Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Toyota
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.02.10, 15:04   #1 (linkki)
Raimo, gorilla-myyjä
(Vierailija)

Takaasinkutsu

Mites on toijota miähet? Notta joka ootta kiikuttaneet kipponne huoltohon takaasinkutsukäskyn johrosta. On siinä yks hyväki puoli, kerkiää nopiammin huoltohon kun kaasupolojin painuu kerranki kunnolla pohojahan.

Kannattas het alkuunsa ostaa oikia auto, niin ei tartteis tuommoosia joutavuuksia.
  Vastaa viestiin

04.02.10, 15:05   #2 (linkki)
oski
(Vierailija)

huoltoon

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Raimo, gorilla-myyjä Näytä viesti
Mites on toijota miähet? Notta joka ootta kiikuttaneet kipponne huoltohon takaasinkutsukäskyn johrosta. On siinä yks hyväki puoli, kerkiää nopiammin huoltohon kun kaasupolojin painuu kerranki kunnolla pohojahan.

Kannattas het alkuunsa ostaa oikia auto, niin ei tartteis tuommoosia joutavuuksia.
Oletko itse "ajatellut" et TOYOTAT korjaantuu kun niist korjataan tuo yksi vika.
Meinaan moni muu auto ei. (siis vikoja pilvin pimein).
  Vastaa viestiin
05.02.10, 15:04   #3 (linkki)
Automies Rape
(Vierailija)

toi-otat

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oski Näytä viesti
Oletko itse "ajatellut" et TOYOTAT korjaantuu kun niist korjataan tuo yksi vika.
Meinaan moni muu auto ei. (siis vikoja pilvin pimein).
Pjaskat tojota korjaannu, kokoajan löytyy lisää vikoja ja ovat kuulemma jo 2007 tienneet tuosta viasta. Huijjareita koko poppoo ! Ovat ratsastaneet muka laatuauton imagolla jo liian kauan. Samaa aasialaista sutta koko toi-ota.
  Vastaa viestiin
05.02.10, 22:35   #4 (linkki)
Tandem-Kaarlo
(Vierailija)

hakekaa pois kuleksimasta

Mulla on 2008 vuosimallin Corolla, josta olen saanut tarpeekseni. Jätän sen tänään 5.2. klo 23.15 Helsingissä Vaasankadun varteen, avaimet virtalukossa. Saa hakea ken lystää. Perkele.
  Vastaa viestiin
08.02.10, 18:51   #5 (linkki)
faskaaaaakokostäsä
(Vierailija)

eieieiei

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tandem-Kaarlo Näytä viesti
Mulla on 2008 vuosimallin Corolla, josta olen saanut tarpeekseni. Jätän sen tänään 5.2. klo 23.15 Helsingissä Vaasankadun varteen, avaimet virtalukossa. Saa hakea ken lystää. Perkele.

Ei näkyny autoos. Olit varmaa jättäny tulematta ku olin siinä tasan 32.17. Voi voi
  Vastaa viestiin
08.02.10, 18:52   #6 (linkki)
3432
(Vierailija)

eeeeeeeeeeeeeee

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja faskaaaaakokostäsä Näytä viesti
Ei näkyny autoos. Olit varmaa jättäny tulematta ku olin siinä tasan 23.17. Voi voi

korjaan 23
  Vastaa viestiin
09.02.10, 04:36   #7 (linkki)
nojon tojon
(Vierailija)

Toyolle miettimistä

Ja missähän maassa nämä paskapolkimet on sitten valmistettu, no tietenkin maassa jossa ei osata tehdä autoja, hattuakaan ei osata pitää oikein päässä, se on poikittain, ärrää ei ole opittu sanomaan vielä vuosisatojen kuluessa..... :-)
Toyotan laatu loppui siihen kun siihen alettiin laittaa fiatin, renaultin, citikan , fordin ja volkkarin osia. Kannattais Toyotalla vähän miettiä, kannattaako maine pilata paskaautojen osilla... ja minkä aiheuttama ilmiö tama osaralli sitten on... no rakkaan EU:n tiätenkin....:-)

P.S v.m -08 corolla diesel, ajettu lähes 80 tuhatta, ei oo kaasupolkimen kanssa ollut mitää ongelmaa.... eikä ongelmia muutenkaan...kateelliset sai nyt vaan hiukan vettä kuivaan myllyynsä... :-)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Osta tai myy. Hae Nettiautossa olevat Toyota -merkkiset autot.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku