Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Volvo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.04.10, 12:51   #1 (linkki)
jannu1
(Vierailija)

Volvo 460 1,8l Päästö ongelmat

460 volvossa päästö ongelmia, ei mene läpi katastuksesta.

lambda on vaihdettu ja ei vaikuttanu asiaan.
eikä ruiskun ohjausboxin vaihto.. Vaihdettu on myös katalysaattori. Letkut on tarkistettu moneen kertaan ja mikään ei vuoda.

mikähän vois olla vikana?
  Vastaa viestiin

02.05.10, 21:48   #2 (linkki)
vollevo
(Vierailija)

päästö ongelmat

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jannu1 Näytä viesti

eikä ruiskun ohjausboxin vaihto.. Vaihdettu on myös katalysaattori. Letkut on tarkistettu moneen kertaan ja mikään ei vuoda.

itselläni oli eräässä autossa sama ongelma. Asentaja käski vaihtamaan öljyt. En tiedä onko siitä apua tässä tapauksessa mutta minulla ongelma ratkesi oljyn vaihdolla.Öljyt olivat olleet vaihtamatta liian pitkään ja talvenaikana bensaa oli sekoittunut öljyyn joten se kävi osin bensa höyryillä.
  Vastaa viestiin
02.05.10, 22:19   #3 (linkki)
jannu1
(Vierailija)

ok

kiitos, vinkistä. täytyy kokeilla.
  Vastaa viestiin
04.05.10, 09:52   #4 (linkki)
jannu1
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vollevo Näytä viesti
itselläni oli eräässä autossa sama ongelma. Asentaja käski vaihtamaan öljyt. En tiedä onko siitä apua tässä tapauksessa mutta minulla ongelma ratkesi oljyn vaihdolla.Öljyt olivat olleet vaihtamatta liian pitkään ja talvenaikana bensaa oli sekoittunut öljyyn joten se kävi osin bensa höyryillä.
Kokeiltiin tuota öljyn vaihtoa ja siitä oli vähän apua, mut arvot ovat liian suuret edelleen. mutta tuo öljyn vaihto sitä arvoa vähän puotti alas. mut edellee kaivaittas neuvoja jos jollain ois?
  Vastaa viestiin
05.05.10, 18:23   #5 (linkki)
vole mies
(Vierailija)

päästööngelmat

MITTARISTOSSA PITÄÄ PALAA VIHREÄ MERKKI VALO PAKOKAASUN PUHDISTUKSEN VAROTUSVALO JOS PÄÄSTÖT EI OO KUNNOSSA .valo on vasemmalla puolen käsijarru valoa.oletko vaihtanut ilmanpuhdistaj suodatim.ei oo muuta neuvoa.itellä on 2.0i koneel ei ollut päästö huolia katsastukssa.
  Vastaa viestiin
05.05.10, 18:41   #6 (linkki)
VOLEMIES
(Vierailija)

KÄYTETYT VOLVOT 440/460

kannattaa olla tarkkana ostossa ja tarkistaa mitkä varotusvalot palaa hetken mittarissa kun virta kytketään.jos autossa on jokin kallis vika niin myyjä kakkamaisesti vetää polttimon vekeen
mulle kävi viime syksynä että katsastuksessa pomppasi kun ei tullut valoa ollenkaan ja kun laitoin polttimon valo ei sammunut ollenkaan 400e osa piti vaihtaa ennen kuin valo rupes toimiin oikein..volvossa on mm.abs .pakokaasu ym varoitus valoja jotka pitää toimia katsastuksessa.
  Vastaa viestiin
10.05.10, 09:13   #7 (linkki)
VolvoGubbe
(Vierailija)

Sama ongelma oli täällä

Moro,

Mulla oli täsmälleen samanlainen ongelma ja syylliseksi paljastui lambdalle menevässä johtosarjassa ollut oikosulku.
  Vastaa viestiin
11.05.10, 19:44   #8 (linkki)
volvojamppa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jannu1 Näytä viesti

Ootko mahdollisesti kattonu vikakoodeja? Niistä saa mukavasti apua tohon vianetsintään.. Tossa vollessa pitäs olla se vikakoodin lukulaite siel kuskin puolen iskaritolpan akunpuoleisella sivulla.. Jos ei meinaa onnistua niin volvolandian sivuilta löytyy ohjeet vikakoodien lukuun ja siel pitäis olla myös vikakoodien selitykset listattuna..
  Vastaa viestiin
05.09.10, 21:12   #9 (linkki)
villen85
(Vierailija)

mulla oli ihan sama ongelma omassa volvossa ja putsasin ruiskun ja vaihdoin tulpat ja putsarin niin alko pelaan
  Vastaa viestiin
18.01.11, 00:44   #10 (linkki)
arska
(Vierailija)

volvon päästöt

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja villen85 Näytä viesti
mulla oli ihan sama ongelma omassa volvossa ja putsasin ruiskun ja vaihdoin tulpat ja putsarin niin alko pelaan
mulla on ollu paljon volvoja myös 400 sarjaa voin vakuuttaa että volvon kone kestää kun rymäytät katsastukseen 3-5 litraa tenttua tankkiin pieneen pensamäärään katsastus äijjä vaan päivittelee huippu hyviä arvoja ja sit leiman jälkeen tankki täyteen,
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Katso myytävänä olevat Volvo -merkkiset autot Nettiautossa.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku