Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Volvo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.11.11, 07:34   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2011
Sijainti: turku
Apu tulen hulluksi on niin vi..n ihmeellinen vika

Omistan 850 farkun vm95 ajettu 252000 3 itse auton on aivan kuin uus sisältä niin kuin ulkoaki! Mutta yks homma mua ihmetyttää kun laitan ovet lukkoon kakosäätimestä ovat lukkoon normaalisti paitsi takaluukku ei lukkuidu kauko säätimestä, vaikka sieltäkin kuuluu kyllä keskuslukitus moottorin ääni! Mutta jos lukitsen avaimella peräkontin lukosta suoraan niin kaikki ovet lukkiutuvat normaalisti ja avautuvat peräkontin lukosta avaimella normaalisti. No laitamapa peräkontin lukkoon avaimella ja aukaisen kaukosäätimellä niin ovet kyllä aukeavat mutta peräkontti ei, Ja kun yritän lukita ovia kaukosäätimestä ovet eivät lukitu vaikka vilkut välätävätkin ja kuuluu sellanen ääni. Kun lukitsen ovet avaimella niin ne lukittuvat normaalisti. Mutta seuraavan kerran esim menen autoon ja ovet sattuvat aukeamaan normaalisti kaukosäätimestä kun istun voi alkaa hälyttimet huutamaan ta ajonesto on päällä.Mitään näistä ongelmista ei tapahdu jos laita takaluukkua lukkoon avaimella. Eli siis jos en laita takaluukkua lukkoon olleenkaan niin kaikki toimii mallikkaasti. Mitä mä teen
  Vastaa viestiin

05.11.11, 19:09   #2 (linkki)
-welho-
(Vierailija)

Purat takaluukun verhoilun irti, ja laitat irronneen yhdystangon keskuslukon moottorin ja lukon välillä takaisin paikoilleen...

-welho-
  Vastaa viestiin
21.02.12, 22:33   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 02/2012
Seppo Rinkinen

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -welho- Näytä viesti
Purat takaluukun verhoilun irti, ja laitat irronneen yhdystangon keskuslukon moottorin ja lukon välillä takaisin paikoilleen...

-welho-
olen samma mieltä kuin velho. sinun on purettava takaluukun verhous ja ei siellä välttämättä ole mitään irti vaan ne on lukkosysteemi on jumissa. ei kun irti ja ruosteenirrotusainetta väliin ja rumppaat sitä edes takaisin että se liikkuu hyvin, niin se on siinä. minulla oli samanlainen vika ja siinä seoli vain jumissa ja kaukosäätimellä ei mennyt lukkon vaan ainoastaan kaukosääkimellä.
Lukkomekanismi oli jumissa ja teki nuo kaikki samat temput.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Nettiauto Katso myytävänä olevat Volvo -merkkiset autot Nettiautossa.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku