| |  | | |
14.02.08, 15:33
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Volvofinns??
Onko kukaan käynyt sivulla? Onko toi sama mesta kuin landia vai joku kilpaileva foorumi??
www.volvofinns.com
| |
| | |
18.02.08, 01:01
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | finnejäpä
Ei ole mitään tekemistä volvolandian kanssa muuta kuin se, että eräs landian käyttäjä sen on pystyyn pistänyt.
| |
| | |
22.02.08, 23:11
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
landian taso laskee kokoajan... nimimerkki 4v landiassa pyörinyt. Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja hyvinkin Ei ole mitään tekemistä volvolandian kanssa muuta kuin se, että eräs landian käyttäjä sen on pystyyn pistänyt. | | |
| | |
24.02.08, 09:20
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | voi voi sentään Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja volvoilija Onko kukaan käynyt sivulla? Onko toi sama mesta kuin landia vai joku kilpaileva foorumi??
www.volvofinns.com | ei ole sama paikka. Tiedä monesko yritys laittaa rinnalle ns "parempi paikka". Sitten tullaan provoamaan Volvolandiaan ja riehutaan kuin pienet lapset ja ylistetään omaa foorumia.
Tosi aikuismasita, ja varmasti toimivaa.... | |
| | |
08.03.08, 13:36
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | voi voi sentään
ei ole kyllä aikuismaista mennä provoilemaan volvolandian sivustolle. Paljon parempi jos voisi olla ns. käsikädessä ettei kummallakaan puolella olisi mitään hampaankolossa toista foorumia kohtaan. Antaa käyttäjien tehdä valinnan kummalla puolella tykkää olla. | |
| | |
09.04.08, 15:33
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Joopa joo
Onkohan tämä volvofinns sellasten perustama jotka ei landian puolella saaneet olla kukkulan kuninkaana.Taitaa olla joka foorumilla ne mielestään fiksummat jotka siellä mölyää yli muiden ja harrastaa samaa diktatuuria ja joilla on parhaat jutut?Ja onkos tuolla finnssin puolella samalla tavalla käsittelyä autoista kuin landiassa vielä ne joutuu varmaan perustamaan lisä foorumin.Sitten vielä tuli mieleen että onkos se tuo volvofinns,volvolandian tenavakerho jossa miehistytään ja siirrytään takasin landiaan?
| |
| | |
13.05.08, 11:38
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Asiasta ja sen vierestä
Ex. landialaisena voi vain todeta että alku hieman takkuilee, mutta landiaan verrattuna
finnssissä EI ole 13 vuotiaita volvoasiantuntijoita, joiden lauseenmuodostuksestakin
paistaa läpi tieto/taito tai sen puute.
Finnssistä löytyy aikuistakin jutustelu ja miittailu seuraa, kykyä sisäistää asiat mitkä ovat keskusteluaiheita.
Toisaalta finnssistä puuttuvat "pappabetaalar" volvoilijat, joille äidit ovat ostaneet
status-symbolin joka lienee heille kaikki kaikessa.
Tuntuu välillä ettei kaikki heistä ole vielä joutuneet rintaruokinnasta vieroitetuksi.
Niinkuin oma mielipiteeni osasta landialaisia on.......
Toisaalta jokaisessa korissa on mätä omena...
| |
| | |
25.05.08, 11:55
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Asiasta ja sen vierestä
Älä nyt puhu paskaa kyllä tuolla Finnssin puolella on näitä mamman poikia jotka ei varmasti ole ostaneet uutta Volvoa alleen kyllä se on enemmän tenava kerho kuin foorumi.
| |
| | |
29.06.08, 08:01
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Finnseissä on kivaa
Hyvä meininki ja voi puhua asioita ei tule bannia helposti mitä tuolla landiassa joskus tuli hommattua.
Arvoitus mikä erottaa suomi 24 ja landian toisistaan
Vastaus:suomi 24 poistuu asiaton viesti ,landiassa kaverin maine vaan kasvaa. | |
| | |
09.07.08, 20:01
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Finnseissä on kivaa
Kovin näyttää Finssi menevän tenavakerhon suuntaan ei se ihan niin yksi oikoista ole sen Finnsissä viihtymisenkään puoli mutta ainahan lapsukaiset saa laittaa uusia foorumeita.Näyttää vaan tökkivän sielläkin että siitä vaan.
| |
| | |
06.06.09, 15:31
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Volvofinns
Volvofinns on rennompi paikka kuin esim. landia . Volvofinnsissä ei nipoteta jokaisesta pienestäkään asiasta. Volvofinnsissä saa varmasti apua volvo ongelmiin nopeammin kuin koskaan.Ja volvofinns ei ole mikään tenavien kerho, ainakaan omasta mielestä.Jokaisessa auto foorumissa on niitä valittajia toisista foorumeista. Voihan sen verrata niin että tykkäätkö vaimostas vai anopista.
| |
| | |
06.06.09, 15:52
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | finssi
Tuo finssi on ainakin vielä pysynyt puhtaana landian kaltaisesta supermoderoinnista, jossa valvoja muodostaa oman henkilökohtaisen käsityksen jäsenestä ja sen jälkeen asia onkin loppuunkäsitelty.
Myös turhan henkilökohtaisiin ominaisuuksiin annetaan herkästi oma oikea mielipide, vaikka se ei asiaan kuulu.
Eiköhän tämä ollutkin tässä.
(Alareunassa ei ole enää "vastaa" nappulaa.)
| |
| | |
06.06.09, 22:18
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Tätä mieltä Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Volvoni Volvofinns on rennompi paikka kuin esim. landia . Volvofinnsissä ei nipoteta jokaisesta pienestäkään asiasta. Volvofinnsissä saa varmasti apua volvo ongelmiin nopeammin kuin koskaan.Ja volvofinns ei ole mikään tenavien kerho, ainakaan omasta mielestä.Jokaisessa auto foorumissa on niitä valittajia toisista foorumeista. Voihan sen verrata niin että tykkäätkö vaimostas vai anopista. | No enpä sotkisi vaimoa ja anoppia finnssin touhuun kyllähän se on mennyt enemmänkin etelän tenavien piiriksi joukossa muutama vanhempi mulkero. | |
| | |
07.06.09, 21:08
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | Enemmän nähnyt
Näistä asioista on hyvä vääntää, kun ei ole asiaa tukena. No, pitäkää tosiaan anoppi pois tuolta, saattaa pian joku vanha mulkero...
Aina riittää näitä, joista ei koskaan kasva edes vanhoja mulkeroita.
Tässä nähdään taas muutaman kirjoittajan kannalta asiallisesti ilmaistuna todennäköisesti landian virallinen kanta. Ei ainakaan kaukaa liippaa.
Toivottavasti tämä vääntö loppuu, tästä jatkavat vain ne todelliset...
Tai sitten ei. ;)
| |
| | |
09.06.09, 10:27
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Volvo kansa
Tervehdys kaikille ja hyvää kesää jokaiseen foorumiin kautta suomen.
Kyllä asia on nyt niin että foorumeita mahtuu ja saa tulla lisää vaikka kuinka paljon..Ketä se haittaa? Nyt ainakin on vaihtoehtoja jokaiselle missä käydä..
Miksi pitää aina vertailla foorumeita keskenään? Jokainen käy siellä missä viihtyy! Ketään ei pakoteta tulemaan sinne tai menemään tuonne.
Hauskinta tässä asiassa on se että ekassa viestissä kysyjä kysyy neutraalisen kysymyksen koskien Volvofinns foorumia kohtaan. Nyt kun tätä aihetta lukee niin ollaan menty ihan eri suuntaan..eli foorumeiden mollaamiseen..ei hyvää päivää..Tämä keskustelu menee just siihen tyyliin että jos ei ole Turboa alla niin ei voi keskustella järkevästi asioista...
Fakta on se että ihan sama onko se 1.6l tai T6 kunhan se on Volvo! Samalla tyylillä mennään ---> ihan sama onko se landia, finns,volvo club tai x40fin kunhan se on Volvofoorumi!
Itse olen landian ,X40fin,volvo club & Volvofinns jäsen ja jos joku tekee uuden foorumin olen myös sen jäsen! Syy yksinkertainen= Volvo ystäviä ei ole koskaan liikaa tai foorumeita.
Mitä väliä sillä on jos ihminen perustaa foorumin ja se on erillainen ja salliva.
Landiassa on suuri tietokanta ja se on vanhin foorumi. Finns on tuorre foorumi jonka taival on vasta alkanut ( 15.01.2008 > ) ja suosio kasvussa.
Toivota hyvää kesää kaikille Volvoilijoille kautta suomen maan & yritetään tulla toimeen keskenämme, ei ihmisten tarvii alkaa toisia pilkkaamaan sen takia että on muitakin foorumeita :)
Ps.
Tervetuloa Volvofinns foorumille!
| |
| | |
03.07.09, 22:26
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | Niin että kuinkas
Niin eikös nämä finnssin perustajat ole niitä jotka saivat tuolla landian puolella bannia ja perustivat tämän että saavat olla kukkona.Kyllä se on samaa paskaa katto puoleen tai toiseen finnssissä enimmäkseen pennut hölisee ja jokunen vanha pieru koittaa roikkua mukana.Ja tieto puoli ei tule samaan pirtaan kuin vanhemmalla foorumilla mutta ainahan tenavat saa yrittää.
| |
| | |
08.07.09, 19:58
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Niin että kuinkas 2
Väärin kuule eikös....tässä on kyse vaan erillaisesta foorumista kuin landia...kummiskin puhut nyt pennuista, vaikka sinä olet se joka itkee nyt ja mollaa muita vaikka tässä yrittää olla ystävällinen ja olla kaikkien Volvofoorumien kannalla..hu..hu...finssissä ei ole kukaan kukkona....ja eikös...sun kirjoitus tyyli tunnetaan ;)
| |
| | |
10.07.09, 20:27
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Niin että kuinkas 3
Eipä mun tartte itkeä eikä löristä et vaan kestä totuutta kun yhdelle kumartaa toiselle pyllistää.Pentu näytät olevan ja leiki pubbea ihan rauhassa ja näyttää tuo jotain muistuttavan sinunkin tyylisi.Kestä totuus äläkä kitise turha se on puristella kun paska on housussa.
| |
| | |
10.07.09, 21:00
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | Kas,kas,kas
Kuinkas tämä foorumi homma näin kuumana käy?Onkos tämä finnssin puolustaja joku sen näistä separoottereista?Ihme ettei tuota vanhempaa puolta mollata(?)tais osua arvostelijoiden piikki oikeaan kohtaan?Mulle yks lysti nämä netti foorumit on tämmösiä ja jos näistä ottaa tosissaan niin no en viiti sanoa suuttuu joku vielä.
| |
| | |
12.07.09, 09:45
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | Voikaa hyvin
Voikaa hyvin ja foorumit myös.
www.volvofinns.com/
www.volvolandia.com/SVF/
www.x40fin.com/
www.armbell.com/volvoclub/index.php?mforum=volvoclub
Kyllä kelpaa kun on monta mahdollista paikkaa missä viihtyä vaikka jokaisessa onkin - ja + puolensa. Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä näenkään Kuinkas tämä foorumi homma näin kuumana käy?Onkos tämä finnssin puolustaja joku sen näistä separoottereista?Ihme ettei tuota vanhempaa puolta mollata(?)tais osua arvostelijoiden piikki oikeaan kohtaan?Mulle yks lysti nämä netti foorumit on tämmösiä ja jos näistä ottaa tosissaan niin no en viiti sanoa suuttuu joku vielä. | En ole ja ei piikki osunut, ei pidä antaa toisten mielipiteiden itseään haitata.
Hyvää kesää kaikille Volvoilijoille ;) | |
| | |
12.07.09, 11:48
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | Joopa joo Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkien kaveri Voikaa hyvin ja foorumit myös.
www.volvofinns.com/
www.volvolandia.com/SVF/
www.x40fin.com/
www.armbell.com/volvoclub/index.php?mforum=volvoclub
Kyllä kelpaa kun on monta mahdollista paikkaa missä viihtyä vaikka jokaisessa onkin - ja + puolensa. Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä näenkään Kuinkas tämä foorumi homma näin kuumana käy?Onkos tämä finnssin puolustaja joku sen näistä separoottereista?Ihme ettei tuota vanhempaa puolta mollata(?)tais osua arvostelijoiden piikki oikeaan kohtaan?Mulle yks lysti nämä netti foorumit on tämmösiä ja jos näistä ottaa tosissaan niin no en viiti sanoa suuttuu joku vielä. | En ole ja ei piikki osunut, ei pidä antaa toisten mielipiteiden itseään haitata.
Hyvää kesää kaikille Volvoilijoille ;) | Sua näytttää närästävän otahan lääkettä ethän näihin muuten puutuisi?!
| |
| | |
07.09.09, 10:14
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | Tuttua kirjoitustyyliä
Löytyi tältäkin foorumilta, kun allaolevan tekstin on lukenut . . . . . Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Vai kaikkien kaveri Eipä mun tartte itkeä eikä löristä et vaan kestä totuutta kun yhdelle kumartaa toiselle pyllistää.Pentu näytät olevan ja leiki pubbea ihan rauhassa ja näyttää tuo jotain muistuttavan sinunkin tyylisi.Kestä totuus äläkä kitise turha se on puristella kun paska on housussa. | Ei enää tarvitse arvuutella miksi olen entinen landiassa kävijä.
Joka foorumilla on vikansa, jollain enempi kuin toisella. Totuus on kuitenkin se, että
kirjoittelijat itse kehittävät foorumia (tai sitten eivät).
Mielestäni Finnssin kehitys on huomattavasti mielekkäämpää kuin . . . . .
Taasen Volvo-club toimii mukavasti taustalla osallistumatta mitenkään mollaus-ylistys leikkiin.
Kaikkien kaverille terveisiä, positiivisesta kirjoittelusta olen tunnistavinani kirjoittajan. | |
| | |
08.09.09, 22:48
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | Tuttu ja tuttu
Kyl siel vaa eli finsseis on nämä pennut modeinakin jotka sai muualla kenkää ja joutu lähtee miiteistä häntä koipien välissä.Totuus ei pala tulessakaan tuskin tuo kovin auvoista on.
| |
| | |
09.09.09, 09:01
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | Niinpä niin Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Mieleiseni valinnut Löytyi tältäkin foorumilta, kun allaolevan tekstin on lukenut . . . . . Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Vai kaikkien kaveri Eipä mun tartte itkeä eikä löristä et vaan kestä totuutta kun yhdelle kumartaa toiselle pyllistää.Pentu näytät olevan ja leiki pubbea ihan rauhassa ja näyttää tuo jotain muistuttavan sinunkin tyylisi.Kestä totuus äläkä kitise turha se on puristella kun paska on housussa. | Ei enää tarvitse arvuutella miksi olen entinen landiassa kävijä.
Joka foorumilla on vikansa, jollain enempi kuin toisella. Totuus on kuitenkin se, että
kirjoittelijat itse kehittävät foorumia (tai sitten eivät).
Mielestäni Finnssin kehitys on huomattavasti mielekkäämpää kuin . . . . .
Taasen Volvo-club toimii mukavasti taustalla osallistumatta mitenkään mollaus-ylistys leikkiin.
Kaikkien kaverille terveisiä, positiivisesta kirjoittelusta olen tunnistavinani kirjoittajan. | Kyllähän ne muka kirjoittajat kehittävät foorumia mutta jos on näitä muulipäisiä valvojia jotka sitten ne tyrii.Enemmän se finnssi näyttää sivusta seuranneena olevan kaiken muun ympärillä pyörimistä kuin autojen.Ja yleensäkin nykyään 99% foorumeista on tenavien temellys kenttää. | |
| | |
15.09.09, 17:38
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | hostel
Itse olen vanha landian jäsen ja finnssin uusi jäsen jonka myötä erittäin tyytyväinen tähän uuteen foorumiin ;) Eihän landiassakaan mitään vikaa ole, mutta jollakin tavalla paljon selkeämpi kuin landia.
| |
| |  | Autoa hakemassa? Selaa Nettiauton
Volvo
-merkkisiä autoja. | | | |