Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Volvo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
21.01.10, 17:29   #1 (linkki)
Tietämätön kysyy
(Vierailija)

Automaatti öljyt

Eli voiko esim -98 automaatti Tdi käyttää jotain muuta öljyä kuin ohjekirja sanoo. Toimiiko ja miten vaihtovälit. Biltemasta löytyy jotain Volvon osia ja jopa todella hyviä, mutta onko öljyä,en ole ainakaan huomannut sellaista.
  Vastaa viestiin

24.01.10, 14:57   #2 (linkki)
mka
(Vierailija)

volvo autom.

Volvossa et voi automaattilaatikossa muuta kayttaa kuin volvon omaa tai myos mobililta loytyy
volvon laatikkoon sopiva erikois oljy.
Kokemusta valitettavasti on.
  Vastaa viestiin
30.01.10, 20:36   #3 (linkki)
Mobilmän
(Vierailija)

ölöjy

MUlla on ollu automaattivolvoja useampia, 240 740 V70, kehoittaa ostaa Volvon omii automaattiöljyy, ja pas..t oon laittanut HUOM!!!!! Traktoreihin tehtyjä hydrauliikkaöljyä vaihteisto vaihtaa huomaamattomasti kuin unelma. Tästä voi olla montaa mieltä ostaako sikakallista merkkiöljyy vai kohtuuhintaista hydrauliikkaöljyy. PS/HUOM tää on minun kokemusta!!!!!!!!!
  Vastaa viestiin
14.02.10, 10:45   #4 (linkki)
mka
(Vierailija)

Volvo autom.

Varmasti voit 240 tai muissa vanhemmissa kayttaa mita haluat, mutta esim 02-03- eteenpain kannattaa kayttaa volvo tai mobil atf 3309 oljya. ei ne niin kalliita ole etteiko hieman vanhempiinkin voi kaataa.
enemman vaivaa jos se hajoaa kesken matkan..

Miksi temppuilla surkeilla oljyilla kun oikeaa/hyvaa oljyakin saa?
  Vastaa viestiin
18.02.10, 20:32   #5 (linkki)
vili
(Vierailija)

-99 v70tdi aut.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tietämätön kysyy Näytä viesti
Eli voiko esim -98 automaatti Tdi käyttää jotain muuta öljyä kuin ohjekirja sanoo. Toimiiko ja miten vaihtovälit. Biltemasta löytyy jotain Volvon osia ja jopa todella hyviä, mutta onko öljyä,en ole ainakaan huomannut sellaista.

itse käytin tuon v70 automaatti volvon merkkihuollossa jossa vaihteisto huuhdeltiin ja laitettiin uusi suodatin ja öljyt, hintaa tuli 155e, enkä pidä hintaa pahana kun eihän tuota hommaa tarvi tehdä ku jotain 200tkm:n välein, auto on nyt ajettu n.330tkm ja mikäänpaikka ei ole "vielä"hajonnut, vain kuluvia osia hihnoja, jarrupaloja,polttimoita ja pari hehkua. täytyy sanoa että olen enemmänkuin tyytyväinen autoon, öljynvaihdot ja hihnanvaihdot ajallaan niin saattaapi mies loppua ennenkuin auto...
  Vastaa viestiin
01.03.10, 22:32   #6 (linkki)
kole
(Vierailija)

itellä makso 227e v40 automaattiöljyt huuhtelemalla vaihettuna ja vaihdettavaa suodatintahan tossa ei ole...
  Vastaa viestiin
10.05.10, 22:36   #7 (linkki)
pieni kommentti sivusta
(Vierailija)

Kyllä ne vähän useammin kannattaa vaihtaa kuin 200 000km:n välein. Tuolla vaihtovälillä ei ainakaan ennaltaehkäise mitään vikoja!!! Itse nyt saadaan kärsiä kun edell. omistaja on ajellut samoilla öljyillä liian kauan... töhnät palaa venttiileihin kiinni eikä enää irtoa millään. Omaan S80 Volvoon ollaan vaihdettu kahden vuoden välein (haen öljyt Wetteriltä ja kaveri vaihtaa huuhtelemalla).
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Autoa hakemassa? Selaa Nettiauton Volvo -merkkisiä autoja.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku