Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Volkswagen
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.10.11, 12:27   #1 (linkki)
einari
(Vierailija)

vento 1,8cl nykii kaupunki nopeudella

Minulla on 1,8 vm 97 vento, ajettu alle 200tkm , nykii kaupunki nopeudella , mutta ei kovempaa ajaessa , olen vaihtanut tulpat, tulpanjohdot jakajan kannen ja pyörijän , myös lämpö tunnistin on uusi , mikään ei vaikuta, vikamuistissa ei ole vikoja mitään , mikä neuvoksi , jakajan akselikaan ei ole väljä , on tarkistettu kaasuläpän asto anturikin , ja bensa on 98
  Vastaa viestiin

18.10.11, 20:15   #2 (linkki)
juha
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja einari Näytä viesti
Minulla on 1,8 vm 97 vento, ajettu alle 200tkm , nykii kaupunki nopeudella , mutta ei kovempaa ajaessa , olen vaihtanut tulpat, tulpanjohdot jakajan kannen ja pyörijän , myös lämpö tunnistin on uusi , mikään ei vaikuta, vikamuistissa ei ole vikoja mitään , mikä neuvoksi , jakajan akselikaan ei ole väljä , on tarkistettu kaasuläpän asto anturikin , ja bensa on 98
Ettei ruiskun ja imusarjan välinen "kumi" valskaisi?
  Vastaa viestiin
18.10.11, 23:00   #3 (linkki)
einari
(Vierailija)

nykimis oire

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja juha Näytä viesti
Ettei ruiskun ja imusarjan välinen "kumi" valskaisi?
Sekin on tutkittu , väännelty ruiskua käynnissä ei mitään vaikutusta , lamdakin vaihdettiin sekään ei auttanut , tyhjä käynti on tasainen ja hyvä , uudella puolallakin on kokeiltu
  Vastaa viestiin
19.10.11, 20:48   #4 (linkki)
Entropia
(Vierailija)

Lainaus:
Sekin on tutkittu , väännelty ruiskua käynnissä ei mitään vaikutusta , lamdakin vaihdettiin sekään ei auttanut , tyhjä käynti on tasainen ja hyvä , uudella puolallakin on kokeiltu
Oliko lambda varmasti laadukas (mielellään aito Bosch)? Motonetin halvin mahdollinen on susi jo paketista. Tuo pitäisi melkein tutkia diagnostiikkaohjelmalla ajon aikana.
  Vastaa viestiin
20.10.11, 16:58   #5 (linkki)
Wolkswaageni
(Vierailija)

Lainaus:
Onko tyhjäkäynti tasainen vai hieman ontuva jos ontuu:
Airostarttia suihkuttamalla alipaineletkuihin ja ruiskun/ imusarjanväliseen kumilaipan ympärille saat testattua ettei ole alipainevuotoja.
Siinä missä vuotokohta on suihkuttamalla airostarttia auto rupee käymään tyhjäkäyntiä tasaisesti.
  Vastaa viestiin
20.10.11, 18:53   #6 (linkki)
einari
(Vierailija)

nykii

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wolkswaageni Näytä viesti
Onko tyhjäkäynti tasainen vai hieman ontuva jos ontuu:
Airostarttia suihkuttamalla alipaineletkuihin ja ruiskun/ imusarjanväliseen kumilaipan ympärille saat testattua ettei ole alipainevuotoja.
Siinä missä vuotokohta on suihkuttamalla airostarttia auto rupee käymään tyhjäkäyntiä tasaisesti.

Sekin on tutkittu , käytettiin kumilaippa kokonaan pois ja samalla imusarjan tiiviste tutkittiin , sekä jarrutehostimelle menevä letku kunnossa ,kaikki ok, ,tyhjäkäynti on tasainen ,
  Vastaa viestiin
27.10.11, 06:55   #7 (linkki)
einari
(Vierailija)

nykii

Lainaus:
Sekin on tutkittu , käytettiin kumilaippa kokonaan pois ja samalla imusarjan tiiviste tutkittiin , sekä jarrutehostimelle menevä letku kunnossa ,kaikki ok, ,tyhjäkäynti on tasainen ,
Nyt löytyi vika nykimiseen , oli imuilman lämpö tunnistin rikki , uusi osa purkaamolla maksoi 30e, nyt toimii,
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Osta tai myy. Hae Nettiautossa olevat Volkswagen -merkkiset autot.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku