| Jumalautansa jätkät!,..eliin jokoonsa osuikin jaan korilleen kumminkin!
Lukasin neteistään, ettään jokuunsa tallukka oon erinäisillään joos teräaseillaan pannut kylmäkseen "kalakaverinsa" joon kohtaankin...Olein vielään nuotiossaan polttanut vainajansa joos mitään luitaan oleikin jäänyt jälelleen, olei paiskonut neen pisin mettäänsä vieläänkin. Noon kattotaampas tilannettaan, eliin,...lieköönkin tämäänsä joos tapettujaan tämäänsä meirään visvahuuli-altemme joon sittenkin?,...sillään kysymysmerkeilleen joon oon menevinään sikseen, eli:
- tapahtumapaikkansa lähentelee näitään visvansa kutuseutujaan.
- visvammehan oon hetikohta joos himoonsa kalamiehiään vaikkaan tämäänsä
joos suurein saaleitaan näiheenpäiviinsä astiin onkiintämä 15,2 senttinsä särki
joon kohtaankin, muttaan kalamies omastaan joos mielistään kumminkin.
- tapaus sattui jaan samoinaan heti aikoinaan alten katoamisenaikaan saiteiltaan.
Eliin näissäänsä "yhtälöissään" hetiinkin oon löytyvinään eli, näin täytensä kuitten aikoinaan siis tänään (hetikomiansa täysikuu brisinsä nurkillaan) otankin joon tuonsa "laskutikun" eliin ynnätäksenikin tämäänsä aikaeron kohtaankin, kattoppa saittirahvas, panenkin kellonsa soimaan jaan kuleksinkin linnojeni tuonneen joos pohjoiseensa osottavaan parvekkeelleen hihi, kiskaasen kituseni palkeet hetikohta joos täysilleen jaan karjaasen visvalleen hävittömät herjansa joon kumminkin hihihi! Tämäänsä ÄÄNIhän seen liikahtaakin seensä 320 metteriään sekunnissaan "raffisteen", eliin laskeskelenkin herätyksiään eliin karjumisensa ajan silleen, ettään paukkuukin joon visvahuulensa korvalehrilleen siinään pahalaisesnsa viirenjälkeen aamuistaan joon kumminkin, eliin joos oonkaan erees enään henkissään hetikohta joos kumminkin hihi, hihihi...Osi
Viimeinen muokkaaja Osi1; 03.07.12 12:03.
Syy: ...
|