Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Naistentaudit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.08.12, 21:34   #1 (linkki)
sinkkuna..
(Vierailija)

Kaikki vaivat johtuu miehistä;)

Nyt se on nähty: olen puolen vuotta ollut ilman miestä, alapäässä ei hajun hajua eikä muitakaan 'oireita'. illalla laitan puhtaat pikkarit saunan jälkeen, aamulla kiireellä töihin, päivän aikana jonkin verran pyöräilyä jossa alapää hiertyy, illalla pikkarit pyykkiin ja joskus nuuskaisen eikä minkäänlaista hajua eikä vuotoja. kun olen ollut miehen kanssa niin aina alapää haisee (spermat) ja miesten mahdolliset muut kumppanit (bakteerisekoitus), mitään tauteja ei koskaan ole ollut, ja miehet olleet pitkäaikaisia kumppaneita, ei irtonumeroita. pelkästään miehen likaiset sormet riittää saamaan alapäähän vaivoja.
Näitä ketjuja kun olen lukenut ja naiset epäilee miesten uskottomuutta (no lähes joka mies pettää), hiivatulehduksia, epäspesifiä tulehdusta ym. niin riittää kun harrastaa seksiä, ei siis mitään tauteja ole.
  Vastaa viestiin
02.08.12, 09:56   #2 (linkki)
hyvin menee
(Vierailija)

Miehen kyvyn vei eturauhas-syövän hoito, jonka jälkeen ei seksiä ole ollut, enkä oo kaivannut.
Jatkuva antibioottien syönti virtsiksen johdosta ON ONNEKSI LOPPU.
Olen ap:n kaa pitkälti samaa mieltä. Naiminen on joillekin naisille kiusallista, vaivojen takia.
  Vastaa viestiin
02.08.12, 10:54   #3 (linkki)
Hygienian lisäys
(Vierailija)

Tietoa alapään hygienian merkityksestä tulisi markkinoida miehille enemmän. Peseväthän he hampaansakin päivittäin, niin miksi heidän jalkovälinsä jää huoltamatta? Vai onko niin, että mies käy "putsauttamassa" itsensä partnerinsa sisällä. Onhan se kova kaveri, jolla on sissijuusto ja rekkamiehenpastilleja, eikö vain.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku