Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 11.07.12, 00:16   #1 (linkki)
jos vaihdan
(Vierailija)

kortilla nyt

Mitäs minulle on tulossa lähiaikoina.
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.07.12, 00:24   #2 (linkki)
-brunette-
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jos vaihdan Näytä viesti
Mitäs minulle on tulossa lähiaikoina.

Häät, jonne menet vierääksi. Tumma mies. Kiharahkot hiukset. Tasaiset hampaat, nauraa paljon.

Jokin lapsiin liittyvä tapahtua/asia, jossa sinua tarvitaan tukena. Ja turvana.

Mitä luvssa minulle lähi aikaan. Ne tärkeimmät.
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.07.12, 00:52   #3 (linkki)
-brunette-
(Vierailija)

ETkö vastaa?
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.07.12, 09:30   #4 (linkki)
jos vaihdan
(Vierailija)

kortilla nyt

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -brunette- Näytä viesti
Häät, jonne menet vierääksi. Tumma mies. Kiharahkot hiukset. Tasaiset hampaat, nauraa paljon.

Jokin lapsiin liittyvä tapahtua/asia, jossa sinua tarvitaan tukena. Ja turvana.

Mitä luvssa minulle lähi aikaan. Ne tärkeimmät.
Hei brunette. Nukuin tuossa välillä. Ei osunut oikein kohdalleen tuo ennustus, kun en ole menossa minnekkään häihin. Toivottavasti löydän itse vielä miehen joka on nauravainen, kun edellinen oli niin sulkeutunut ja totinen. No niin katsotaan mitä sinulle nousee.

Näyttäisi, että tässä on tummahiuksinen mies jonka kanssa ollut eriäviä mielipiteitä, tai pieniä kiistoja raha-asioista, mutta kommunikoimalla asioihin tulee menestyksekäs lopputulos. Saat häneltä viestin.

Menikö yhtään oikein..:).
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.07.12, 10:00   #5 (linkki)
-brunette-
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jos vaihdan Näytä viesti
Hei brunette. Nukuin tuossa välillä. Ei osunut oikein kohdalleen tuo ennustus, kun en ole menossa minnekkään häihin. Toivottavasti löydän itse vielä miehen joka on nauravainen, kun edellinen oli niin sulkeutunut ja totinen. No niin katsotaan mitä sinulle nousee.

Näyttäisi, että tässä on tummahiuksinen mies jonka kanssa ollut eriäviä mielipiteitä, tai pieniä kiistoja raha-asioista, mutta kommunikoimalla asioihin tulee menestyksekäs lopputulos. Saat häneltä viestin.

Menikö yhtään oikein..:).

kiitos!

Ei kyllä katsantosi sano heti mitään. Tosin on tumma luontienen mies, jonka kanssa on ehkä haettu tunnetasolla asioita. Jospa on se.
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.07.12, 11:17   #6 (linkki)
jos vaihdan
(Vierailija)

kortilla nyt

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -brunette- Näytä viesti
kiitos!

Ei kyllä katsantosi sano heti mitään. Tosin on tumma luontienen mies, jonka kanssa on ehkä haettu tunnetasolla asioita. Jospa on se.

Niin voi ollakkin, että ei liity raha-asioihin vaan muihin asioihin, jotka on hyvä tehdä selväksi suhteen jatkumisen kannalta.

Muutin voi vastata minulle ap. kysymykseeni.
  Vastaa viestiin