Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Volvo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
14.08.07, 09:37   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2007
volvo v70 istuinsuojat

Onko muilla kokemuksia volvo v70 vm. -05 istuinsuojien repeämisestä. Meillä revennyt saumoista muut penkit paitsi matkustajan etupenkki. Takuu ei tahdo sujua. Ei kuulemma saatu osia ja tilattu vääriä ym . selostuksia. Huoltoon matkaa 200 km ja ei oikein aikataulut anna myöden käydä monesti autoa näyttämässä, kun pitäis päivätyökin hoitaa.
Heikosti löytyy tietoa takuuasioiden hoidosta. Olisiko neuvoja miten saisin asian kivuttomasti ja nopeasti hoidettua.
  Vastaa viestiin

01.02.10, 20:44   #2 (linkki)
lmsaari
(Vierailija)

Sama vika kuskinpenkissä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja naiskuski64 Näytä viesti
Onko muilla kokemuksia volvo v70 vm. -05 istuinsuojien repeämisestä. Meillä revennyt saumoista muut penkit paitsi matkustajan etupenkki. Takuu ei tahdo sujua. Ei kuulemma saatu osia ja tilattu vääriä ym . selostuksia. Huoltoon matkaa 200 km ja ei oikein aikataulut anna myöden käydä monesti autoa näyttämässä, kun pitäis päivätyökin hoitaa.
Heikosti löytyy tietoa takuuasioiden hoidosta. Olisiko neuvoja miten saisin asian kivuttomasti ja nopeasti hoidettua.

Mulla on varttinahka beesh sisusta, johon ajattelin laittaa alkantara-istuinsuojat. Laitatin joskus muutama vuosi sitten edelliseen V70 ja voisin saada itsekin alennusta, jos ostaisi kahdet samanlaiset. Ongelma on tietenkin, että värien pitää sopia paikalle jääviin väreihin.
Laitoin viimeksi mustaan nahkasisustukseen puna-mustan istuinsuojan. Rattiin vaihdoin punaisen päällisen, koska auto oli punainen. Mielestäni onnistunut värivalinta, jos punaista sellaiseksi voi luonnehtia. Itse ajattelin laittaa ehkä pykälää ruskeammaan kuin alkuperäinen.

Täällä tarjottiin niin edullisesti paikalle laitto, että en viitsinyt itse aloittaa, koska sovittelu on tarkkaa hommaa tiukan päällisen takia.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Nettiauto Osta tai myy. Hae Nettiautossa olevat Volvo -merkkiset autot.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku