kauheita maksa ja kuitenkin veljen kanssa ollaan kumpikin työelämässä. Ja kehä kolmosen sisällä olen käyny vaan vuonna 76 Linnanmäellä luokkaretkellä. Hyvää kesää kaikille Verso-kuskeille!
  Vastaa viestiin
07.08.09, 22:44   #19 (linkki)
.........täällä on KAIKKI SUOMEN....
(Vierailija)

VOI VITTU ETTÄ.........

PERSEREIJÄT KOOLLA ????????????
  Vastaa viestiin
23.08.09, 23:28   #20 (linkki)
salli mun nauraa
(Vierailija)

toijotat heh

Versolla saa ehkä yhden laardiperse muijan, 5-sarjan Bemuskilla kolme missiä kerralla hoitoon.
  Vastaa viestiin
26.08.09, 16:15   #21 (linkki)
Lahdesta päivää
(Vierailija)

Versossa taaskin

Juu ei meikäläisellä rahat riitä saksalaiseen laatuautoon, se on vaan tyydyttävä Toyotaan ja siihen mitä Versolla saa. Just tuossa viikonloppuna, tanssien jälkeen lemmiskeltiin Versossa Lahden sataman parkkipaikalla. Rouvan kotona oli kuulema isokin BMW mutta kyllä se vaan hyvät kyydit Versossa sai.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Selaa myynti-ilmoituksia ja löydä oma Toyota.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku