Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Volvo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.07.11, 03:30   #1 (linkki)
Potentiaalinen ostaja
(Vierailija)

Volvo s40

Kannattaako ostaa vuoden -00 s40 1.8? Mittari näyttää 200. Onko liikaa kyseiseen malliin, kun olen kuullut, että ei oo moottori ihan samaa tasoa kun ennen vanhaan? Jotain muita syitä miksi ostaa/ olla ostamatta? Itsellänihän ei ole minkään sortin taitoja auton korjauksessa, joten haluaisin jonkun mahdollisimman tasaisen hyvän auton.
  Vastaa viestiin

18.08.11, 00:39   #2 (linkki)
kari
(Vierailija)

volvot

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Potentiaalinen ostaja Näytä viesti
Kannattaako ostaa vuoden -00 s40 1.8? Mittari näyttää 200. Onko liikaa kyseiseen malliin, kun olen kuullut, että ei oo moottori ihan samaa tasoa kun ennen vanhaan? Jotain muita syitä miksi ostaa/ olla ostamatta? Itsellänihän ei ole minkään sortin taitoja auton korjauksessa, joten haluaisin jonkun mahdollisimman tasaisen hyvän auton.

meidän volvo on s40 D Turbo ja ei ole mitään vikaa muuta kun ojan puolentakapoltmot menee ja niitä täytyy vaihtaa km on noin 300240... ja ei ole paha oli niin hyvä kokemus volvoon etä hankime jo toisen s40 ja se on T4 automaat B 200hv.niin etä sileensä voi käydä.
  Vastaa viestiin
18.09.11, 18:55   #3 (linkki)
paiviraja
(Vierailija)

volvo s40

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Potentiaalinen ostaja Näytä viesti
Sanoisin että kannattaa koska itselläni on -99 vm s 40 ajettu 214 000 , 1,8 eikä mitään vikaa, viime katsastuksessa ei ollut mitään huomattamista ja edellisessä vain pari lamppua piti vaihtaa:)
-muuten tehty vain normaalit huollot.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Autoa hakemassa? Selaa Nettiauton Volvo -merkkisiä autoja.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku