|
10.07.12, 16:33
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | vaihdan 3:lle :)
Onko miehellä jo eron jälkeen uutta kuvioissa ja haluaako keskustella kanssani? Ainakin vaikuttaisi vielä tunteita hänellä minua kohtaan olevan ja minulla häntä kohtaan.
Sitten vielä outo tilanne senkin puolelta, että viimeiset menkat olivat erittäin niukat ja testin tein, silloin näytti negaa, mutta nyt paljon yli viikon ennen seuraavien menkkojen alkua on ollut kamala turvotus ja hormonitoiminta on kunnossa lääkkeiden avulla, joten ei voi siitäkään johtua.. olenko raskaana vaikka ensimmäinen testi oli negaa kuukausi sitten, sinä päivänä kun ne maailman niukoimmat kuukautiset alkoivat.. kamala tilanne, kun erokin nyt tuli kuin seinän takaa meidän välille :/
| |
| |
10.07.12, 17:04
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa__ Onko miehellä jo eron jälkeen uutta kuvioissa ja haluaako keskustella kanssani? Ainakin vaikuttaisi vielä tunteita hänellä minua kohtaan olevan ja minulla häntä kohtaan.
Sitten vielä outo tilanne senkin puolelta, että viimeiset menkat olivat erittäin niukat ja testin tein, silloin näytti negaa, mutta nyt paljon yli viikon ennen seuraavien menkkojen alkua on ollut kamala turvotus ja hormonitoiminta on kunnossa lääkkeiden avulla, joten ei voi siitäkään johtua.. olenko raskaana vaikka ensimmäinen testi oli negaa kuukausi sitten, sinä päivänä kun ne maailman niukoimmat kuukautiset alkoivat.. kamala tilanne, kun erokin nyt tuli kuin seinän takaa meidän välille :/ | olen uusi täällä vaihdot puolella, joten en oikein tiedä, kauan yleensä vastauksia odotellaan.. mutta jos ei ala kuulumaan muutaman tunnin aikana, tämä ketju saa jäädä unholaan :)
| |
| |
10.07.12, 17:23
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa__ Onko miehellä jo eron jälkeen uutta kuvioissa ja haluaako keskustella kanssani? Ainakin vaikuttaisi vielä tunteita hänellä minua kohtaan olevan ja minulla häntä kohtaan.
Sitten vielä outo tilanne senkin puolelta, että viimeiset menkat olivat erittäin niukat ja testin tein, silloin näytti negaa, mutta nyt paljon yli viikon ennen seuraavien menkkojen alkua on ollut kamala turvotus ja hormonitoiminta on kunnossa lääkkeiden avulla, joten ei voi siitäkään johtua.. olenko raskaana vaikka ensimmäinen testi oli negaa kuukausi sitten, sinä päivänä kun ne maailman niukoimmat kuukautiset alkoivat.. kamala tilanne, kun erokin nyt tuli kuin seinän takaa meidän välille :/ |
Vaalea nainen tulee tähän, joka tuo turvallisuuden tunteen hänelle(oletkohan sinä?). Hänen arvomaailmaansa tuo nainen asettuu etusijalle, vaikka nyt onkin hieman suhde epätasapainossa. Jossain vaiheessa yrittää irtautua suhteestanne ja suunnata katseensa muualle. Tulee kolmiodraaman tynkääkin.. mutta siinä osapuolina ovat vaalea nainen, tumma mies sekä vaalea mies menneestä, jolla on myös lapsi. Tämä kuvio tulee sekoittamaan pakkaa. Raskaudesta en saa tuntumaa.
Katsoisitko minulle henkiseen polkuuni?
| |
| |
10.07.12, 17:29
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Mariaana Vaalea nainen tulee tähän, joka tuo turvallisuuden tunteen hänelle(oletkohan sinä?). Hänen arvomaailmaansa tuo nainen asettuu etusijalle, vaikka nyt onkin hieman suhde epätasapainossa. Jossain vaiheessa yrittää irtautua suhteestanne ja suunnata katseensa muualle. Tulee kolmiodraaman tynkääkin.. mutta siinä osapuolina ovat vaalea nainen, tumma mies sekä vaalea mies menneestä, jolla on myös lapsi. Tämä kuvio tulee sekoittamaan pakkaa. Raskaudesta en saa tuntumaa.
Katsoisitko minulle henkiseen polkuuni? |
Kuvaat todella hyvin tilanteen.. olen vaalea nainen ja kyllä exäni on tumma ja entinen vaalea kaveri on pyörinyt mielessä. Kiitos sinulle!
Saisitko hieman tarkennettua, eli jonkunverran taustaa laitettua, niin saan asioista paremmin kiiinni, kiiitos :)
| |
| |
10.07.12, 17:31
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Miehelle nousee nainen rinnalle. Ei näytä kuitenkaan vakavalle,vaan sellainen seikkailu tai laastarisuhde. Sinua kohtaan tunteita on ja syksyyn mennessä teidän välit tulee selviämään. Paljon puhetta ja halua puhdistaa ilmapiiriä. Jatko on kestävämpää.
Raskautta en näe. Nousee sinusta sellainen stressi tai tälläinen, joka seikoittanut sinun hormooneja.
Katsotko minulle parisuhteenseen? Olen eromassa myös. Nouseeko tähän jotain tai tuleeko asiat vielä selvitettyä?
| |
| |
10.07.12, 17:36
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa__ Kuvaat todella hyvin tilanteen.. olen vaalea nainen ja kyllä exäni on tumma ja entinen vaalea kaveri on pyörinyt mielessä. Kiitos sinulle!
Saisitko hieman tarkennettua, eli jonkunverran taustaa laitettua, niin saan asioista paremmin kiiinni, kiiitos :) |
Minulla on pitkät, ristiveristä tummemmat hiukset tällä hetkellä ja ikää yli kolmenkymmenen. Silmäni ovat siniset ja ruumiinrakenteeltani olen hoikka. Jos et saa tuohon henkiseen polkuuni mitään erityistä niin voit katsella myös ihmissuhteisiin tai tapahtumiin lähitulevassa, joilla on merkitystä tai, jotka nousevat ylitse muiden :)
| |
| |
10.07.12, 20:35
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja hilja Miehelle nousee nainen rinnalle. Ei näytä kuitenkaan vakavalle,vaan sellainen seikkailu tai laastarisuhde. Sinua kohtaan tunteita on ja syksyyn mennessä teidän välit tulee selviämään. Paljon puhetta ja halua puhdistaa ilmapiiriä. Jatko on kestävämpää.
Raskautta en näe. Nousee sinusta sellainen stressi tai tälläinen, joka seikoittanut sinun hormooneja.
Katsotko minulle parisuhteenseen? Olen eromassa myös. Nouseeko tähän jotain tai tuleeko asiat vielä selvitettyä? | Asioita käydään läpi, mutta suhtelle en jatkoa saa.. myöhemmin tulee yhteenpalaamisen toiveita, mutta ne haudataan yhtä nopeasti kuin tuleekin. Ero vaihe on raskas kummallekkin, mutta kyllä se siitä sitten lähtee oma elämä etenemään ja sinut näen onnellisessa asemassa ensitalvella jo erosta yli päässeenä oikein hyvin.
| |
| |
10.07.12, 20:37
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Mariaana Minulla on pitkät, ristiveristä tummemmat hiukset tällä hetkellä ja ikää yli kolmenkymmenen. Silmäni ovat siniset ja ruumiinrakenteeltani olen hoikka. Jos et saa tuohon henkiseen polkuuni mitään erityistä niin voit katsella myös ihmissuhteisiin tai tapahtumiin lähitulevassa, joilla on merkitystä tai, jotka nousevat ylitse muiden :) |
ihmissuhteissa näen jotain ristiriitaa, ja sitten tulee kuvaan vaalea nainen ja tummempi mies.. nämä vaikuttavat loppukesän suunnitelmiin jollaintavalla. Sitten tulee jokin pienimuotoinen reissu maalaismaisemiin tuohon kesän lopulle ja ihmisiä ympärille... taitavat olla sukulaisia? :) Ei mitenkään negatiivista kuvaa tule ollenkaan lähitulevaan, joten voit ihan rauhassa elää ja nauttia elämästä. Myöhemmin jokin työhön liittyvä ongelma tulee esille syksyyn, mutta sekin selvitetään nopeasti pois alta. Sinut kuvataan herkkäsieluisena ja vahvatahtoisena kun jotain haluat tehdä, sen myös teet. : )
| |
| |
10.07.12, 21:09
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa__ ihmissuhteissa näen jotain ristiriitaa, ja sitten tulee kuvaan vaalea nainen ja tummempi mies.. nämä vaikuttavat loppukesän suunnitelmiin jollaintavalla. Sitten tulee jokin pienimuotoinen reissu maalaismaisemiin tuohon kesän lopulle ja ihmisiä ympärille... taitavat olla sukulaisia? :) Ei mitenkään negatiivista kuvaa tule ollenkaan lähitulevaan, joten voit ihan rauhassa elää ja nauttia elämästä. Myöhemmin jokin työhön liittyvä ongelma tulee esille syksyyn, mutta sekin selvitetään nopeasti pois alta. Sinut kuvataan herkkäsieluisena ja vahvatahtoisena kun jotain haluat tehdä, sen myös teet. : ) |
Kiitos. Maalaismaisemat ja sukulaiset tunnistan, sillä sellainen reissu tuli tehtyä edellisenä viikonloppuna ja toivon mukaan tulee vielä uusi tälle kesälle :) Ristiriidankin voin jo melkein arvata, mutta hiustenvärit ei ihan täsmää..Työhön liittyvän ongelmankin jo suurinpiirtein tiedän. Kiitos sinulle.
| |
| | | | |