Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Toyota
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.07.09, 17:55   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2009
VESIPUMPun vaihto -99 corollaan,jeesatkaa PLEASE!

KIITOS ETUKÄTEEN JOS JOKU VOISI JEESATA, MULLA ON -99 COROLLA JA VESIPUMPPU VIKISEE KUIN TEURASTETTAVA SIKA. ONGELMANA ON ET 3 PULTTIA ON JO AUKI, 2:sta ON KIINNI ET SAANKO AUKI, ELI TARTTISKO MUN IRROTTAA KONEEN KORVA VAI MITEN MÄ SAAN NE PARI PULTTIA AUKI?? KIITTI VASTAUKSESTA JOS JOKU VOIS JEESATA!!!!!
  Vastaa viestiin

05.07.09, 10:08   #2 (linkki)
Iso M
(Vierailija)

Pakko irrottaa..

.. jos ei muuten pääse käsiksi..
  Vastaa viestiin
07.07.09, 00:57   #3 (linkki)
Kotimekaanikko
(Vierailija)

Korjausopas...

... varmaan auttas aika lailla. Lähimmästä kirjastosta lainaan ko. automallia koskeva korjaussopas(Haynes/Alfamer). Yleensä nuo oppaat kertovat varsin seikkaperäisesti tuollaisen homman suorittamisen. Mikäli englannin kieli taipuu, niin mieluummin sitten sellainen alkuperäiskielinen, nuo suomeksi käännetyt opukset ovat yleensä sellaisia, etteivät esim. kuvanumerot pidä kutiaan.
  Vastaa viestiin
13.08.09, 17:37   #4 (linkki)
ku ois
(Vierailija)

ai että

Ai että ku ois ollu vuotta nuorempi, läpsäse kädet yhteen, niin ei ois tuota ongelmaa, PÄÄLLYKÄINEN eihän tässä mallissa ollu helppo vaihtaa vesipumppu, Kyllä se aika paha paik... Joo PÄÄLLYKÄINEN tuossa sano aika helppo on vaihtaa.,mutta otetaan väliaikaisesti se pumppu pois kokonaan ja ajelet sitte rauhallisesti, mutta tää on vain väliaikainen ratkaisu, niin että palataan.
  Vastaa viestiin
19.08.09, 22:29   #5 (linkki)
"ku ois viisas jo syntyessään..."
(Vierailija)

Tsemppiä

AI ETTÄ... parempi poika kun poljet sitä tulpatonta mopoasi käyntiin, etkä viisastele täällä että ku"ois ollu vuotta nuorempi".
Vesipumppu lähtee auki-koneenkorva irti ylhäältä (tunkki kannattamaan ikivahvaa konetta), kampuran hihnapyörä auki,-pistä kiintoavain tukevaan kohtaan ja pyöräytä starttia, saletisti aukeaa pultti- jakopään koppa auki ja sit pumpun pultit irti, sama meiniki toistepäin kun niputat.. Tsemppiä, sitä oppii kun kun tekee itse työt!!!
  Vastaa viestiin
27.08.09, 23:14   #6 (linkki)
viraijila
(Vierailija)

semppiä

semppi sulle , kerroppa mullekkin, mistä löytyy tulpaton mopo ja vielä käynnistyy, täytyy olla kovat puristukset, pistä osoite tähän lässyn lässyn foorumiin, käyn heti ostaan itelle ainakin kaks mopoo, edellyttäen että, "ai että ku ois ollu vuotta nuorempii", muuten kun niputat takas toisinpäin ja pyöräytät starttia pyöriikö sekin toisippäin, sitä voi kokeilla nii oppii tekemällä virheitä, nii ku tsemppikaveri ja joutuu viemää merkkikorjaamol, ja maksaa ittes kipeeks näistä semppimiehen neuvoist
  Vastaa viestiin
07.09.09, 23:13   #7 (linkki)
virailija startti puorauta
(Vierailija)

viraijila

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja viraijila
semppi sulle , kerroppa mullekkin, mistä löytyy tulpaton mopo ja vielä käynnistyy, täytyy olla kovat puristukset, pistä osoite tähän lässyn lässyn foorumiin, käyn heti ostaan itelle ainakin kaks mopoo, edellyttäen että, "ai että ku ois ollu vuotta nuorempii", muuten kun niputat takas toisinpäin ja pyöräytät starttia pyöriikö sekin toisippäin, sitä voi kokeilla nii oppii tekemällä virheitä, nii ku tsemppikaveri ja joutuu viemää merkkikorjaamol, ja maksaa ittes kipeeks näistä semppimiehen neuvoist
olen hera virailija, visas ku katon sempisti poikakaviri pipari. pane kun tulpaton mopo ja site pyöräytä sormi persesä ja kaksi kerta olen tuutuvainen. tule sinakin porvose. mutta ala tojotalla tule.
  Vastaa viestiin
14.09.09, 21:23   #8 (linkki)
älähmi
(Vierailija)

tuntuse

miust tuntu silltä, että viraijila, olla joku maahanmuuttaja rättipää ählämi, joka viittii kutsuu itteään heraksi, juu ja en tosiaan oo näitä "hom..a en tykkää nuohota perähormeja niin ku sä ja ikinä e porvoose tule mie meen mieluummi lahteen ja ajelen MERCEDEKSELLÄ. PS vedä alahuuli pääs yli ja oo hiljaa, se on yhteiskunnan kannalta paras vaihtoehto, NII JA KAIKKEE SE LEIPÄ ELÄTTÄÄ, vaikka sossu se varmaan sunki sapuskat maksaa. Älä ota tätä vittuiluna mut tää on faktaa!!!!!!!

Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Nettiauto Katso myytävänä olevat Toyota -merkkiset autot Nettiautossa.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku