| |
20.01.10, 13:05
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Mikä sitten paras diesel.
Jos volvo on noin huono monien mielestä, niin mikä sitten on hyvä, kestävä ja tilava auto.Itelläni on -98 automatti jolla ajettu jo 400000 ja en tiedä siinä olleen mitään kummempaa vikaa. Pakolliset kuluvat osat olen vaihtanut ja öljyt ovat mobil 1 jotka vaihan noin 13000 välein ja lootaan alle 90000 ja hyvin vaihtaa ja toimii, tuntuvampi nykäys on kun vaihtaa 1-2 muuten ei juurikaan edes huomaa kun vaihtaa.
On ollut diisseli passattia, 250mb ja tuo volvo ja kaikki ne on pelannut, paitsi mb pellit on vähän haperot vanhenmuuten, mutta sillä olikin jo 700000 takana suomen suolateitä.
Kiinnostaisi kuulla, että mikä on se hyvä käytetty diisseli???
| |
| | |
21.01.10, 21:21
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Hyvä on
Mese 250Td automaatti, huollettuna kestää hyvinkin mittarin ympäri, eli milli.
| |
| | |
25.01.10, 06:26
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Että
SKODA. OKU. TAI BMW
| |
| | |
28.01.10, 21:48
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Skoda
eli skeida = halpahaalin volkkari, elikkäs vieläkin surkeempi ku volkkari joka on täys susi.
| |
| | |
31.01.10, 09:04
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Mutta
Kun selaa autopörssin ilmoituksia, niin miksihän volkkareilla on yleensä ajettu todella paljon.
Jos ne on täysiä susi, niin miksi niillä ajetaan yli puoltakin miljoonaa. Ja jos ymmärsin oikein ,niin kyse oli kait ? käytetyistä dieseleistä, ei uusista. Itselläni on kylläkin -96 td passat ja on tuo ainakin vielä pelannut, mutta siinä ei olekkaan paljon nykytekniikaa.
| |
| | |
02.02.10, 17:00
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | hmm
taitaa noil vanhoil volleil ajaa semmose miljoona reippaasti kuha vaa huoltaa hyvi :) uusist ny en menis sanomaa, relluja tai forvoja jokane
| |
| | |
11.02.10, 10:13
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NO Mese 250Td automaatti, huollettuna kestää hyvinkin mittarin ympäri, eli milli. |
meset on täyttä pas*aa
| |
| | |
15.02.10, 00:20
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Volvo
Volvohan se paras auto on oli sitten diesel tai bensa. Oli aikanaan noita mersuja mut ei niitte kaa ollu ku ongelmis. Viimeisin oli 2008 vuoden c- 220cdi aut mersu. Kyllä vikoja riitti. Ja sitä edellinen 2006vm e- mersu alko ruostua. Nyt tuli terä VOLVO V70 D5 Summum aut. Ja kyllä olen ollut todella tyytyväinen! :) Ei enää ikinä mersua!
| |
| | |
16.02.10, 10:22
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Paras jne.
Aloitin tämän keskustelun ,mutta vähäpä näkyy olevan dieseleitä joita uskaltaa avoimesti kehua ja moittia. On kait uskottava ,että ostamani volvo ei sitten ollutkaan niin huono.
| |
| | |
16.02.10, 23:11
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | dieselin kestövyys
kyllä kai ne kaikki diisselit kestää mutta käynti ääni on kamala ainakin wag:n laitteissa kaikissa 4 sylintereisissä,itselläni ranskalainen diesel ja käy nätisti vai onko eristykset toteutettu niin paljon paremmin
| |
| | |
17.02.10, 15:24
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | dieselin kestävyys
Hyvin on Volvot kestäneet. Olen kyllä oikein tyytyväinen. On ollut MB .ww. Pösöjä . Mutta kyllä se huolto on tärkeä olipa merkki mikä hyvänsä.
| |
| | |
21.02.10, 18:52
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Joo
No tos on pihal 240tkm ajettu Ranskis 1.9dCi ja ei voi ku kehua. VOIMAA on ja hiljanen ja pienellä menee... Ja vasta kop,kop, normihuoltojen lisäksi vaihdettu ainoastaan EGR ja yksi tiivisterinkula ynnä hehkut koneeseen.
| |
| | |
16.03.10, 21:48
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | volvo Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja riisseli kyllä kai ne kaikki diisselit kestää mutta käynti ääni on kamala ainakin wag:n laitteissa kaikissa 4 sylintereisissä,itselläni ranskalainen diesel ja käy nätisti vai onko eristykset toteutettu niin paljon paremmin |
ranskalaisen ostin ja palautin. c5 oli auto ja täys myrkky koko p****. nyt oon katelemas volvoa, kyllä nuo v70:t näyttäs olevan jees. vähä vaa turhan paljon ajetuista tingataan liikaa hintaa..
| |
| | |
11.11.10, 11:19
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | volvo v70 Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NO Mese 250Td automaatti, huollettuna kestää hyvinkin mittarin ympäri, eli milli. | vanha vossikka v70 automatic tdi puoli miljoonaa lasissa,hyvin pelaa,ei takuita kilometreistä,olisko joku huoltanut välillä..
| |
| | |
22.02.11, 14:04
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | 307
Itselläni alla 307 hdi, nyt ajettu 200tkm ja ainoastaan hehkut vaihdettu 1tkm sitten. Toki aina 10tkm välein öljyt + suodatin.
| |
| | |
03.09.11, 10:23
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | mb....volvo Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PSA Itselläni alla 307 hdi, nyt ajettu 200tkm ja ainoastaan hehkut vaihdettu 1tkm sitten. Toki aina 10tkm välein öljyt + suodatin. |
Ajelin noin 25 vuotta vanhoilla mersuilla. Olin mersujen tekniseen kestävyyteen suhteellisen tyytyväinen. Mersut kuitenkin ruostuvat melko herkästi. Kun ostaa vanhan auton, niin sitä pitää ottaa tämä ruostumisongelma huomioon. Mainitusta syystä siirryin sitten volvoon. Auto S80 tdi manuaali vaihteistolla. Autolla oli mittarissa 325 tkm ja nyt on 390 tkm. Vuosimalli on 1999. Tuollainen auto ei enään paljon maksa. Olen ollut kuitenkin autoon ja sen hiljaisuuteen tiellä tyytyväinen. Minulle auton hiljaisuus on tärkeää. Esimerkiksi kaverin mb cdi 2004 on hieman äänekkäämpi. Hankin tietysti aina renkaat jotka ovat hiljaisia. Ei halua pitää kuulosuojaimia autossa. Minulla ei ole laajaa kokemusta eri autoista joten tämä on lähinnä vanhojen mersujen ja volvon vertailua.
| |
| |  | Selaa myynti-ilmoituksia ja löydä oma
Volvo.
| | | |