Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Volkswagen
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.02.11, 15:01   #1 (linkki)
Kisälli
(Vierailija)

Golf climatronic reistailee

Auton vm-2000 ja tähän saakka on ilmastoiniti ollut kunnossa, tosin tässä pitäisi olla automaatti, mutta aina olen joutunut puhallintehoa manuaalisesti hoitamaan. Tästä pääsenkin itse ongelmaan. Auto oli muutaman päivän käyttämättä ja kaikki oli lämmityslaitteen osalta kunnossa. Nyt tuli nämä pakkaset. Auto käyntiin, mutta ilmastointi ei lähtenyt puhaltamaan. Tarkistin sulakkeet. Kaikki kunnossa. Moottorilämpötila kylllä nousi tavallista nopeammin normaaliin, mutta jäätymisoireita ei ollut. Mssä vika. Sitten tähän automaatti-ilmastointiin. Jos käyttää toimintoa "auto", vaihteleeko puhallusteho lämpötilan mukaan ja miten näkyy näytössä? Tässä autossa puhallusteho näkyy kaiken aikaa palkkeina.
  Vastaa viestiin

17.02.11, 10:21   #2 (linkki)
Volsu
(Vierailija)

Climatronic

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kisälli Näytä viesti
Auton vm-2000 ja tähän saakka on ilmastoiniti ollut kunnossa, tosin tässä pitäisi olla automaatti, mutta aina olen joutunut puhallintehoa manuaalisesti hoitamaan. Tästä pääsenkin itse ongelmaan. Auto oli muutaman päivän käyttämättä ja kaikki oli lämmityslaitteen osalta kunnossa. Nyt tuli nämä pakkaset. Auto käyntiin, mutta ilmastointi ei lähtenyt puhaltamaan. Tarkistin sulakkeet. Kaikki kunnossa. Moottorilämpötila kylllä nousi tavallista nopeammin normaaliin, mutta jäätymisoireita ei ollut. Mssä vika. Sitten tähän automaatti-ilmastointiin. Jos käyttää toimintoa "auto", vaihteleeko puhallusteho lämpötilan mukaan ja miten näkyy näytössä? Tässä autossa puhallusteho näkyy kaiken aikaa palkkeina.

Minulla sama juttu -99 mallissa, eli auto kun seisoo pari päivää niin ei puhallin enää lähde päälle, vaan auto täytyy "sulattaa" Vikakoodin voi tarkistaa painamalla sisäilmankiertoa ja econ nappulaa yhtäaikaa, muistakseni se ilmoitti puhaltimen moottorin vikakoodia. Puhallinteho vaihtelee auto asennossa ja sen huomaa parhaiten helteillä. Palkit ei muutu.
  Vastaa viestiin
02.03.11, 22:55   #3 (linkki)
tk
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Volsu Näytä viesti
Minulla sama juttu -99 mallissa, eli auto kun seisoo pari päivää niin ei puhallin enää lähde päälle, vaan auto täytyy "sulattaa" Vikakoodin voi tarkistaa painamalla sisäilmankiertoa ja econ nappulaa yhtäaikaa, muistakseni se ilmoitti puhaltimen moottorin vikakoodia. Puhallinteho vaihtelee auto asennossa ja sen huomaa parhaiten helteillä. Palkit ei muutu.
Perus-golfissa releen pohjaan tiivistyy kosteutta sopivissa olosuhteissa ja pakkasessa virta lakkaa kulkemasta, puoli tuntia sisälämppärillä riittää ja taas puhallin pyörähtää. Kannattaa pitää lattiamatot kuivina, auttaa vähän
  Vastaa viestiin
10.10.11, 17:15   #4 (linkki)
mopedi
(Vierailija)

golfin syöttöpumppu

tyhjäkäynnillä kuuluu syöttöpumpusta ilkeä rahiseva ääni. olisko tietoa mistä voi johtua?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Selaa myynti-ilmoituksia ja löydä oma Volkswagen.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku