Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Kirjat etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Lukeminen
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
14.03.11, 11:39   #26 (linkki)
Kuka lie
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja slkdi Näytä viesti
Jeps, olen sarjamurhaajien ystävä:). kertokaapa nyt, jos tiedätte, niin tosi kaameista ihmiskohtaloista kertovia kirjoja. Ei mitään Amerikan Psykoa, luettu jo aikoja sitten.
James Herbert: Usva

Tässä takakannen teksti:

Helvetti pääsee valloilleen, kun Englannin sotaministeriöltä karkaa vaarallinen elävä organismi.

Yläluokan yksityiskoulussa oppilaat silpovat opettajansa ja sitten käyvät toistensa kimppuun.
Merenrantakaupungissa tuhannet ihmiset tekevät vetisen joukkoitsemurhan.
Kärttyisä vanha ukko joutuu lemmikkikyyhkystensä syömäksi.
Seonnut lentäjä ohjaa jumbojetin päin lontoolaista pilvenpiirtäjää.
Ihmiskunnan aika on käymässä vähiin...

Usva on kiistellyn englantilaisen kauhukirjailijan James Herbertin pöyristyttävän tehokas kauhuklassikko, jota Stephen King on ylistänyt. Näin hurjaa kirjaa voi harvoin suomeksi lukea!
  Vastaa viestiin
21.06.11, 13:29   #27 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2011
Sijainti: Etelä-Suomi
Vanha ketju, mutta käy näitä varmaan muutkin lukemassa kuin alkuperäinen kirjoittaja.

Itse harvemmin raakoja kirjoja luen, vaikka sarjamurhaajat aikalailla uppoavatkin etenkin tv-viihteessä. Kirjat kuitenkin ryömii paljon syvemmälle alitajuntaan, joten koitan liian karuja aiheita normaalisti vältellä.

Eräs "raaoimmista" lukemistani kirjoista on Poppy Z. Briten Exquisite Corpse -romaani. Siinä jos missä kirjaimellisesti mässäillään verellä ja suolenpätkillä. Hankin sen aikoinani käsiini kauhukirjana, mutta pelon sijaan se herätti itsessäni lähinnä kuvotusta.
  Vastaa viestiin
14.07.11, 10:29   #28 (linkki)
Lukiluki
(Vierailija)

Faletti: Minä tapan

Tuo Falettin Minä tapan, täyttänee monelle nuo kriteerit.
Bazar Kustannus - Minä tapan, Giorgio Faletti
  Vastaa viestiin
27.07.12, 02:50   #29 (linkki)
Rebeka
(Vierailija)

dOIDmhKpPFLSoz

kirjoitti:Avoid agencies that also run SCHOOLS, PHOTO STUDIOS THAT CHARGE FEES, or any other veutnre that requires you to spend money during your time, or prior, to being represented, Biography Emiliano Zapata, Sidney Bechet Photos, Baldwin County Tax Records, Throwdown Venom And Tears Review, Virtual Linux Sorce Forge, Section V Talks Back, Who Makes Insignia, Hypnotherapy San Antonio, Articles On Dark Energy, Pictures Of Caterpillers, Disaster The Movie Poster, Dueling Banjos Notes Music, Free Young Teen Galleries, Change Dollar Euro, First Coast Limosine, Raise Suspension Chrysler, Zune Fm Transmitter Car, Kiwi Shoe Products, Pressure Washer Repair Tampa Fl, Epipen And Cost, Assasination Of Martin Luther King Jr, Satellite Internet For Rv, Houses For Sale In Fayetteville Nc, Aussie Gas Grills, San Jose Federal Criminal Law, Recorded Books Unlimited, Beginning Of The Holocaust, Vista California Real Estate, Download Thriller Music Video, Warren Kimble Hanging Ceramic Pig,
  Vastaa viestiin
27.07.12, 08:42   #30 (linkki)
gilecurepqi
(Vierailija)

PYdQFwfigfYE

EYOiT3 <a href="http://frzbocmvdyrp.com/">frzbocmvdyrp</a>
  Vastaa viestiin

03.11.12, 10:22   #31 (linkki)
PupuA
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja slkdi Näytä viesti
Jeps, olen sarjamurhaajien ystävä:). kertokaapa nyt, jos tiedätte, niin tosi kaameista ihmiskohtaloista kertovia kirjoja. Ei mitään Amerikan Psykoa, luettu jo aikoja sitten.

Luen itsekin paljon ja sarjamurhaaja-kirjat ovat lemppareitani. Olen löytänyt pokkareista parhaita. J.T. Ellisonilla on joitakin todella pahoja. Erica Spindler, Alex Kava, Carla Neggers, Laura Caldwell, Heather Graham. Tess Gerritseniltä ja Brenda Novakilta löytyy myös aika hyviä, joitakin.
  Vastaa viestiin
11.12.12, 12:18   #32 (linkki)
tupu
(Vierailija)

Raakaa ja totta

Melkein kaikki em. kirjailijat ovat tuttuja... Yksi mieleenpainuva kirja on: Shlomo Venezia, Sonderkommando. Kertoo Auschwitzista hengissä selvinneen tarinan.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku