| |  | |
10.08.12, 03:21
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | kuka tunsi sanattoman pyyntöni toissayönä!??
Sain viestin tulla tänne kristallipallolle kysymään tätä. Ahdistukseni keskeltä löysin rauhallisen kohdan jossa tunsin että minut voi nyt voimaannuttaa muutama vilpitön mieli jotka tätä lukiessaan jo tietävät saaneensa kutsun muutama päivä sitten etsiä käsiinsä viesti,merkki kohdistaa puhdasta hyväksyntää ja rakkautta minulle.
Rukoilin ja sain eräänlaisen näyn joka on tämä teilläkin (voi olla myös semmonen tunne,pehmeä ja puhdas mutta ymmärrätte miten vakavasta asiasta nyt on kyse!! ) Sain rukoukssen vastakaikua ja tämän vastaukseksi.
Tunsin tämän koskettavan noin viittää-kuutta ihmistä jotka nyt tietävät mistä puhun. SE näky on Mielessäni eräänlainen elävä tapahtumakuva tai miellekuva energiásta,joukosta kokoontuvia ihmisiä/energioita kädet koholla viistosti siäänpäin ringissä.. kaikki tulvii lämpimissä kullansävyissä,usvamaisesti,tiiviisti,hehkuen , energia on keskittynyttä,vaivatonta ja häiriötöntä.
Elämäntehtäväni toteutumine on nyt merkityksellisessä roolissa tässä elämässä johon tarvitsen juuri teidän apua. Voitteko aktivoida voimanne energianne pian?
Tiedätte jo ,tai saatte siitä selvyyden keskittymällä, mitä tehdä,mitä puhdistaa,voimaannuttaa,luoda.
Ei tarvitse huolehtia ajankohdasta, se keitä tämä koskettaa tuntevat kutsun,ja olette tietämättänne samaan aikaan luomassa energia-apukenttää. Tehtäväni onnistuminen riippuu nyt teistä, tiedätte sen. Vain kutsutut saavat tulla, muilta on kilvet kiinni.
Tämä liittyy seuraaviin sanoihin
'Ihminen ei ole saari'
'Olemme toistemme armon varassa'
'elämäntehtävä'
'viimeinen toivo'
'toteudu ihmisenä'
'tapahtumien kulkusuunta'
'Yksin en selviydy'
'uusien kykyjen kanavointi tänne'
Tiedän olevani eräänlaisessa tapahtumien keskiössä. Tällä mitä nyt tapahtuu, ON merkitystä.
SE mihin voimani riittävät on.
Kiitos.
*kaikki tulee takaisin, tietysti*
| |
| | |
10.08.12, 04:03
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | jatkaa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sanaton rukouspyyntö Sain viestin tulla tänne kristallipallolle kysymään tätä. Ahdistukseni keskeltä löysin rauhallisen kohdan jossa tunsin että minut voi nyt voimaannuttaa muutama vilpitön mieli jotka tätä lukiessaan jo tietävät saaneensa kutsun muutama päivä sitten etsiä käsiinsä viesti,merkki kohdistaa puhdasta hyväksyntää ja rakkautta minulle.
Rukoilin ja sain eräänlaisen näyn joka on tämä teilläkin (voi olla myös semmonen tunne,pehmeä ja puhdas mutta ymmärrätte miten vakavasta asiasta nyt on kyse!! ) Sain rukoukssen vastakaikua ja tämän vastaukseksi.
Tunsin tämän koskettavan noin viittää-kuutta ihmistä jotka nyt tietävät mistä puhun. SE näky on Mielessäni eräänlainen elävä tapahtumakuva tai miellekuva energiásta,joukosta kokoontuvia ihmisiä/energioita kädet koholla viistosti siäänpäin ringissä.. kaikki tulvii lämpimissä kullansävyissä,usvamaisesti,tiiviisti,hehkuen , energia on keskittynyttä,vaivatonta ja häiriötöntä.
Elämäntehtäväni toteutumine on nyt merkityksellisessä roolissa tässä elämässä johon tarvitsen juuri teidän apua. Voitteko aktivoida voimanne energianne pian?
Tiedätte jo ,tai saatte siitä selvyyden keskittymällä, mitä tehdä,mitä puhdistaa,voimaannuttaa,luoda.
Ei tarvitse huolehtia ajankohdasta, se keitä tämä koskettaa tuntevat kutsun,ja olette tietämättänne samaan aikaan luomassa energia-apukenttää. Tehtäväni onnistuminen riippuu nyt teistä, tiedätte sen. Vain kutsutut saavat tulla, muilta on kilvet kiinni.
Tämä liittyy seuraaviin sanoihin
'Ihminen ei ole saari'
'Olemme toistemme armon varassa'
'elämäntehtävä'
'viimeinen toivo'
'toteudu ihmisenä'
'tapahtumien kulkusuunta'
'Yksin en selviydy'
'uusien kykyjen kanavointi tänne'
Tiedän olevani eräänlaisessa tapahtumien keskiössä. Tällä mitä nyt tapahtuu, ON merkitystä.
SE mihin voimani riittävät on.
Kiitos.
*kaikki tulee takaisin, tietysti* |
Molemmat viestini on nyt luettu viisi kertaa.
Joku onneton täältä säikäytti lapseni ja herätti heidät vapisten.
Lopeta tuommoinen hyvän sään aikana-----Mutta nyt on hänetkin suojattu. Muistakaa, että kun lähettelette negatiivisia energioita,tai vai kokeilette tulla kutsumatta, ne tulevat teille moninkertaisina takaisin. Meitä ne eivät Vahingoita. henkimaailmojen kanssa ei leikitä.
| |
| | |
10.08.12, 09:28
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sanaton rukouspyyntö Ahdistukseni keskeltä löysin rauhallisen kohdan jossa tunsin että minut voi nyt voimaannuttaa muutama vilpitön mieli jotka tätä lukiessaan jo tietävät saaneensa kutsun muutama päivä sitten etsiä käsiinsä viesti,merkki kohdistaa puhdasta hyväksyntää ja rakkautta minulle. | Jeesus <3
| |
| | |
10.08.12, 10:36
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | hyvä ihminen Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap Molemmat viestini on nyt luettu viisi kertaa.
Joku onneton täältä säikäytti lapseni ja herätti heidät vapisten.
Lopeta tuommoinen hyvän sään aikana-----Mutta nyt on hänetkin suojattu. Muistakaa, että kun lähettelette negatiivisia energioita,tai vai kokeilette tulla kutsumatta, ne tulevat teille moninkertaisina takaisin. Meitä ne eivät Vahingoita. henkimaailmojen kanssa ei leikitä. |
ei sua täällä kukaan jahtaa tai kiusaa sun lapsias. Anonyymiä henkilöä... mietis nyt vähän, niin saat sen rauhan. lapset heräilee kesken yötä toisinaan, sitä heräilee itsekin painajaiseen. siinä ei mistään netin kautta bongatuista anonyymin ihmisen energioista ole kyse. lepo vaan.
| |
| | |
10.08.12, 11:24
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tämä ei lapsiin ole kohdistunut, he ovat tämän ulkopuolella. Näin saan.
Tietäjän sana.
| |
| | |
10.08.12, 15:24
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | uskon kyllä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lapset on suojassa Tämä ei lapsiin ole kohdistunut, he ovat tämän ulkopuolella. Näin saan.
Tietäjän sana. |
Minun toinen lapseni on kristallilapsi ja on superyliherkkä, hänen kauttaan olen joutunjut/saanut oppia pitämään myös omat ajatukseni kurissa, yhteytemme on niin suora.
Minä sain tunteen että joku utelias koetti ajattelemattomuukisaan , tietäen ettei viesti kuulunut hänelle, ja lapsi poimi sen.
Tavallisesti tuo ei herää. Nyt heräsi vapisten( iso lapsi jo) että tuli pelottava olo. Olen oppinut ottamaan vaarin lapseni kokemuksista, kertaakaan ei ole mennyt pieleen.
Valitettavasti myös joinain heikkona hetkenä ajattelemiani lauseita on toistanut minulle sanasta sanaan.
Kaikki hyvin nyt.
| |
| | | | |