Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Yliluonnolliset ilmiöt
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.06.12, 05:36   #1 (linkki)
Hormoonihirviö
(Vierailija)

Sattumaako?

Pyydän anteeksi kaikilta,joita olen loukannut.Vaihdevuodet tekevät minusta hirviön.
Huusin naama punaisena perheelle,että minun aurinkotuolissa ei kukaan muu istu.
Aamulla tuolistani löytyi kuollut rastas.Täysi arvoitus,mitä on tapahtunut?
  Vastaa viestiin
29.06.12, 16:46   #2 (linkki)
We are One
(Vierailija)

Sitä vaan että rauhoitu :) Linnutkin kuolee sellaisessa raivo energiassa.
  Vastaa viestiin
29.06.12, 18:06   #3 (linkki)
Sem.
(Vierailija)

Se oli linnun aika lähteä. Mutta onko sinun aika lyhentää elämääsi negatiivisten energioiden myötä vai onko sinussa sitä vaalimaan elämää leppoisampaa ja jopa pidentämään. Se sinun pitää ratkaista ja laatia uudenlainen tapa katsoa elämää ja kohdata se läheisten suhteen kun seuraava puuskahdus on tuloillaan. Perustavanlaatuinen ja tärkeä asia mitä tulee elämääsi.
  Vastaa viestiin
29.06.12, 18:55   #4 (linkki)
amurina
(Vierailija)

piru irti

Joku lääkäri tituleerasi itseään lohikäärmeen kesyttäjäksi kun hän työkseen hoitaa naisten vaihdevuosiongelmia. Joskus kuulemma tunteet lyövät yli niin hallitsemattomasti että hormonihoito on hänen mielestään ainoa ratkaisu. Hän perusteli asiaa niin että hormoneiden tehtävä on oikeastaan luonnonmukaisesti hoitaa hengiltä naiset, jotka eivät ole enää lisääntymiskykyisiä ja siksi hormonihoito olisi myös luonnonmukainen ratkaisu.

No muuta tietoa mulla ei asiasta ole kuin se, että itse olen huomannut että en voi enää päästää raivoa valloilleen, muuten on piru irti! Kohta sydän hakkaa ja paniikkikohtausta pukkaa päälle... Täytyy hengitellä rauhallisesti ja vaikka lähteä yksinään pienelle kävelylle. Välillä voi pistää juoksuksikin, jos virtaa on liikaa:)
  Vastaa viestiin
29.06.12, 20:25   #5 (linkki)
Sem.
(Vierailija)

Ennenkaikkea on hyvä tutustua kunnolla omaan Voimaansa. Mikä elämässä on parasta nuoruuden Voima kuljettaa iän kartuessa lisäksi Viisauteen mitä suuremmissa määrin,molempia vähvistaen juuri niinkuin sen pitääkin olla. :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku