Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.07.12, 11:53   #1 (linkki)
nni
(Vierailija)

Taskukello miesten pukeutumisessa

Mieleni tekisi antaa miehelleni hääpäivälahjaksi taskukello, mutta pelkään sen olevan liian epäkäytännöllinen, kun ei noita "pukujuhlia" ole kovin usein.
Tuleeko kenellekään Ellille mieleen fiksua tapaa yhdistää taskukello arkipukeutumiseen tai astetta siistimpään pukeutumiseen? Mieheni tyyli on nahkatakki+farkut -luokkaa eikä pidä pikkutakkia kuin hienommissa juhlissa.
Niin, ja tuleehan niitä pukujuhliakin varmasti vielä eteen. Mutta vaatiiko taskukello aina pukuliivin?
  Vastaa viestiin
23.07.12, 19:48   #2 (linkki)
Tiina
(Vierailija)

Kun laitat google kuvahakuun (tai normiin) tekstin: pocket watch how to wear, löytyy ihan kivoja nykyaikaisia tapoja käyttää kelloa. Esim. farkkujen taskussa. Minusta hyvä ja hauska idea.
  Vastaa viestiin
23.07.12, 20:03   #3 (linkki)
nni
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina Näytä viesti
Kun laitat google kuvahakuun (tai normiin) tekstin: pocket watch how to wear, löytyy ihan kivoja nykyaikaisia tapoja käyttää kelloa. Esim. farkkujen taskussa. Minusta hyvä ja hauska idea.

Paljon kiitoksia :)
  Vastaa viestiin
24.07.12, 13:34   #4 (linkki)
hyvä idea
(Vierailija)

taskukello

Taskukello on aivan loistava lahjaidea jos vain miehesi kelloa käyttää.
Tyylikäs rentoonkiin pukeutumiseen yhdistettynä, tykkään! :)
  Vastaa viestiin
24.07.12, 13:43   #5 (linkki)
Kello ui mun liiveihin!
(Vierailija)

Farkut, kauluspaita ja liivi, toimii! ;) Mut mielellään ketju hopean värisenä.....
  Vastaa viestiin
24.07.12, 18:29   #6 (linkki)
Clownfish
(Vierailija)

miehet yleensä tykkää käytännöllisistä jutuista. Taskukello on kiva mutta aniharva mies sellaista käyttää, veikkaan juuri epäkäytännöllisyyden vuoksi.
  Vastaa viestiin
25.07.12, 10:27   #7 (linkki)
nni
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Clownfish Näytä viesti
miehet yleensä tykkää käytännöllisistä jutuista. Taskukello on kiva mutta aniharva mies sellaista käyttää, veikkaan juuri epäkäytännöllisyyden vuoksi.
Itsekin mietin käytännöllisyyttä, mutta toisaalta mieheni itse tykkää Mentalist- televisiosarjan Patrick Janen tyylistä ja harmittelee, ettei Suomessa "kehtaa" pukeutua niin, varsinkin kun on ihan tavan duunarihommissa, joissa työvaatteena on haalari :) Siksi päädyin tähän ratkaisuun, sillä tiedän ettei hän raatsi sitä itse ostaa. Ja tuleehan noita "pukujuhlia" (ja ulkomaanmatkoja ;)) varmasti vielä eteen, joissa voi käyttää asusteena taskukelloa.
  Vastaa viestiin
25.07.12, 12:00   #8 (linkki)
Isältä pojalle
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nni Näytä viesti
Itsekin mietin käytännöllisyyttä, mutta toisaalta mieheni itse tykkää Mentalist- televisiosarjan Patrick Janen tyylistä ja harmittelee, ettei Suomessa "kehtaa" pukeutua niin, varsinkin kun on ihan tavan duunarihommissa, joissa työvaatteena on haalari :) Siksi päädyin tähän ratkaisuun, sillä tiedän ettei hän raatsi sitä itse ostaa. Ja tuleehan noita "pukujuhlia" (ja ulkomaanmatkoja ;)) varmasti vielä eteen, joissa voi käyttää asusteena taskukelloa.
Jos vielä ostat laadukkaan kellon niin se säilyttää arvonsa. Vanhat taskukellot ovat tänä päivänä 1000 e ylöspäin riippuen niiden kunnosta ja karaati määrästä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku