| |  | | |
08.12.07, 21:28
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | VOLVONI ja suuri pettymys!!!
en voi muuta sanoa volvosta että kyllä löytyy kaikenmoista vikaa!!! v40-70 ex omistaja v40 kaikenmoista sähkö vikaa 2.0t aj alle 200tkm öljy vuotoja moottorissa etupää kolisi, todella pettymys. v70 t5 aj147tkm sähkö viat jatkuu mennyt n3000e korjauksiin ja aina vain oirii. kesällä 05 kävin t5 kokeilemassa kiihytys päivillä enkä saanut parempaa aikaa 16.28 hävetti aika raakasti ku kylän kollit veteli parempia aikoja 2.0 vapari japseilla. sen takia vaihdoin merkkiä eikä ainakaan vielä kaduta
| |
| | |
22.01.08, 18:08
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | hohhoijjaa
mene itkemään sinne japsikotterosivuille mielummi! Ostasit VOLVOn eikä mitää leikkivolvoja ni hyvin menis
| |
| | |
23.01.08, 12:33
|
#3 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2008
| Eihän Volvo ole urheiluauto
Voi hyvää päivää, jos haluat vähän ripeämmän Volvon niin osta joku V40 t4. Mutta tosiasiahan on että Volvot ovat ripeitä perheautoja eikä todellakaan mitään kiihdytysautoja. Ja luuletko kun olet ostanut noi turboautot käytettynä ettei edellinen omistaja olisi niitä polkenut samalla lailla kun sinä. Jos haluat kovaa kulkevan auton niin osta oikea urheiluauto. Taitaa olla sulle toi auto pelkkä "sen" jatke eikä mikään muu???
| |
| | |
29.01.08, 20:34
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | KYLLÄ TRAKTORI ON TRAKTORI
Kyllähän se on sama on siellä turbo vai ei eihän ne minneen kule.Kyllä ne kolisee ja rämisee kun entisen miehen tyhjät maitotonkat kärryissä.Kyllä sitä nykyään ajelee mielellään mersulla,on noita korjaamopäiviä paljon vähemmän.Jos lauletaan että ooppeli on perseestä konsanaan,niin mistäköhän se Volvo sitten on ????
| |
| | |
29.01.08, 23:13
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | juuujuuu
no mersuthan ne vasta sikatykkejä onki oikee menemää.. saattaa kiihtyä jopa satasee ku oikee yrittää, ja niitähä ei tartte rassata joo ei! kaikkea sitä kuulee ku vanhaks ellää!
| |
| | |
30.01.08, 11:15
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Voi tuskaa!
Mullakin t5 kiihtyy sataseen tosi hitaasti ja motarilla menee vaan 250, kyllä ahistaa. Valoissa yks jäppinen veti haybusalla melkeen mun ohi, että arvaa vaan ketuttaako? Mä en osaa myöskään soittaa mun sähkäkitaraa hampailla enkä edes selän takana. Ja sitten...
| |
| | |
30.01.08, 20:02
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | köyhät ajaa t 5llä Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja myös pettynyt Mullakin t5 kiihtyy sataseen tosi hitaasti ja motarilla menee vaan 250, kyllä ahistaa. Valoissa yks jäppinen veti haybusalla melkeen mun ohi, että arvaa vaan ketuttaako? Mä en osaa myöskään soittaa mun sähkäkitaraa hampailla enkä edes selän takana. Ja sitten... | köyhät ja luuserit ajaa t 5 llä kun ei pelimerkit riitä ostamaan t 5 r versiota siinä kunnon kone ei mikään etana
| |
| | |
30.01.08, 22:14
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Kylhän ne mersut...
Joo tollasessa B20:ssä näyttää satasta korkeintaan lämpömittarin neula.Ja juttuista päätellen tuskin hirveen vanhaksi vielä on eletty.Ja mitäs toi ärrä tuolla T vitosen perässä tarkottaa,vai just sitä "raktoria"?
| |
| | |
31.01.08, 19:54
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | hei mersumies...
Eipä nuo SUN juttuskaan tunnu kovin kypsiä olevan, että sinuna pitäsin vaa naamani kiinni... Ja B20 on sentään moottori! Sitte ku se sun mersu on vaikka 40 vuotta vanha, ni katotaa sitte uuestaa...
| |
| | |
31.01.08, 20:27
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | juujuujuu Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja b20 Eipä nuo SUN juttuskaan tunnu kovin kypsiä olevan, että sinuna pitäsin vaa naamani kiinni... Ja B20 on sentään moottori! Sitte ku se sun mersu on vaikka 40 vuotta vanha, ni katotaa sitte uuestaa... | B 20 se vanha työntötankokone heh tarvii olla vitsi kun joku sitä vielä liputtaa... kilikali kuului aikanaan pitkälle kun sellainen moottori kävi ja raksutti niin ja siihen kun vielä lisää sen helv...
stömberg kaasarin tosi hyvä esitys lisää vaan vaimennusöljy joo-o
| |
| | |
31.01.08, 21:07
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Kyllä naurattaa
Neljänkymmenen vuoden päästä ei kiinnosta pätkääkään missä nykyinen Mersuni on,kun meilläpäin on tapana vaihtaa auto uuteen parin kolmen vuoden välein.Muita b 20:sen kannattajia ei taida olla kuin Herra b 20, Kuusakoski ja Stena metalli.
| |
| | |
31.01.08, 21:43
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | hahhahhaa
Minuaki alkaa tässä pikkuhiljaa naurattaa jonku verran.... b20:sen käyntiääni on ku musiikkia korville ja siihen ku lisää strömbergin ni sen varmempaa moottoria ei ookkaan. Ja pakkohan niitä nykyautoja on vaihella parinvuodenvälein ku ei niillä paskoilla tee yhtään mittään! Kyllähän niihin saa rahat tuhlattua jos ei muuta käyttöä rahalle ole..
| |
| | |
31.01.08, 22:52
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Ei näyttäs olevan itku kaukana
Onneks romuliikkeet antaa nykyään erinomaisen korvauksen jopa Volvon huonosta ja hapettuneesta metallista,niin vähemmin joutuu kuuntelemaan sitä rousketta ja raksutusta!!Ja mitä strömbergiin tulee,niin sen kalvo falskaa kun vanhan huoran persereikä.Ja pakkohan se suurtulosen on rahat jonneen laittaa,kun on jo maat ja mannut,kesämökit ja tilit täynnä.Varmaan Volvomiehenä tiedät,että kun pankista tulee tilinylityslappu niin se ei tarkota sitä että siellä on liikaa rahaa vaan.....
| |
| | |
31.01.08, 23:24
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | tästä on itku kaukana
Naurattaa niin että mahaan sattuu... kuuntele nyt itteäs. Jätkä heittää juttua joka kuulostaa kakstoistavuotiaalle ja väittää vielä olevansa jotenki erityisen varakas. Ja jos strömbergin kalvo falskaa ku vanhan huoran persereikä ni sillo se täytyy vaihtaa, ja siinä kestää ainakin sen viis minuuttia. Ja jos nyt sattuu niin että esim. amazon pitäis viiä romutukseen, niin siinä nyt sentää on vielä peltiä, toisin ku nykyautot on muovia.. Niistä varmaa tehhään nyt kaljapulloja, ku ei niistä muuhunkaa oo. Ja sinähän se näyt tietävän nuo tilinylitysasiat. minulle ku ei oo koskaan semmosta tullut!
| |
| | |
01.02.08, 10:52
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | No niin kai sitte
Se voi kuulostaa kakstoistavuotiaalta sellaisen ihmisen korvissa,joka ei halua hyväksyä elämän tosiasioita.Eikä tässä nyt mitenkään erityisen varakkaita olla,mutta ei ole vielä joutunut kerjuullekaan lähteä.Ja huom.varat on itse työllä hankittu,ei ole synnytty kultalusikka perseessä niinkuin niin moni volvopoika shellinbaarissa vietetään aikaa ja kehutaan paljon isipapalla on rahaa.Shellinbaarista puheenollen siellä ittekin kuulin ensimmäisen kerran tilinylityksestä,paikallinen volvokerho oli kokoontunut jokaperjantaiseen illanviettoon kaljalasin ääressä, yhdelle oli tullut ylityslappu ja aikansa pohdittuaan ja löivät vielä humalassa "viisaat" päänsä yhteen päättäen että tilillä on kertakaikkiaan liikaa rahaa sen johdosta uusi tili olisi avattava... et silleen.Vielä noista nykyautoista,sehän on hyvä että niistä jää jotain edes kierrätykseen ettei korroosio vie kaikkea.Tänäänhän on perjantai perusta sinäkin omalle kylälle ihan ikioma volvoklubi,sinussa on puheenjohtaja ainesta.Ps jos ei ole kylällä shelliä niin kyllä joku muukin paikka käy missä vaan saa keppanaa ,jotta volvomiesten tosimiehisyys saadaan esiin!Hauskaa viikonloppua!!!
| |
| | |
01.02.08, 12:01
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | vai tosiasioita
Nuissa sun jutuissa ei oo minkäänlaisia elämän tosiasioita kyllä havaittavissa. Mulle elämän tosiasiat on että vanhassa vara parempi, ja autoilun voi suorittaa tyylillä eikä uusilla juppiautoilla.. Kultalusikkaa en oo nähny kenenkään kaverini takapuolesta törröttävän, vaan kaikki on autonsa itte hommanneet. Kuten myös itse.. eri asia on bemarikansa, joille isi ostaa pippelinjatkeen ku 18 tulee täyteen! Eikä mulla oo tarvetta perustaa minkäänlaista volvoklubia. Ei tartte ees juopotella, ku on paljon mukavempi ajella vaikka amazonilla ympäriinsä ja kuunnella rokkia siinä samalla. Mikäs sen mukavampaa vois ollakkaan. Että kiva viikonloppu tässä onkin tulossa! Ja mitä väliä sillä on minkälaisia valintoja kukin elämässään tekkee. Sinä oot tehny tuommosia valintoja ja minä tämmösiä, ja minä oon omiini erittäin tyytyväinen ja toivottavasti olet sinäki omiis. Hyvät viikonloput sinnekki päin! :)
| |
| | |
01.02.08, 14:21
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Vai Bemarikansa...
Vai aletaan sitä nyt vittuilee Bemarikansalle,kun mersumiehet pistää jauhot suuhun!!!Kumpikin taidatte olla vellihousuja toinen ajelee vanhalla amatsoonin paskalla ja toinen varmaan vanhalla mustalaismersulla hah hah haa.Volvomies ottaa poikakaverit kyytiin ja pannaan sommaren är kort soimaan ja mennään mettätielle toisten munia hieromaan.Mersumies ottaa mannekaverit mukaan ja lähdetään varkaisiin tai muuten huijaamaan rehellisiä ihmisiä.OSTAKAA BEMARIT JA VIETTÄKÄÄ NORMAALIA ELÄMÄÄ!!!!
| |
| | |
01.02.08, 17:54
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | hahhaa
No nyt ei voi kyllä enää muuta ku nauraa... arvasin että joku mahoton bimmerman tulee ja alkaa puhumaa isoja.... Ei hyvää päivää sentää....!! ps. muista laittaa pumpulia perseen alle ku ajat sillä pemmarillas, ni ei puudu persaus ku on nii kovat penkit...
| |
| | |
01.02.08, 19:39
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | bemari kansalle Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja BMW Z8 Vai aletaan sitä nyt vittuilee Bemarikansalle,kun mersumiehet pistää jauhot suuhun!!!Kumpikin taidatte olla vellihousuja toinen ajelee vanhalla amatsoonin paskalla ja toinen varmaan vanhalla mustalaismersulla hah hah haa.Volvomies ottaa poikakaverit kyytiin ja pannaan sommaren är kort soimaan ja mennään mettätielle toisten munia hieromaan.Mersumies ottaa mannekaverit mukaan ja lähdetään varkaisiin tai muuten huijaamaan rehellisiä ihmisiä.OSTAKAA BEMARIT JA VIETTÄKÄÄ NORMAALIA ELÄMÄÄ!!!! | bemarikansalle pitää vittuilla ne yleensä niitä nahkahousumiehiä on!!! että olet varmaan ITSE siellä metsätiellä HIEROMASSA MUNIA ja TUHKALUUKKUA RASSAAMASSA
| |
| | |
01.02.08, 19:45
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | ah b20 moottoria
kyllä b20 hurina on kaunista kuunneltavaa.. ei muuta voi sanoa. Ja sillä mennään..
| |
| | |
01.02.08, 21:44
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | Voihan munanjatke
Jookyllä sitä lähtee ennen vaikka mannejen kanssa varkaisiin ,jos toinen vaihtoehto on alaikäisiä pikkupilluja räpläämään bemarissa.Rikoksia kumpikin,mutta jos linnaan joudutaan,niin voi bemarimies joutua vaikka vanhojen ruunien morsiammeksi.Ei muuta kun mahtavia stondiksia Baijerin ihmeen takapenkillä.Ps ota tekomulkku mukaan jos oma ei satu riittämään.
| |
| | |
01.02.08, 21:55
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | ÄLYKÄÄPIÖITÄ
Kyllä taitaa olla tavallisia kusipäitä niin entiset kuin nykysetkiin volvomiehet,en viitsi enenpää keskustella alaluokan kanssa.Arjalaiset on kuninkaita!!!!!!
| |
| | |
13.02.08, 17:32
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | näimpähän
BMW Z8:lla pääsi toden näkösesti jo pissat housuun ku vähä huumoria heittää kyrvän jatkeesta. oot vissiin joku 30v jätkä asut äitin helmoissa ja käyt kylillä hakeen 12v pikku tyttöjä kyytiin ku ei aikuisempaa seuraa saa. onko nyt varmasti tarpeeks iso jatke vai pitääkö olla vielä dildo mukana. sano isille et käy ostaan jo uuden jatkeen niin varmaan kohta uskallat jo ottaa oman pippelis esille sen pikku tytön seurassa........
| |
| | |
15.02.08, 18:05
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | Rauha maahan :)
Voi voi teitä pikku poikia!! Aina jaksetaan autoista kiistellä. Itse ajan uudella bmw 335td sanoi porukka mitä tahansa!! Monilla ei ole edes varaa ostaa kyseistä autoa ilman isin apua, onneks itse osaan oman rahani tienata!!! Jos joku ei tykkää bemuista, se on sen häpeä, ei minun! Enemmänkin naurattaa toisten mollaaminen pelkän merkin takia :D Vikoja on joka autossa (harmi vain että vanhemmat autot kärsivät vioista ENEMMÄN kuin uudet) mutta jos on varaa ostaa kunnon auto niin pitäisi rahaa olla myös korjaamiseen. Kuluvia osia hajoaa joka autossa ajallaan!! Ja munan jatketta en tarvitsen kun olenhan nainen, että sitä läppää turha heittää VANHA juttu.
Elikkä asiaan. Sinä Volvo kuski joka et ollut tyytyväinen autoosi: Osta uudempi Volvo niin vikoja vähemmän ja kannattaa myös tarkastaa auto ennen ostoa ettei susia tule ostettua! Ei tässä muuta. hyvät jatkot pojille :)
| |
| | |
29.02.08, 14:07
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | tuo sattui
you boys just got served
| |
| |  | Osta tai myy. Hae Nettiautossa olevat
Volvo
-merkkiset autot. | | | |