Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
10.08.12, 18:01   #1 (linkki)
kielotar
(Vierailija)

Kuvankatsoja

Vieläkö tälläiselle tättärällälle näkyisi rakkautta tulevaksi? Sydän on ollut yksinäinen jo niin kauan että kipeää jo tekee.
  Vastaa viestiin
10.08.12, 18:06   #2 (linkki)
Kuvankatsoja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kielotar Näytä viesti
Vieläkö tälläiselle tättärällälle näkyisi rakkautta tulevaksi? Sydän on ollut yksinäinen jo niin kauan että kipeää jo tekee.

Kummallista, näyt minulle varattuna yhdessä kuvassa. Oikea rakkaus antaa odottaa itseään, sitten ruskeatukkainen mies ilmaantuu. Tai siis tapaatte toisenne. Olet aika lailla puulla päähän lyöty kun kohtaatte, mies on aika lailla kaikkea sitä mitä toivoa saattaa. Mutta sinun pitää vielä kahlata monta yrittäjää ennen kuin tämä unelmien hiljainen mies tulee. Malttia, kyllä sydämellesi on lempeä luvassa.
  Vastaa viestiin
11.08.12, 14:20   #3 (linkki)
kielotar
(Vierailija)

Kiitos vastauksesta, vastasit, vaikka kysyjiä on paljon.

Kyllä kuvasi ihan oikein näytti, paperilla olen vielä varattu, liitto ollut kuollut jo yli kymmenen vuotta, joten sydän on ollut vailla rakkautta kauan. Rakkaus lapsiin tietysti on suuri, vaan se kumppani on puuttunut. Nyt olen tehnyt irtioton ja haluaisin aloittaa uuden onnellisemman elämän ja rakas vierelle olisi enemmän kuin tervetullut.

Eipä auta kuin rauhassa sitten odotella tuota hiljaista miestä saapuvaksi, ihanalta kuulostaa,jos todellakin on toiveideni täyttymys.

Kiitos!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku