Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
24.07.12, 18:47   #1 (linkki)
uffaffaa
(Vierailija)

Löytösi UFF:sta

Avataanpa kierrätysaiheinen ketju. Mitä muodikasta olet viimeksi ostanut/löytänyt UFF:sta? Itse löysin tänään Fredan UFF:sta ihanan vaaleanharmaan 1960-l vintagemekon. Mad Men tyyppinen kotelomekko. Hintaa tuli peräti 3 euroa.
  Vastaa viestiin
24.07.12, 21:13   #2 (linkki)

Käyttäjän Neitopeikko avatari

Rekisteröitynyt: 05/2007
Sijainti: Tampere
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uffaffaa Näytä viesti
Avataanpa kierrätysaiheinen ketju. Mitä muodikasta olet viimeksi ostanut/löytänyt UFF:sta? Itse löysin tänään Fredan UFF:sta ihanan vaaleanharmaan 1960-l vintagemekon. Mad Men tyyppinen kotelomekko. Hintaa tuli peräti 3 euroa.
Minä taas löysin viime viikolla mustan Jackpot laukun kahdella eurolla.
Paras oli löytö oli kuienkin viimeksi tasarahapäivillä, kun löysin mustan Gerry Weber takin vitosella. :)
  Vastaa viestiin
26.08.12, 16:42   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2012
Olen löytänyt useitakin erittäin kivoja löytöjä, muun muassa Moschinon 80-luvulta peräisin olevan laukun, Burberry trenssin sekä (melko kuluneen, mutta silti käyttökuntoisen) Burberryn laukun. Sekä paljon muuta merkitöntä tavaraa tietysti. Parhaiten noita oikein mahtavia löytöjä löytää kun käy usein ja jaksaa todellakin katsoa kaikki tavarat läpi.
  Vastaa viestiin
15.01.13, 11:28   #4 (linkki)
Minä76
(Vierailija)

Gerry Weberin harmaat villakangashousut (suorat), Your Facen polvimittaisen, kapean A-linjaisen Thinsulate-takin, Ril´sin mustan, polvimittaisen suoran villakangastakin, Benettonin mustat, leveähköt suorat housut jne. jne. Pyrin ostamaan UFF:sta ja kirppareilta parempilaatuisia merkkituotteita joihin minulla ei ikinä olisi vaateliikkeissä varaa. Henkkamaukkaa ja muuta ketjukamaa ei mielestäni kannata sieltä metsästää.
  Vastaa viestiin
16.01.13, 10:45   #5 (linkki)
annelie
(Vierailija)

Olen löytänyt useita hyväkuntoisia Espritin puseroita kokoa s ja antanut ne tyttärelle, itse en niihin mahdu. :D
Miehelle olen useasti löytynyt Cap Hornin puuvillaneuleita ihan uudenveroisina.

Itselleni en löydä yleensä oikein mitään.
  Vastaa viestiin
19.01.13, 00:16   #6 (linkki)
Balea
(Vierailija)

Rills:in konjakinruskea nahkahame 12 €. Kallis, mutta oli aitoa nahkaa.
  Vastaa viestiin
17.05.13, 02:08   #7 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Balea Näytä viesti
Rills:in konjakinruskea nahkahame 12 €. Kallis, mutta oli aitoa nahkaa.

Ei tuo minusta pahahinta ole aidosta nahkahameesta.
Nyt oli taas Uffilla tasaraha päivät. Oon laskenut, että mulla on mennyt nyt 12 euroa (sama summa, kuin tuosta hameeasta) sinne. Ostin yhden tunikan, joka maksoi kuusi euroa. Sitten ostin kolmella eurolla Trendy Look mekon. Aivan ihana! Seuraavana päivänä sitten toisen mekon myös kolmella eurolla. Kesään ollaan siis valmiina!
Tästä on jokin aika, kun taas kävin Tammelan Fidassa. Siellä on hyvä sellainen euron rekki. Ostin kaksi T-paitaa.
En kuitenkaan käy usein noilla kirpputoreilla. Siellä on niin kallista. Pelastusarmeija on ok.
  Vastaa viestiin
17.05.13, 06:13   #8 (linkki)
Stiina
(Vierailija)

Joo tasarahapäiviltä löysin viime vuonna 3 egellä täysin käyttämättömät replayn farkut. Niistä tuli muuten mun lempifarkut.
  Vastaa viestiin
17.05.13, 12:41   #9 (linkki)
(Vierailija)

Mä ostin

paljon uffista, kun olin hoikempi.

Nykyään kun olen lihonut, niin uffin tuotteet eivät sovi eikä sovi myöskään kaupaan vaatteet.
  Vastaa viestiin
17.05.13, 16:19   #10 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Näytä viesti
paljon uffista, kun olin hoikempi.

Nykyään kun olen lihonut, niin uffin tuotteet eivät sovi eikä sovi myöskään kaupaan vaatteet.

Onhan siellä myynnissä myös isoja kokoja. Löysin vasta yhdet Your Face-merkkiset farkut, jotka oli kokoa 44.
  Vastaa viestiin

20.05.13, 10:11   #11 (linkki)
merenrannallakävijä
(Vierailija)

Tulee mieleen ainakin 40 eurolla löydetty käyttämätön Hugo Bossin jakku. Alhainen hinta verrattuna siihen, mitä se olisi uutena maksanut, mutta törkyhinta verrattuna menneen viikon lauantaina eurolla ostamaani käyttämättömään ja hyvinistuvaan (merkki tuntematon) jakkuun.
  Vastaa viestiin
22.05.13, 08:46   #12 (linkki)
Koosta
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Neitopeikko Näytä viesti
Onhan siellä myynnissä myös isoja kokoja. Löysin vasta yhdet Your Face-merkkiset farkut, jotka oli kokoa 44.

Ainakin Malmin Uffilla on isot koot eri tangossa, ei tarvi ettii muiden vaatteiden joukosta.
  Vastaa viestiin
22.05.13, 20:21   #13 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Koosta Näytä viesti
Ainakin Malmin Uffilla on isot koot eri tangossa, ei tarvi ettii muiden vaatteiden joukosta.

Niin on Tampereen Uffillakin.
  Vastaa viestiin
23.05.13, 07:57   #14 (linkki)
Huomautus
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Neitopeikko Näytä viesti
Niin on Tampereen Uffillakin.

Kävin muuten tampereen uffissa siinä aseman lähellä ja mielestäni se oli sorry vaan, valikoimiltaan aika paska.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku