Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
10.08.12, 15:29   #1 (linkki)
surun murtama
(Vierailija)

apuja tarvitsen

Nimimerkki kertoo jo paljon, koko maailmani on luhistumassa. Olen tehnyt rankan päätöksen. Haluaisin kuitenkin osviittaa kuinka selviän. Saanko jäädä tähän asuntoon asumaan? Lapseni, hänenkin maailmansa romahtaa. Pääseekö kuitenkin jaloilleen?

Kun olin asian päättänyt, tielleni osui valkoinen höyhen,minkä tulkitsen merkiksi oikeasta valinnasta, onko näin?
  Vastaa viestiin
10.08.12, 16:11   #2 (linkki)
Auroora
(Vierailija)

Erotilanne

Kerää vahvuutesi, näkisin että olet tehnyt oikean päätöksen. Valkoinen höyhen oli mielenkiintoinen yhteensattuma, kyllä sen voisi merkiksi lukea.
Minusta tuntuu että voit jäädä siihen asuntoon, mutta se ei ehkä ole taloudellisesti kannattavin vaihtoehto. Sinulle tarjotaan edullisempia vaihtoehtoja.
Kun pysyt koossa, lapsesi ei murene minnekään. Oma vahvuutesi on nyt tärkein. Älä pelkää vastuunottoa. Hoida itseäsi. Muista että sinulla on ystäviä ja sukulaisia vaikka et ole moneen pitänyt yhteyttä viime aikoina. Älä hauku exääsi, totea tilanne ja jatka eteenpäin vahvana.
  Vastaa viestiin
10.08.12, 17:15   #3 (linkki)
surun murtama
(Vierailija)

Iso kiitos vastauksestasi Auroora! Yritän parhaan kykyni mukaan pitää itseni koossa. Tiukoissa paikoissa minusta onneksi löytyy voimaa. Raskastahan tämä on, sitä ei käy kieltäminen, mutta ehkä vielä raskaampaa olisi jäädä tähän.

Valkoinen höyhen oli kyllä aikamoinen yhteensattuma. Olen aikaisemmin pyytänyt merkkiä valkoisen höyhenen muodossa ja silloin niitä ilmestyi kolme. Taloni etu- ja takaovimatoille ja työpaikan ovelle. Sen takia kiinnitin huomioni siihen heti.

Lämmin kiitos sinulle
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku