Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Volvo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.05.08, 14:02   #1 (linkki)
palme
(Vierailija)

740 lämpömittari

toimii,ei tomi,toimii....voisi sanoa joka toisella liikkeelle lähdöllä toimii,joka toisella ei...
mitään ei ole johtojen tai pellin alla häslätty.
siis,mihin kohtaan pitää iskeä kiinni?
  Vastaa viestiin

13.05.08, 16:25   #2 (linkki)
244+744+945
(Vierailija)

Itse mittariin, sielä on luultavimmin taas kerran niitä kuuluisia kylmäjuotoksia. Jos et itse pärjää kolvin kanssa niin joku elektroniikkaputiikki saattaisi tehdä juotokset uusiksi, tosin hintataso lienee huima. Itse olen pari mittaria kolvannut, toinen heräsi toimimaan normaalisti, toinen heräsi mutta näyttää koko ajan hitusen alakanttiin, liekö anturissa vikaa....
  Vastaa viestiin
02.06.08, 17:35   #3 (linkki)
Med sörjare
(Vierailija)

Mittarista

Morjens

Itselläni oli samainen vika samanmallisessa autossa. Vika korjaantui kun vaihdoin lämpömittarin anturin. Siis sen messingistä tehdyn mötikän, mikä on imusarjan alapuolella moottorin edessä. Anturi maksoi vähän toistakymmentä euroa. Niitä on kolmea mallia, joten kannattaa katsoa tarkkaa ennen ostoa. Mikäli kiristämisessä on ongelmia, niin Fordin 19 mm avainvälillä oleva venttiilinsäätötyökalu on mitä parhain tähän kohteeseen.

Tinailu liittyy enemmän ko. Volvossa VDO:n nopeusmittariin, mikä minullakin oli epäkunnossa ja siihen meni vähän ja taas se pelittää.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Autoa hakemassa? Selaa Nettiauton Volvo -merkkisiä autoja.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku