Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Volkswagen
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.04.10, 10:51   #1 (linkki)
jake
(Vierailija)

mk3 golf

Olen ostamassa mk3 golffia että minkälaisa nuo ovat kestävyydeltä onko jotain erityis huomioita jotka kannattaa tarkistaa auto ostaessa paljonko kuluttaa esim GTI pensa,tdi tiisseli, ajettavuus

Kiitän asiallisista vastauksista.
  Vastaa viestiin

13.04.10, 16:44   #2 (linkki)
henkka
(Vierailija)

Gti golffit syö seka-ajossa yllättävän vähän ainetta. Keskikulutus jotain 8 litraa/100km. Maantieajossa 8v koneella pääsee alle 7:n. Muutenkin melko kestäviä vehkeitä, toki niissäkin omat tyyppivikansa.. Joka tapauksessa hinta-laatu suhteeltaan melkosen mukiinmeneviä
  Vastaa viestiin
17.04.10, 16:30   #3 (linkki)
Getari
(Vierailija)

Golffi

Mul ois tollane 94 vm mk3 gti 2.0 8v metallimusta , ajettu 178tkm osta siitä poies :)
  Vastaa viestiin
20.04.10, 17:00   #4 (linkki)
jake
(Vierailija)

se hän riippu hinnasta
  Vastaa viestiin
20.05.10, 14:18   #5 (linkki)
Golfgti
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jake Näytä viesti
se hän riippu hinnasta

Siinä se olis Volkswagen Golf 2.0 GTI 5d Viistoperä 1994 - Vaihtoauto - Nettiauto , 4000€ ja se on sun
  Vastaa viestiin
29.06.10, 16:14   #6 (linkki)
lub3
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jake Näytä viesti
Olen ostamassa mk3 golffia että minkälaisa nuo ovat kestävyydeltä onko jotain erityis huomioita jotka kannattaa tarkistaa auto ostaessa paljonko kuluttaa esim GTI pensa,tdi tiisseli, ajettavuus

Kiitän asiallisista vastauksista.

Mulla on ollut tässä vaiheess 3 mk3 golfia eikä mulla ole oikeen mitää pahaa sanottavaa. Kaikki ruostuu samasta paikasta ja pakoputket taitaa vuotaa jokaisessa :D Auto on noin muuten halpa ostaa ja pitää, varaosia on joka liiterissä ja tekniikka pommin varmaa.

Jos vähän erikoisempi kolmosmuru kiinnostaa niin mulla olis myynnissä 94 avo. Luonnollisesti saksatyyliin rakennettuna.

Laitappas vaikka mailia mikko.joutjarvi@kymp.net
  Vastaa viestiin
20.08.10, 17:19   #7 (linkki)
tOubi
(Vierailija)

Jos mk3 golfiin päädyt, suosittelisin hankkimaan 1.8 koneella olevan golfin, tekniikka siinä pomminvarmaa.

Itsellä ollut -93 1.8 golf n. 50 000km ajan (mittarissa 250tkm) ja aiemmat 200tkm auto ollut vanhempien käytössä, ei ikinä mitään suurempia murheita, kun vaan muistaa huoltaa autoa.

Autossa on tyyppivikana takaluukun ruostuminen takalasin vierestä, ongelma johtuu aineesta, jolla takalasi on kiinnitetty. Tämä "liima" on hyvin sähköä johtavaa, jolloin takalasin lämmitintä käytettäessä se johtaa sähkön suoraan peltiin. Itsellä takalasi eri liimalla kiinni, eikä enää mitään häikkää.
  Vastaa viestiin
20.08.10, 17:21   #8 (linkki)
tOubi
(Vierailija)

Niin, ja kulutuksesta sen verran, että 1.8 (66kW) tuntuu kuluttavan kaupungissa 7-9 litraa/100km
ja matka-ajossa n. 6-7 litraa/100km
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Osta tai myy. Hae Nettiautossa olevat Volkswagen -merkkiset autot.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku