Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
10.08.12, 18:11   #1 (linkki)
Kuvankatsojalle
(Vierailija)

Jos minäkin saisin tietää...?

Olen ostamassa asunnon. Saanko lainaa koko summalle, selviänkö hyvin veloista ja viihdymmekö uudessa asunnossa ja ympäristössä?

Tuleeko perheeseemme uusi perheenjäsen?
  Vastaa viestiin
10.08.12, 18:15   #2 (linkki)
Kuvankatsoja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuvankatsojalle Näytä viesti
Olen ostamassa asunnon. Saanko lainaa koko summalle, selviänkö hyvin veloista ja viihdymmekö uudessa asunnossa ja ympäristössä?

Tuleeko perheeseemme uusi perheenjäsen?

Ensin näytettiin että vain osalaina, sitten näytettiin koko summa. En tiedä meneekö todellisuudessa tässä järjestyksessä, velka on kova, mutta tulosi ovat kohtuullisen hyvät. Ympäristö vaikuttaa kivalta, ja viihdytte. En näe vielä uusia jäseniä perheeseenne. En näe lapsia useinkaan ellei niitä osoiteta minulle erikseen.
  Vastaa viestiin
10.08.12, 19:58   #3 (linkki)
Kuvankatsojalle kiitos!
(Vierailija)

Kiitos tosi paljon vastauksesta <3
  Vastaa viestiin
30.03.13, 00:09   #4 (linkki)
Palaute KUVANKATSOJALLE:)
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuvankatsoja Näytä viesti
Ensin näytettiin että vain osalaina, sitten näytettiin koko summa. En tiedä meneekö todellisuudessa tässä järjestyksessä, velka on kova, mutta tulosi ovat kohtuullisen hyvät. Ympäristö vaikuttaa kivalta, ja viihdytte. En näe vielä uusia jäseniä perheeseenne. En näe lapsia useinkaan ellei niitä osoiteta minulle erikseen.

Noin se meni:ensin osalaina ja sitten koko summa :) Alue on todella ihana, näit aivan oikein. Kiitos sinulle ajasta ja vaivasta <3
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku