Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.07.12, 23:46   #1 (linkki)
Utelias aloittelija
(Vierailija)

Näkisiköhän kukaan mitään, jos...

kysyisin, että tuleeko minun elämääni koskaan sitä Oikeaa? Entä millainen hän mahtaa olla?

Olen nuori nainen, opiskelija. Ja todellakin aloittelija.
  Vastaa viestiin
12.07.12, 11:23   #2 (linkki)
minä näen
(Vierailija)

Näen edessäni suuren meriaiheisen taulun. Aallot velloavat ja sinä olet rannalla yksin odottamassa merenaaltojen rauhoittumista. Sinusta loitomaalla on kaksi henkilö myös saman meren rannalla. He ovat kiinnostuneita sinusta, mittä sinä et vastaa heidän kutsumerkkeihinsä. Odotat ja odotat ja meri vain pauhaa, viimein vierellesi rantautuu omassa parisuhteessaan haaksirikkoutunut robinson crusoe, haluaisitko olla hänen perjantainsa.
  Vastaa viestiin
13.07.12, 13:39   #3 (linkki)
Opris
(Vierailija)

Suuntaumista

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä näen Näytä viesti
Näen edessäni suuren meriaiheisen taulun. Aallot velloavat ja sinä olet rannalla yksin odottamassa merenaaltojen rauhoittumista. Sinusta loitomaalla on kaksi henkilö myös saman meren rannalla. He ovat kiinnostuneita sinusta, mittä sinä et vastaa heidän kutsumerkkeihinsä. Odotat ja odotat ja meri vain pauhaa, viimein vierellesi rantautuu omassa parisuhteessaan haaksirikkoutunut robinson crusoe, haluaisitko olla hänen perjantainsa.

Eikö Robinson Crusoe ja Perjantai olleet kumpikin miehiä...
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku