Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Kirjat etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Lukeminen
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.08.12, 18:59   #1 (linkki)
Adalmiinan helmi
(Vierailija)

Maeve Binchy

Kirjailija Maeve Binchy on kuollut. Akateemisessa kirjakaupassa oli ilmoitus asiasta, muutama kirjansa esillä ja vieressä teksti alkaen syntymävuodella, päättyen vuoteen 2012.
Enää ei noita mukavia kirjoja siis tule - tällaista elämä on. Juuri muutama viikko sitten luin
hänen kirjansa "Koko kaupungin kasvatti".
Lämminhenkinen kirjoittaja on siis poissa.
  Vastaa viestiin
07.08.12, 13:28   #2 (linkki)
Voi
(Vierailija)

Ikävä uutinen. Ostin juuri pokkareina Whitethorn woods ja Italian illat. Myös tuo Koko kadun kasvatti on minulla. Luen suht vähän tämäntyyppisiä kirjoja, mutta Maeve Binchyn tuotannosta pidän. Lämminhenkinen on juuri oikea sana kuvaamaan hänen tuotantoaan.
  Vastaa viestiin
09.08.12, 12:28   #3 (linkki)
Ansu (orig.)
(Vierailija)

No olipa kurja kuulla! Minäkin olen lukenut muutamia Maeve Binchyn kirjoja, ja vasta muutama päivä sitten ostin kirpputorilta tuon Italian illat. Pääasiassa luen dekkareita, mutta Binchyt ovat mukava välipala niiden lomassa, viihdyttäviä ja todellakin lämminhenkisiä. Täytyypä ruveta hamstraamaan niitä kirppareilta, siellä olen useinkin nähnyt Binchyn kirjoja!
  Vastaa viestiin
24.08.12, 10:47   #4 (linkki)
ketjun aloittaja
(Vierailija)

Saattaa olla että ottavat lisäpainoksia kirjoitaan nyt, siis myös suomeksi. Toivotaan niin.
Onko hänen kirjoittamansa kirja Snäcksamlarna vai onko jonkun muun? Muistaako joku? Sitä kirjaa olen metsästänyt, mutta ei ole uutena näkynyt aikoihin. Siis Simpukankerääjät suomeksi.
  Vastaa viestiin
24.08.12, 10:49   #5 (linkki)
ketjun aloittaja
(Vierailija)

Snäcksamlarna on Rosamunde Pilcherin kirjoittama, muistin juuri. Hänen hyväntuulisista kirjoistaan pidän myös.
  Vastaa viestiin
24.08.12, 11:45   #6 (linkki)

Käyttäjän Ilona Elo avatari

Rekisteröitynyt: 06/2010
Sijainti: Helsinki
Kävittekö muuten lukaisemassa tämän:

Unelmien kaikuja Maeven seurassa ? Lukeminen.fi

jutun Maeva Binchysta.
  Vastaa viestiin
27.08.12, 13:42   #7 (linkki)
Kristiina
(Vierailija)

Blogeja en lue, mutta nyt luin tuon.
Paras Binchyn kirja on mielestäni "Koko kadun kasvatti". Ostin sen keväällä ja luin heti.
Talo Dublinissa on jäänyt myös mieleen kärkipään tuotoksina häneltä.
  Vastaa viestiin