Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Volkswagen
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.08.10, 02:17   #1 (linkki)
mallu
(Vierailija)

Golf mk1 kannattavuus

Olen tässä harkinnut ykköskorin -81 golffin laittamista. Mittarissa jo päälle 500tkm ja ruoste on päässyt kukkimaan hieman. Haluaisin vastauksen näihin erittäin tyhmiin kysymyksiini; tarkoitus ei ole projektoida autoa milläänlailla. Onko kilometrejä jo liikaa? Ruoste on päässyt tekemään jo nyrkinmentävän reijän takakaareen ja etukaarestakin tuntuu jo maalipinnan alta tulevan tätä syöpäläistä, onko tilanne jo toivoton? Näkyvää ruostetta ei ole, ruoste syö varmastikin takapuolelta? Auto seisoi talven lumenpeitossa, kuinka paljon tämä vahingoittaa autoa? Ostaisitko itse tämän yksilön alle 2000€?
  Vastaa viestiin

02.08.10, 22:17   #2 (linkki)
raato
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mallu Näytä viesti
Olen tässä harkinnut ykköskorin -81 golffin laittamista. Mittarissa jo päälle 500tkm ja ruoste on päässyt kukkimaan hieman. Haluaisin vastauksen näihin erittäin tyhmiin kysymyksiini; tarkoitus ei ole projektoida autoa milläänlailla. Onko kilometrejä jo liikaa? Ruoste on päässyt tekemään jo nyrkinmentävän reijän takakaareen ja etukaarestakin tuntuu jo maalipinnan alta tulevan tätä syöpäläistä, onko tilanne jo toivoton? Näkyvää ruostetta ei ole, ruoste syö varmastikin takapuolelta? Auto seisoi talven lumenpeitossa, kuinka paljon tämä vahingoittaa autoa? Ostaisitko itse tämän yksilön alle 2000€?

NO TOD!!!!
saat vastaavan laisia -90 luvun loppupuolen autoja vähemmillä kilometreillä , parempikuntosia samalla rahalla!!
  Vastaa viestiin
26.08.10, 11:00   #3 (linkki)
TMA
(Vierailija)

Liian kallis! Itse ostin "melko" rapean mutta leimassa olevan mk1:sen 300e nettiautosta pikku tinkauksen jälkeen. Ylihintainen mutta harvinaisuus maksaa. Koneet on näihin helppo vaihtaa ja korjauspeltiä saa kaupasta. Ykkösgolffissa on sitä jotain mitä vain tietyt ihmiset ymmärtää. Harrastus maksaa mutta muista aina verrata hintoja ja laatuja. 3000e saat erittäin hyvän kotipihaasi.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Katso myytävänä olevat Volkswagen -merkkiset autot Nettiautossa.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku