Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Volvo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.08.08, 21:58   #1 (linkki)
volvo mies
(Vierailija)

volvo v 70 turbo diiseli

moi kysyisin että mikä mun volvoa vaivaa kun siellä palaa koko ajan se elektroninen vika valo ja jossain vaiheesa se sammuu kysyisin vaan että ainakun se alkaa palaa niin mun volvo alkaa sammuilee ja sitten siitä niikun tehot hävii kokonaan olisi kiva saada selville että mikä sitä vaivaa oikeen
  Vastaa viestiin

29.08.08, 23:38   #2 (linkki)
löbö män
(Vierailija)

kampikammio

siin on varmaa kampikammio liian löyhällä ku ei se normaalisti auto sammutele itteensä koita kirrata öljyroppua voi olla että se saa liikaa ilmaa kannentiivisteen väliin auttaa ainaski kaverin hondassa nii ja sit se kiihtyy lujempaa voit myös koittaa portata koneen mutten lähtis tekeen ku sulla on jo turbo. Eiku, soita huoltoon!
  Vastaa viestiin
01.09.08, 10:56   #3 (linkki)
Voorti
(Vierailija)

Ilmavaivoja

Kai se saa korvaus ilmaa tankkiin, eli kokeilepa ajoa tankin korkki löysällä. Kaverilla hyytyminen loppui kun löysäsi korkkia. (Porasi korkkiin pienen reiän myöhemmin)
  Vastaa viestiin
09.10.08, 00:50   #4 (linkki)
V70
(Vierailija)

Halpaa on

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja volvo mies
moi kysyisin että mikä mun volvoa vaivaa kun siellä palaa koko ajan se elektroninen vika valo ja jossain vaiheesa se sammuu kysyisin vaan että ainakun se alkaa palaa niin mun volvo alkaa sammuilee ja sitten siitä niikun tehot hävii kokonaan olisi kiva saada selville että mikä sitä vaivaa oikeen
Jos viet korjattavaksi merkkiliikkeeseen 800 euron verran osia ja työt päälle
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Katso myytävänä olevat Volvo -merkkiset autot Nettiautossa.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku