| |  | |
24.08.10, 14:21
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | onko kokemusta autom.v70?
kannattaako hankkia autom. v70iä? oon kuullu että loota voi olla heikko.. onko vanhoissa samaa vikaa... 98-99?
| |
| | |
24.08.10, 18:49
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | V70 automaatti Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja volvotar kannattaako hankkia autom. v70iä? oon kuullu että loota voi olla heikko.. onko vanhoissa samaa vikaa... 98-99? |
Moi.
Volvon (V70/S80) automaatit kestää 200 000 tonnia ja poks ! Kokemusta on !
| |
| | |
30.08.10, 21:46
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Searooster Moi.
Volvon (V70/S80) automaatit kestää 200 000 tonnia ja poks ! Kokemusta on ! | Geartronic kestää, jos öljyt vaihdetaan ajallaan
| |
| | |
31.08.10, 14:57
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | ei kannata Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kestää Geartronic kestää, jos öljyt vaihdetaan ajallaan |
paskat kestä osta manuaalina katso autojen hintoja pitäs siinä kellot jo soida. ei todellakaan kannata
| |
| | |
01.09.10, 10:23
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Havaintoja
Volvolla ei aiemmin ollut mitään vaihtosuositusta automaattilaatikon öljyille, ainakaan tällaiselle tavalliselle autoilijalle. Sittemmin havaitsin, että runsaammin ajetuissa Volvoissa oli vaihdettu automaattilaatikoita uusiin- ja aina silloin tällöin ainakin myyjän mukaan tehtaan takuuna. Nyt Volvon huolto-organisaatio suosittaa vaihdelaatikon öljyjen vaihtoa 60.000 km:n välein. Sinänsä hämmästyttää vaihdelaatikkoöljyn vaihdon hinta ja alkeelliset työtavat.
Etsin parhaillaankin yhtä käytettyä Volvoa lisää talouteemme, ehdottamasti automaattina. Ostan vain sellaisen auton, johon on suurin piirtein 60.000 km:n välein vaihdelaatikkoöljyt vaihdettu.
Automaattilaatikko on valitettavasti monella valmistajalla kalliimpi vaihtoehto kuin manuaali, myös käytössä. Odotan suurella mielenkiinnolla, miten Volvon suorakytkentävaihteisto pikku-Volvoissa tulee kestämään ja miten Renault Meganen uusi vastaava vaihteisto suoriutuu tulevina vuosina.
| |
| | |
03.09.10, 17:40
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | volvon automaatit
Mulla on ollut viisi Volvoa Aisin-Warnerin automaattilaatikoille (nyt V70) ajettun. 200-350 tuhatta/kpl, eikä ole yhdestäkään "poksahtanut".Oliskohan ajotavasta huolloista kiinni?
| |
| | |
18.09.10, 00:00
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
oon täysin tykästyny automaatti volvoomme, muuta en enää vaihdossa huoli. eikä ole ollut mitään vikoja autamaatin suhteen koskaan; suosittelen kyllä .....
| |
| | |
29.09.10, 13:19
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | KYLLÄ KESTÄÄ
Kyllä kestää, jos on automaattilaatikkoon vaihdettu öljyt. = halvinta remonttia!!!
Itsellä oli v70 TDI Aut 1998, johon vaihdettiin 75 tkm:n välein öljyt. Nyt autolla rullattu yli 500 tkm ja orkkislaatikko vaan pelaa hienosti.
| |
| | |
04.10.10, 19:01
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Volvon automaatit! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Searooster Moi.
Volvon (V70/S80) automaatit kestää 200 000 tonnia ja poks ! Kokemusta on ! |
Ittelläni on ollu jo 4 Volvoa ja kaikki automaatteja v70:siä -99, -01, -04 ja nyt -05 kaikki automaatteja ja kolme ensimmäistä kaikki ajettiin yli 300tkm:n eikä todellakaan vikaa laatikossa. Yhdyn, että ajotavasta tai huollattamisesta kiinni. -05:n laatikko vaihtaa nii perkeleen hienosti, vaikkakin vaan 169tkm lasissa, mutta uskon että vaihtaa edelleen puoltoistasataa lisättynä yhtä nätysti! =)
| |
| | |
09.10.10, 15:42
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
470 tkm mittarissa, vaihdettu n. 60 tkm välein uudesta asti öljyt ja toimii edelleen täydellisesti. Miten huono laatikko voi kestää normihuolloilla puoli miljoonaa?
| |
| | |
20.10.10, 11:11
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Meillä V70 vm.2000 ja pelaa hyvin, 500000km mittarissa. Isompia ongelmia ei ole ollut, kun auto on huollettu ajallaan.
| |
| | |
22.10.10, 19:18
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Volvon automaattilaatikon kesto
Mieleeni juolahti, että oliko kenenkään paljon (yli 400.000 km) ajettu automaatti-Volvo vuosimallia 2007 tai nuorempi? Uusimmat laatikot ovat kuulemma paljon tarkempia huollon ja ajotavan suhteen kuin vanhemmat laatikkomallit.
Eikö näitä viestejä lue kukaan VOLVO-organisaatiosta? Voisitko kertoa totuuden? Siten turhat puheet jäisivät pois ja saisitte myytyä kalliimpia automaattimalleja. Tässä alkaa itseäkin pelottaa nämä kauhuviestit...
| |
| | |
03.11.10, 11:22
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | AUTOMAATTI
MULLA VM.2000 S70 CLASSIC AUTOM. VAIHDTIN JUST ÖLJYT.OLKAA TARKKOINA NIIDEN KANSSA KOSKA CLASSIC UUDEMPI B5244S KONE JA LAARTIKKOON OMA OLJY,,EI SIIS DONAX TF MIKÄ KÄY MUIHIN...VARMAAN KESTÄÄ..ITSE VAIHDAN 50TKM VÄLEIN
| |
| | |
27.11.10, 19:32
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | Automaattilaatikot / V70 Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Automaattiajaja Mieleeni juolahti, että oliko kenenkään paljon (yli 400.000 km) ajettu automaatti-Volvo vuosimallia 2007 tai nuorempi? Uusimmat laatikot ovat kuulemma paljon tarkempia huollon ja ajotavan suhteen kuin vanhemmat laatikkomallit.
Eikö näitä viestejä lue kukaan VOLVO-organisaatiosta? Voisitko kertoa totuuden? Siten turhat puheet jäisivät pois ja saisitte myytyä kalliimpia automaattimalleja. Tässä alkaa itseäkin pelottaa nämä kauhuviestit... | Vuoden 2006 D5:n eka laatikko kesti 235 tkm. Silloin öljynvaihdot ei kuulunu huolto-ohjelmaan yhtä tiiviisti kuin nyt. Tokalla laatikolla ajettiin 200 tkm ja auto lähti ehjänä seuraavalle omistajalle.
Uusi V70 D5 -09 (rek. 09/08) nyt ajettu 375 tkm, laatikko toimii kuin uusi. Öljyt vaihdettu 60 tkm välein. Molemmissa oli sama 6-vaihteinen laatikko, joten öljynvaihto lienee välttämätöntä luotettavan toiminnan takaamiseksi.
| |
| | |
29.12.10, 18:39
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | V70 automaattilaatikko Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja volvotar kannattaako hankkia autom. v70iä? oon kuullu että loota voi olla heikko.. onko vanhoissa samaa vikaa... 98-99? |
meillä V70 -98 ajettu vasta 594tkm vanha taksi itse ajettu 200tkm autolla vedetään talvella ja kesällä hevostraileria ja useasti myös oikea jalka pohjaan nopea kiihdytys ja EDELLEENKIN alkuperäinen laatikko,öljyt vaihdettu n.100tkm välein koska suomessa vaihtelee ilmat ja autoilla ajetaan kauan,eikä ole ensimmäinen automaatti volvo tämäkään ja yhtään laatikkoa ei ole korjattu,vaihdettu,ainoastaan huollettu niinkuin itse autokin
| |
| |  | Autoa hakemassa? Selaa Nettiauton
Volvo
-merkkisiä autoja. | | | |