| |  | |
10.07.12, 18:40
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | jobi?jos tasan jaettais?
jos todellakin koko telluksen väki sopisi että silloin ja silloin klo kuusi aamulla jaetaan kaikki tasan? ettei kukaan enään näkisi nälkää ja kurjuutta sillä aikaa kun toiset lentäis hollywoodista yks.suihkarilla jonnekkin lomaparatiisiin? niin olisi se aika upeaa. ja kuinkahan moni ajattelisi niin.
| |
| | |
10.07.12, 19:38
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja töppö jos todellakin koko telluksen väki sopisi että silloin ja silloin klo kuusi aamulla jaetaan kaikki tasan? ettei kukaan enään näkisi nälkää ja kurjuutta sillä aikaa kun toiset lentäis hollywoodista yks.suihkarilla jonnekkin lomaparatiisiin? niin olisi se aika upeaa. ja kuinkahan moni ajattelisi niin. |
kaikki me niin ajateltais.. paitsi se joka täällä valtaa pitää
| |
| | |
10.07.12, 19:40
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja noh kaikki me niin ajateltais.. paitsi se joka täällä valtaa pitää | jokasen suomalaisen pitäis silloin antaa omastaan pois. ei varmaan oo kauheesti kannattajia.
| |
| | |
10.07.12, 20:32
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa? jokasen suomalaisen pitäis silloin antaa omastaan pois. ei varmaan oo kauheesti kannattajia. | minä antaisin omastani pois..vaikka ei jaettavaa oiskaan..?koska kuka huolis mun riepujani tai käytettyjä tavaroitani?mut silti ois kai joku,jolle ne oisi tarpeellisia.ja sit ois ihana tietää,ettei kukaan kuihtuis tai kuolis nälkään. paris hiltonkin ois helpottunu,kun ei sen tarvis miettiä,et minkä koltun päällensä laittais :D
| |
| | |
10.07.12, 20:38
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
minä olen antanut kaiken ylimääräisen pois.on helppo antaa,kun ne ei ole tärkeitä.vaan käytettyjä..ja jollekkin toisella vielä pahassa jamassa olevalle ne samat selviytymistarvikkeet ovat kullantärkeitä. olen antanut pois vuodevaatteita, sankyjä,astioita,vaatteita, ihan kaikkea. mutta silti vieläkin kaapit pullottaa.;D ja olen kuitenkin mittakaavassa köyhä::D..olen kaiken muilta saanut hyvaäntekeväisyytenä.
| |
| | |
10.07.12, 20:40
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja todellakin minä antaisin omastani pois..vaikka ei jaettavaa oiskaan..?koska kuka huolis mun riepujani tai käytettyjä tavaroitani?mut silti ois kai joku,jolle ne oisi tarpeellisia.ja sit ois ihana tietää,ettei kukaan kuihtuis tai kuolis nälkään. paris hiltonkin ois helpottunu,kun ei sen tarvis miettiä,et minkä koltun päällensä laittais :D | joo ei siinä tod. vanhoja riepuja jaettais, vaan hyvinvointia. rahaa. säki saisit kukea vanhoissa kymmeniä vuosia kun ei ois varaa hankkia uusia. esmes ruoka tulis nykystä kalliimmaks kun kehitysmaille maksettais kahvista, suklaasta ym. niille oikeesti kuuluva kunnollinen hinta.
| |
| | |
11.07.12, 13:16
|
#7 (linkki)
| | § PROFEETTA §
Rekisteröitynyt: 01/2008 Sijainti: TELLUS I & II > SIRIUKSEN PLANEETTA IV
| TÖPPÖ JOBI On samaa mieltä > SE Olisi HIENO idea ? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja töppö jos todellakin koko telluksen väki sopisi että silloin ja silloin klo kuusi aamulla jaetaan kaikki tasan? ettei kukaan enään näkisi nälkää ja kurjuutta sillä aikaa kun toiset lentäis hollywoodista yks.suihkarilla jonnekkin lomaparatiisiin? niin olisi se aika upeaa. ja kuinkahan moni ajattelisi niin. | NYT VAIN OHJELMAA NETTIIN kehittämään & sinne ainakin KAIKKI jOilla On HENKILÖTUNNUS, mutta KUKA saa NE "RIKKAAT" mukaan siihen OMAISUUS/OMINAISUUS leikkiin, mutta KUN siihen pantaisiin KILPAILU, et saat ENTISET = PELIIN LAITETUT myÖskin TAKAISIN, jOs Olet määrätyn sijOitukSEn YLÄPUOLELLA ennen klO 12:00, KUN AAMULLA klO 06:00 Olisi ensin KAIKKI jaettu = muutettu "TAALAREIKSI", siis KUN sijOittaa TAALARIN/TAALAREITA, niin saa SEn RISKINSÄ MUKAAN takaisin = OLISIVAT esim. sillOin KERTOIMIA, mutta pitää SE MYYNTIKOHDE Löytää, mutta SEpäs On HELPPO JUTTU = SE OLISI SITÄ HUUTOKAUPPAA, EIKUN VAIN KAIKKI HUUTAMAAN niin pirukSEstaan, ALKUUN vOisi Olla VAPAAEHTOISTA, mutta NE jOilla OLI sitä MAMMONAA, pakOtettaisiin KAUPANTEKOON, kOska muuten menettäisi SEn OSUUDEN, eikästeen Olisi mahdOllisuus saada niitä niitä ENTISIÄ "TIENISTEJÄ" TAKAISIN YLIMÄÄRÄISENÄ BOONUKSENA = Olisi SE melkO jännittävää PUHAA & Olisi jOtain UUTTA MIETITTÄVÄÄ :D # ¤ ¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤ | |
| | | | |