Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
30.06.12, 23:11   #1 (linkki)
purppura auringonlasku
(Vierailija)

kuvankatsoja

heips
katsoisitko mullekin?
mitä saat mulle nousemaan? tapasin jussina kivan miehen ja kaikki oli hienosti.. noukki mulle kukkia kuunneltiin musiikkia ja yhtäkkiä mieliala muuttui hällä. en taida kuulla enää? olikos juhannusheila vain?
näkyykö rakkauteen mulle rakkautta?
mitenkäs työ. mulla maanantaina uusi pomo. tullaanko juttuun?
kiitos
  Vastaa viestiin
02.07.12, 11:23   #2 (linkki)
kuvankatsojalle
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja purppura auringonlasku Näytä viesti
heips
katsoisitko mullekin?
mitä saat mulle nousemaan? tapasin jussina kivan miehen ja kaikki oli hienosti.. noukki mulle kukkia kuunneltiin musiikkia ja yhtäkkiä mieliala muuttui hällä. en taida kuulla enää? olikos juhannusheila vain?
näkyykö rakkauteen mulle rakkautta?
mitenkäs työ. mulla maanantaina uusi pomo. tullaanko juttuun?
kiitos
heips
ehtisitkö katsomaan mitää kuvaa näytetään?
kiitos
  Vastaa viestiin
02.07.12, 11:47   #3 (linkki)
Kuvankatsoja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kuvankatsojalle Näytä viesti
heips
ehtisitkö katsomaan mitää kuvaa näytetään?
kiitos

Sinulla on pätevyyttä, jota kadehditaan, se on työn ongelma. Tee osasi ja huomauta jos nokittelua alkaa ilmetä. Juhannusheilasta, hän vaikuttaa menneen, kohtaatte vielä ja hän on hämillään. Rakkautta on luvassa nallekarhumaiselta komistukselta, tai hän ainakin pyrkii lähipiiriisi. Tämä vaatisi laajan katsannon kaikkineen, mutta kysy jos jokin jäi mietityttään.
  Vastaa viestiin
02.07.12, 13:20   #4 (linkki)
purppura auringonlasku
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuvankatsoja Näytä viesti
Sinulla on pätevyyttä, jota kadehditaan, se on työn ongelma. Tee osasi ja huomauta jos nokittelua alkaa ilmetä. Juhannusheilasta, hän vaikuttaa menneen, kohtaatte vielä ja hän on hämillään. Rakkautta on luvassa nallekarhumaiselta komistukselta, tai hän ainakin pyrkii lähipiiriisi. Tämä vaatisi laajan katsannon kaikkineen, mutta kysy jos jokin jäi mietityttään.
uusi pomo aika vaativa ja suora. toivottavasti tullaan juttuun? en tiedä kuka kadehtisi, mahdollista tietty..

kerrotko nallekarkusta enemmän? onko jo elossani? minkä näköinen ja missä kohtaan? saanko jo kesääni?

kiitos paljon
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku