| |  | | |
08.08.09, 13:09
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | 99,9L!100km
Mistähän vois johtuu, että V70 2001 autom. heittää aina välillä liikkeelle lähdettäessä hetkelliseksi kulutukseksi 99.9l/100km? Ja ihan rauhallinen lähtö kyseessä. Kestää vähän aikaa ja sitten rupee laskemaan normaalin kulutuksen tasolle. Yleensä siis jos pysähdyksistä lähtee, ei muuten kiihdytyksissa tee tota.
| |
| | |
08.08.09, 19:01
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | sama toyotassa
corolla tekee saman pysäytettäessä ja painettaessa kytkin pohjaan auton rullatessa aina silloin tällöin.syytä en tiedä.
| |
| | |
09.08.09, 13:28
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | :D
kaipa tämäkin eräänlainen pällitesti on, kulutustahan nimittäin mitataan per 100 kilometriä, eikä tuossa vaiheessa vielä paljoa liikuta... yleensä tuo lukema tulee juurikin kun ollaan paikalla/juuri lähdetty
| |
| | |
09.08.09, 18:04
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | no voi veräjä
Kai mä nyt sen verran tajuun ettei auto tosiaankaan kuluta tota määrää! Tämä nyt sattuu olemaan mulla ensimmäinen auto jossa on ajotietokone, ja ihmettelin vaan et voiko hetkellinen kulutus olla noin suuri. Kiitos ystävällisestä vastauksesta eeeeeeeiiii.
| |
| | |
09.08.09, 20:49
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | kyllä
se kulutus voi olla hetkellisesti juurikin noin suuri.
| |
| | |
12.08.09, 13:08
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | näin
se on, että hetkellinen kulutus voi olla liikkeelle lähdettäessä sen 99,9 litraa/100km. Jos ajatellaan että ajettaisiin 100 kilometriä ykkösvaihteella, vielä kytkintä luistattamalla kuten liikkelle lähdettäessäkin, niin kulutus mitä todennäköisimmin olisi sen 99,9 litraa sadan kilometrin matelemisen jälkeen (ellei enemmänkin). Loogista
| |
| | |
13.08.09, 13:27
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Ei tartte tulla tänne loukkaamaa.. Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja nimenomaan se on, että hetkellinen kulutus voi olla liikkeelle lähdettäessä sen 99,9 litraa/100km. Jos ajatellaan että ajettaisiin 100 kilometriä ykkösvaihteella, vielä kytkintä luistattamalla kuten liikkelle lähdettäessäkin, niin kulutus mitä todennäköisimmin olisi sen 99,9 litraa sadan kilometrin matelemisen jälkeen (ellei enemmänkin). Loogista | "Jos ajatellaan..." Mitä helvettiä!? Ei tässä nyt ollut kyse mistään ajatusleikeistä! "Mussun mussun, olen muita viisaampi ja parempi...".. Leiki sinä kuule ajavas ykkösvaihteella maailman tappiin, mut leiki sitten keskenäs, meitä oikeita ihmisisä hävettää sun tapasten kaiffareitten rillit huurteessa kirjoittama leikkiehdotus! Ja anti muuten olla viimenen kerta ku näytät meille keskarii! Ota siis sun rastat, ja painu vittuun selittämästä täältä! Saatanan predator.. Kuulostaa typerältä mennä sun ajatusleikin takia venyttämään ykkösellä jonnekin motarille ja siinä ihan leikin luonteen mukaisesti luistatella kytkintä fillarikypärä päässä, hirveä hymy perseessä.. Mut ihan jos sulla ei kerran näin eläkkeellä ole muuta aikaa niin leiki poika, leiki! Ei se meille muille kustanna mitään jos sun konees on leikannu jossain 120 km/h alueella.. Kysy vaan sit itteltäs että kannattiks taas mennä leikkimään jotain näin typerää.. Äläkä ainakaan sit multa pyydä kytkinremppaa autoos jos senkin saat tuhottua! Mikä oikeesti voi nykyään ihmisiä vaivata?? | |
| | |
13.08.09, 13:29
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Bensarosvoja??! Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja bensarosvo Kai mä nyt sen verran tajuun ettei auto tosiaankaan kuluta tota määrää! Tämä nyt sattuu olemaan mulla ensimmäinen auto jossa on ajotietokone, ja ihmettelin vaan et voiko hetkellinen kulutus olla noin suuri. Kiitos ystävällisestä vastauksesta eeeeeeeiiii. | Onks muute äijä iha oikeesti bensarosvo? Vittu jos nyysit multa bensaa ni sun hiki-volvos löytyy aamulla ruudusta katollaan!
| |
| | |
13.08.09, 18:00
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | uskomatonta
Uskomattomia nämä viestit täällä. Onkohan asialliset viestit ja kommentit ihan mahdottomia?
| |
| | |
13.08.09, 23:40
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Polttoöljyn suurkuluttaja
Olette huomattavan humoristinen
"Onks muute äijä iha oikeesti bensarosvo? Vittu jos nyysit multa bensaa ni sun hiki-volvos löytyy aamulla ruudusta katollaan!"
=D
jatkakaa olkaa hyvä
| |
| | |
15.08.09, 20:41
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
volvo syö pilkutkin
| |
| | |
16.08.09, 01:07
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Jiiiiiiisus
Onkohan tämäkin "keskustelu" plazalla pelkkää provoo???(sorry cricu) MUTTA,kyllähän tämä <nimenomaan> nimimerkin taakse kätkeytyy ainoa oikea vastaus bensarosvon kyselyyn.........ja siihen en ota kantaa onko bensarosvo tosiaan aikuisten oikeasti bensarosvo.toivottavasti volvosi ei ole vielä katollaan ollut...
| |
| | |
17.08.09, 10:25
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | niinpä
No eipä ole tähän päivään mennessä tullu keneltäkään rosvottua bensaa eikä mitään muutakaan. Ehkä toi nimimerkki oli todella huonosti valittu, kun siitä sai noin paljon paskaa aikaan, olin vaan ihmeissäni et onko mun autoni bensarosvo! Noh parempi vissiin pysytellä poissa näiltä "keskustelusivuilta".
Jatkakaa vaan ketkä jaksaa tällasta paskanjauhantaa!!!
| |
| | |
17.08.09, 12:28
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | 99,9l/100km
Kun lähdet autollasi liikkeelle ja ajotietokone näyttää hetkellisen kulutuksen, niin autosi syö < = 99,9 l/100km. Tämä tarkoittaa että auto ilmoittaa auton nykyisen kulutuksen, eli juuri sen jota nyt ajat. Jos säädät ajotietokoneen näyttämään auton keskimääräistä kulutusta, näet todellisen kulutuksen.
| |
| | |
17.08.09, 13:34
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | jep
joo, keskikulutus ollu siin 9 l:n paikkeil.
| |
| | |
17.08.09, 23:45
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | Tässä faktaa
Volvo on paska auto ja kuluttaa paljon pensaa!
| |
| | |
18.08.09, 16:55
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Pensaa riittää
Pensan kulutus on persaukisten ongelma.
| |
| | |
21.08.09, 12:01
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Parhaat naurut
Päivän parhaat naurut irtos...
Te maksatte jos joku kuolee nauruun.
Mulla on huippu taloudellinen Goloffi, liikkeelle lähdössäkin kulutus on vain 49,9l/100km, vaikka kuinka hätäseen lähtis, ja kiihtyy muuten nopeemmin ku sun tomaatti-volvos. Ja puolta vähemmällä Pensalla!
| |
| | |
22.08.09, 14:02
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | Volvo
Volvo on hieno ja luotettava auto. Bensaa saa jakajasta.
| |
| | |
05.09.09, 21:54
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | naura sä vaan! Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija :) Päivän parhaat naurut irtos...
Mulla on huippu taloudellinen Goloffi, liikkeelle lähdössäkin kulutus on vain 49,9l/100km, vaikka kuinka hätäseen lähtis, ja kiihtyy muuten nopeemmin ku sun tomaatti-volvos. Ja puolta vähemmällä Pensalla! | Kukin hakee autostaan eri asioita! Mä en haluu kärrätä millään kipolla. Jos nyt vie enemmän bensaa ni sit vie.
| |
| | |
10.09.09, 16:03
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | Volvo on Volvo!
Älkää sotkeko aitoja Volvoja Volvon merkkien alla piilotteleviin Renaulteihin!
Eipä silti,meillä on 940 ja 460 hyviä autoja kumpikin,mutta eroja on!
Meillä on myös Renault Laguna,ei ehkä luotettavin,mutta taloudellinen ja mukava!
| |
| | |
13.09.09, 21:20
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | .. Lainaus: |
Mulla on huippu taloudellinen Goloffi, liikkeelle lähdössäkin kulutus on vain 49,9l/100km, vaikka kuinka hätäseen lähtis, ja kiihtyy muuten nopeemmin ku sun tomaatti-volvos. Ja puolta vähemmällä Pensalla! |
ootko ajatellu että se sun mittaris ei näytä ku sen 49.9 :D | |
| | |
29.09.09, 19:51
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | TAMPIO GOLFFARILLE Lainaus: |
Mulla on huippu taloudellinen Goloffi, liikkeelle lähdössäkin kulutus on vain 49,9l/100km, vaikka kuinka hätäseen lähtis, ja kiihtyy muuten nopeemmin ku sun tomaatti-volvos. Ja puolta vähemmällä Pensalla! |
Vitun tampaxin naru! Volkkareis se hetkellinen kulutus on säädetty näyttämään max 49,9.
Että ime kiviä gay!
tv. vw tiguan | |
| | |
05.10.09, 08:22
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | Monenlaista kulutus PRKL!!
99.9 litraa sadalle joo onpa miehekäs kulutus sitten mun 200D mersu vois viedä vaikka 1000 litraa ja vaikkapa kerosiinia...
| |
| | |
08.10.09, 20:17
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | Trolls
They see me trollin'
| |
| |  | Osta tai myy. Hae Nettiautossa olevat
Volvo
-merkkiset autot. | | | |