| |  | |
10.08.12, 11:06
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Rakkausenergiaa
Olisiko paikalla energian lähettäjiä? Eritoten rakkauteen.
Kiittäen.
| |
| | |
10.08.12, 14:09
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Ei tällaista rakkausenergiaa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhti87 Olisiko paikalla energian lähettäjiä? Eritoten rakkauteen.
Kiittäen. | ole olemassa, jos ongelmasi on, ettei sinulla ole puolisoa, poika- tai tyttöystävää.
Jos pyydät tämänkaltaista rakkausenergiaa, olet joko tietämätön tai vanhan tiedon välittäjä.
Jos pyydät universaalia, suhteisiin liittymätöntä rakkausenergiaa, olen kirjoituksessani väärässä,.
| |
| | |
10.08.12, 17:41
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ole olemassa, jos ongelmasi on, ettei sinulla ole puolisoa, poika- tai tyttöystävää.
Jos pyydät tämänkaltaista rakkausenergiaa, olet joko tietämätön tai vanhan tiedon välittäjä.
Jos pyydät universaalia, suhteisiin liittymätöntä rakkausenergiaa, olen kirjoituksessani väärässä,. | Mitähän sellaisella rakkausenergialla tekee mikä ei liity suhteisiin ? Ei mitään .
| |
| | |
10.08.12, 17:58
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ja .. Mitähän sellaisella rakkausenergialla tekee mikä ei liity suhteisiin ? Ei mitään . |
Oletko tosissasi!
| |
| | |
10.08.12, 19:53
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ei Oletko tosissasi! | Tietenkin olen tosissani , universaali rakkausenergia on vain tyhjää höpinää .
| |
| | |
10.08.12, 20:27
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | älä tuomitse Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ja .. Tietenkin olen tosissani , universaali rakkausenergia on vain tyhjää höpinää . |
Mikä se on sitä oikeaa,kerro hyvä ihminen.
| |
| | |
10.08.12, 21:26
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ohoh, sivusta Mikä se on sitä oikeaa,kerro hyvä ihminen. |
Kerroppa itse mitä universaali rakkausenergia pitää sisällään ? Ei mitään hienoja sanakikkailuja vaan ihan muutamalla sanalla kertoen .
| |
| | |
10.08.12, 21:33
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Selvää, jos et tajua tuon vertaa,ja sinultanhan minä sitä kysyin.!
| |
| | |
10.08.12, 22:01
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ohoh, ota Selvää, jos et tajua tuon vertaa,ja sinultanhan minä sitä kysyin.! |
Minä tajuan mistä on kyse , mutta niinkuin nyt nähtiin alkoi sinulla heti tuo kiemurtelu ja kikkailu .
| |
| | |
10.08.12, 22:10
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ja .. Minä tajuan mistä on kyse , mutta niinkuin nyt nähtiin alkoi sinulla heti tuo kiemurtelu ja kikkailu . | Sinullahan se alkoi,sinähän se täällä aina venkuilet.
| |
| | |
10.08.12, 22:54
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ohoh, Sinullahan se alkoi,sinähän se täällä aina venkuilet. |
Miten niin muka "aina" venkuilen ?
Kerroppa miksi henkiset ihmiset eivät pysty antamaan selkeitä vastauksia selkeisiin kysymyksiin ?
| |
| | |
10.08.12, 23:04
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ja .. Miten niin muka "aina" venkuilen ?
Kerroppa miksi henkiset ihmiset eivät pysty antamaan selkeitä vastauksia selkeisiin kysymyksiin ? | No siksi kun et vastaa, ja ihan samaa sinulta kysyn. VASTAA nyt.
Ja vielä yhden rivin sinulle kirjoitan, että oleko koskaan kuullut tätä.
UTELIAISUUS EI KUULU SIVISTYKSEEN.
Piste.
| |
| | |
10.08.12, 23:21
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ohoh, No siksi kun et vastaa, ja ihan samaa sinulta kysyn. VASTAA nyt.
Ja vielä yhden rivin sinulle kirjoitan, että oleko koskaan kuullut tätä.
UTELIAISUUS EI KUULU SIVISTYKSEEN.
Piste. |
Älä Sinikello venkuile :-)
| |
| | |
11.08.12, 10:01
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Universaali rakkaus tarkoittaa rakkautta kaikkea kohtaan. Voi tuntea rakkautta/myötätuntoa esim. luontoa kohtaan. Sitä se lyhyesti sanottuna on.
Ihmissuhteisiin liittyvä rakkaus on tietenkin myös rakkautta, mutta henkisesti ajatellen vain hyvin pieni osa käsitettä rakkaus.
Miksi henkinen ihminen ei voi vastata lyhyesti ja ytimekkäästi?
Henkisyys on niin laaja asia, ettei sanat aina riitä kuvaamaan tarkasti sitä, mitä tuntee sisimmässään. Siksi käytetään paljon sanoja, vaikeitakin käsitteitä, koska sanat eivät riitä.
Älykkyys tahtoo saada vastaukset tässä ja nyt.
Viisaus katsoo asioita joka puolelta, eikä voi esittää mustavalkoista vastausta.
Yritin vastata puolestani lyhyesti.. onnistuinko?
| |
| | | | |