Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Volvo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
31.03.07, 13:23   #1 (linkki)
TYHMYYDESTÄ KÄRSII RAHAPUSSI
(Vierailija)

V 70 KÄSIJARRU(KÄYTÄ OIKEIN)

VOLVO V70 2001-- KÄSIJARRUA KÄYTÄ VAIN AUTON OLLESSA PAIKALLAAN.ETTEI KÄY NIINKUIN MINULLE JA MONELLE MUULLE, JOKA TEKEE ESIM. KÄSIJARRUKÄÄNNÖKSIÄ
HIHNA IRTOAA KENGÄSTÄ ,JONKA SEURAUKSENE TAKA OLKAVARREN SEOSMETALLINEN
ULOKE JOKA VASTAA KENKIIN MURTUU . AINOA VAIHTOEHTO ON UUSIA KOKO OLKAVARSI JOKA KAIKKINE RIKKOUTUNEIDEN OSIEN KANSSA MAKSAA VOLVOLLA 700 EUROA. HAJOTTAMOSTA KOKO PAKETIN SAIN 250 JOLLA OLI AJETTU 20000 km .
  Vastaa viestiin

10.06.07, 18:12   #2 (linkki)
bmw mies
(Vierailija)

volvo

ostakaa joku vanha auto ja vetäkää sillä paskarinkii ei kä millään uudel ko uudet menee heti paskaks
  Vastaa viestiin
12.06.07, 16:36   #3 (linkki)
sen takia
(Vierailija)

niinpäniin

kyseisen kapistuksen nimi onkin seisontajarru... eikä auton perän sivulleheitto -jarru
  Vastaa viestiin
16.06.07, 14:51   #4 (linkki)
VIKAVOLVO
(Vierailija)

EI OLE KYSE TYHMYYDESTÄ

En käytä lähes koskaan käsijarrua (automaattivaiht.120000km).
On V70:n tyyppivika,että käsijarrukengät paukkuu.Omastani pamahti suoralla tiellä kahdeksankympin vauhdissa ja oli hyvä ettei ollut talvikeli.Volvolla osat n.900 euroa, mutta tilasin Ruotsista purkamolta.Huomasin tilatessani,että vasen puoli taitaa olla vakio. Tiesivät heti tarpeeni.Kyllä me ollaan kilttejä
  Vastaa viestiin
20.06.07, 02:36   #5 (linkki)
sattuu silmiin
(Vierailija)

jepni

"HAJOTTAMOSTA KOKO PAKETIN SAIN 250 JOLLA OLI AJETTU 20000 km . "

MITEN 250:LLÄ AJETAAN 20000 km? pitäsköhän sitä kirjottaa pienellä ja edes jonkunlaista oikeinkirjoituksen tapaista yritellä?
  Vastaa viestiin
20.06.07, 16:14   #6 (linkki)
Niki Lauda
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sattuu silmiin

MITEN 250:LLÄ AJETAAN 20000 km? pitäsköhän sitä kirjottaa pienellä ja edes jonkunlaista oikeinkirjoituksen tapaista yritellä?
Kannattaa varmaan lukea selvinpäin tai edes päiväs aikaan. En ymmärrä mikä sinulle on tuossa tekstissä epäselvää? Paketti siis varmaan maksoi 250€ ja osilla oli ajettu 20000km eli kyseessä ollut näemmä käytettyjä osia?! *EPÄSELVÄÄKÖ??!* Ei tämä mikään äidinkielen tentti ole vaan yleinen keskustelu palsta jossa ihan normaalit autoista ymmärtävät keskustelevat keskenään! Olet varmaan saanut juuri lukiossa pari ÄLLÄÄ tai olet opettaja koulussa tai jotain! No kumminkin yritetään pitää keskustelut AIHEESEEN LIITTYVÄNÄ! *KIITOS*
  Vastaa viestiin
03.07.07, 22:20   #7 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2002
Aja bemarilla prkl tarvi kiskoa mistää pellevivuista :D ovlov
  Vastaa viestiin
04.07.07, 00:16   #8 (linkki)
Sakke41vuotta
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ^TD^
Eipä siinä bemarissa se käsijarru edes pidä! Tyyppivika yleensä ;) Muista vioista puhumattakaan :D :D
  Vastaa viestiin
06.07.07, 20:55   #9 (linkki)
Tuohitorvi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Niki Lauda
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sattuu silmiin

Kannattaa varmaan lukea selvinpäin tai edes päiväs aikaan. En ymmärrä mikä sinulle on tuossa tekstissä epäselvää? Paketti siis varmaan maksoi 250€ ja osilla oli ajettu 20000km eli kyseessä ollut näemmä käytettyjä osia?! *EPÄSELVÄÄKÖ??!* Ei tämä mikään äidinkielen tentti ole vaan yleinen keskustelu palsta jossa ihan normaalit autoista ymmärtävät keskustelevat keskenään! Olet varmaan saanut juuri lukiossa pari ÄLLÄÄ tai olet opettaja koulussa tai jotain! No kumminkin yritetään pitää keskustelut AIHEESEEN LIITTYVÄNÄ! *KIITOS*
Ei voi edellyttää, että osataan käyttää laitteita rikkomatta, kun sanallinen ilmaisu äidinkielelläkin on perseestä.
  Vastaa viestiin
07.07.07, 22:07   #10 (linkki)
T.W.
(Vierailija)

V 70 KÄSIJARRU(KÄYTÄ OIKEIN)

Omalla v70 Volvolla vm-01 ajettu 115000 kun käsijarru kengät alkoivat oireilla ,yhdestä lähti pinta irti.Muuten auto toimii kuin sveitsiläinen kello.Huom ei selvin päin kirjoitettu!Nyt 148tkm eikä muuta kuin ajettu,ja hienoa kyytiä edelleen.Auto kun auto, aina kannattaa käyttää käsijarrua.Muuten se on jumissa.
  Vastaa viestiin
07.07.07, 22:14   #11 (linkki)
T.W
(Vierailija)

V70 ei tarvii kässäriä kääntyäkseen!!!

V70 menee mutkiin ihan vasemman jalaan jarrutuksella.Käsijarru on akkojen hommaa, jos ei autoa osaa ajaa niin ei paljon kannata purnata palstoilla!
  Vastaa viestiin
08.07.07, 12:59   #12 (linkki)
Niki Lauda
(Vierailija)

Kuules TUOHITORVI

Taidat olla vähän eksynyt aiheesta?! Täällä puhutaan AUTOISTA eikä kilpailla siitä kuka osaa parhaiten äidinkieltä. Pyydän jo valmiiksi anteeksi sitä kuinka paljon tuskaa tälläkin viestillä sinulle aiheutan koska tämä on kirjoitettu ihan päin persettä. Enkä suoraan sanoen yhtään välitä!!
  Vastaa viestiin
09.07.07, 18:49   #13 (linkki)
Volvo S70
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VIKAVOLVO
On V70:n tyyppivika,että käsijarrukengät paukkuu.Omastani pamahti suoralla tiellä kahdeksankympin vauhdissa ja oli hyvä ettei ollut talvikeli.Volvolla osat n.900 euroa, mutta tilasin Ruotsista purkamolta.Huomasin tilatessani,että vasen puoli taitaa olla vakio. Tiesivät heti tarpeeni.Kyllä me ollaan kilttejä
Niin no sä oot taas yks niistä monista jotka tota käsijarrua ei käytä at-autoissa..aikanaan käy sitten niin että käsijarru ei toimi jumittuu. Edessä korjaus. Kallista jos itse ei osaa tehdä.

Vastaa viestiin
09.07.07, 18:51   #14 (linkki)
S80 awd v8
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ^TD^
Millähän bemulla sääkin ajat vm.88 ruosteisella 316:sella???:D::D

Vastaa viestiin
14.07.07, 17:36   #15 (linkki)
Miks kysyt??
(Vierailija)

Hanki Nissan Kingcap, Renault Laguna tai Opel Ascona nii ei käkkäri petä paskaringissä!!!!!!!!!!!!!!
  Vastaa viestiin
31.07.07, 15:22   #16 (linkki)
BMW118 - MB SL
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miks kysyt??
Hanki Nissan Kingcap, Renault Laguna tai Opel Ascona nii ei käkkäri petä paskaringissä!!!!!!!!!!!!!!
Mä en ikinä ottais mitään noista autoista :D
Mulla on Volvo V70 vm.02, ei mitään vikaa käsijarrussa ole vielä ollut ja ajettu melkein jo 300tkm, käytän käkkäriä silloin kuin pakko..
Leikkimiseen mulla on sitten Volvo 244 vm.82 jossa piristetty 2.3l bensakone :P
  Vastaa viestiin
31.07.07, 15:26   #17 (linkki)
Jaakko Seppälä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BMW118 - MB SL
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miks kysyt??
Mulla on Volvo V70 vm.02, ei mitään vikaa käsijarrussa ole vielä ollut ja ajettu melkein jo 300tkm, käytän käkkäriä silloin kuin pakko..
Leikkimiseen mulla on sitten Volvo 244 vm.82 jossa piristetty 2.3l bensakone :P
Volvo 244, asia vehje :D myy mulle..?
Misä ajossa sä tolla volvollas oot oikeen ollu kun noin paljon kilometrejä kertynyt?
Ootko volvon ensimmäinen omistaja?
  Vastaa viestiin
31.07.07, 15:29   #18 (linkki)
BMW118 - MB SL
(Vierailija)

Leikkimiseen mulla on sitten Volvo 244 vm.82 jossa piristetty 2.3l bensakone :P[/quote]

Volvo 244, asia vehje :D myy mulle..?
Misä ajossa sä tolla volvollas oot oikeen ollu kun noin paljon kilometrejä kertynyt?
Ootko volvon ensimmäinen omistaja?[/quote]

En myy sitä mihkään, saat katsoa jostain nettiautosta jos löydät näin komian vehkeen kun mulla on..
volvo on äitin vanha vehje ja ostin sen siltä pois, kilometrejä mun aikana on kertynyt n.200tkm.. Ihan vaan perusajoa, mutta kun on niin paljon asiaa jokapuolelle niin kyl niit kertyy..
  Vastaa viestiin
23.11.07, 17:19   #19 (linkki)
Se Kriitikko
(Vierailija)

Keskustelupalsta??

Onko tämä keskustelupalsta vai vittuilupalsta, jossa nussitaan pilkkua toisen kirjoittamisesta ja sitten jatketaan niin kauan kunnes vaan siulu sietää?
Hoh, hoijaa... Onneksi mun ei tarvii miettiä käännöksia käsijarrulla tai meneekö kirjoitukset nyt pilkulleen oikein tai mikä on tyyppivika ja mikä ei. Sen vain sanon ettei, että tarkistakaahan mitä sana "tyyppivika" tarkoittaa :P ennen kuin käytätte sitä.
..Tosi autoalan ammattilaist taas täällä....
Viilasinko pilkkua ja vittuilinko? :D
  Vastaa viestiin
16.03.10, 20:45   #20 (linkki)
Vollesmanni
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TYHMYYDESTÄ KÄRSII RAHAPUSSI Näytä viesti
VOLVO V70 2001-- KÄSIJARRUA KÄYTÄ VAIN AUTON OLLESSA PAIKALLAAN. .
Entäs katsastusmies? Tokihan auto seisoo paikallaan, mutta pyörät pyörii kun käsijarrua testataan....eli vastaa ihan käsijarrukäännöksen tekoa vauhdista!

Entä jos se kässäri lasahtaa katsastusaseman testissä? Kuka korvaa? Kai Volvon pitää katsastusproseduuri kestää läpi?
  Vastaa viestiin
29.09.10, 21:56   #21 (linkki)
junnu
(Vierailija)

Käsijarru

Lainaus:
VOLVO V70 2001-- KÄSIJARRUA KÄYTÄ VAIN AUTON OLLESSA PAIKALLAAN.ETTEI KÄY NIINKUIN MINULLE JA MONELLE MUULLE, JOKA TEKEE ESIM. KÄSIJARRUKÄÄNNÖKSIÄ
ULOKE JOKA VASTAA KENKIIN MURTUU . AINOA VAIHTOEHTO ON UUSIA KOKO OLKAVARSI JOKA KAIKKINE RIKKOUTUNEIDEN OSIEN KANSSA MAKSAA VOLVOLLA 700 EUROA. HAJOTTAMOSTA KOKO PAKETIN SAIN 250 JOLLA OLI AJETTU 20000 km .

Huoltakaa käsijarru aikaisin niin pinnat ei irtoile, tarkoitan kenkien vaihtamista. 2":s kertaa vuodessa ni ei tuu kalliiksi. Mul kävi samal taval mut korjaan, vaihdan kaikki ite. Etupyörän laakerin vaihdoin ite. maksoi 100 €. Hehheh
  Vastaa viestiin
14.10.10, 19:54   #22 (linkki)
S60
(Vierailija)

Lainaus:

Tuohon löytyy korjaus osa esim. Biltemasta. Maksaa noin 20 Eur.
  Vastaa viestiin
08.11.11, 20:10   #23 (linkki)
Stade
(Vierailija)

kässärikengät

Ne pinnat irtoo niistä käsijarrukengistä muutenkin ajan kanssa. Käyttää sitä kässäriä tai ei. Tai käyttää sitä sitten väärin tai oikein, ne irtoo ajan myötä. Näin se vaan on poijaat.
  Vastaa viestiin
28.11.11, 20:53   #24 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2011
käyttäkää sitä jarrua tomaattimiähet !

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VIKAVOLVO Näytä viesti
On V70:n tyyppivika,että käsijarrukengät paukkuu.
katsastusmies: -"älä pidä automaattivaihteista autoa koskaan pelkän tomaatintapin varassa, se menee ennenpitkää poikki, ja sitten tulee mukava remppa!"

-"älä myöskään pidä autonavaimissa koko vankilan avainrepertuaaria, hajoo virtalukko ja taas saat maksaa!"

opettaja: -"nissan petroolin käsijarrun saat paskaksi helpoiten kokeilemalla käkkärikäännöstä vauhdissa, se kun on "tappi reikään"-jarru eli pidike eikä hidastin."

minä: -"joo talbottia ei kannata pitää ilman käkkäriä pienessäkään mäessä, ei pysy edes etuperinmäessä pakki päällä, vaan valuu pikkuhilijaa nykäyksittäin..."
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Osta tai myy. Hae Nettiautossa olevat Volvo -merkkiset autot.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku