Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
10.08.12, 17:43   #1 (linkki)
työtä vai opettamista
(Vierailija)

Kuvankatsoja

Hei Sinulle,
katsotko työhöni, tuleeko muutoksia. Onko edessä vielä opettamistakin vai opiskeluja. Olen jo aika vanha blondi.
Kiitos!
  Vastaa viestiin
10.08.12, 17:52   #2 (linkki)
Kuvankatsoja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja työtä vai opettamista Näytä viesti
Hei Sinulle,
katsotko työhöni, tuleeko muutoksia. Onko edessä vielä opettamistakin vai opiskeluja. Olen jo aika vanha blondi.
Kiitos!

Opettaminen nousi päällimmäiseksi. Näyttää kuin olisit jo rutinoitunut opettaja. Hiukan myöhemmin kiinnostus opiskeluun nousee, ja näyttää kuin kyseessä olisi jokin muu ala/tiede kuin mitä nyt työstät. Onko sinulla kenties aikomus vaihtaa työpaikkaa, paljon liikettä ja muutoksia näkyy.
  Vastaa viestiin
11.08.12, 00:11   #3 (linkki)
Opettaja vai opiskelija
(Vierailija)

Kiitos ja kumarrus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuvankatsoja Näytä viesti
Opettaminen nousi päällimmäiseksi. Näyttää kuin olisit jo rutinoitunut opettaja. Hiukan myöhemmin kiinnostus opiskeluun nousee, ja näyttää kuin kyseessä olisi jokin muu ala/tiede kuin mitä nyt työstät. Onko sinulla kenties aikomus vaihtaa työpaikkaa, paljon liikettä ja muutoksia näkyy.

Tämä mielenkiintoista. Olen rutinoitunut opettaja. Opettaa haluaisin. Tällä hetkellä opettamista ei ole. Muutokset olisivat tervetulleita, koska olen jotenkin todella leipääntynyt nykyiseen tilanteeseen. Opinnot ovat kesken, jostakin pitäisi löytää aikaa viedä niitä eteenpäin. Rohkeutta se vaatii, varsinkin tässä iässä ja tässä rahatilanteessa. Notkun vain päivä toisensa jälkeen, elämättä lainkaan.
  Vastaa viestiin
11.08.12, 00:28   #4 (linkki)
Kuvankatsoja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Opettaja vai opiskelija Näytä viesti
Tämä mielenkiintoista. Olen rutinoitunut opettaja. Opettaa haluaisin. Tällä hetkellä opettamista ei ole. Muutokset olisivat tervetulleita, koska olen jotenkin todella leipääntynyt nykyiseen tilanteeseen. Opinnot ovat kesken, jostakin pitäisi löytää aikaa viedä niitä eteenpäin. Rohkeutta se vaatii, varsinkin tässä iässä ja tässä rahatilanteessa. Notkun vain päivä toisensa jälkeen, elämättä lainkaan.

Kyllä tilanteesi elää koko ajan, kaipaat vielä aikaa kun sai vain notkua. Ikä on meidän kaikkien kohdalla vain (suuri) luku;) Keväällä saat jonkinlaisen tarmonpuuskan kun kyllästyt keskeneräisyyteen, saat lakaistua opintojakin kasaan.
  Vastaa viestiin
11.08.12, 14:27   #5 (linkki)
ap
(Vierailija)

Kiitos kovasti

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuvankatsoja Näytä viesti
Kyllä tilanteesi elää koko ajan, kaipaat vielä aikaa kun sai vain notkua. Ikä on meidän kaikkien kohdalla vain (suuri) luku;) Keväällä saat jonkinlaisen tarmonpuuskan kun kyllästyt keskeneräisyyteen, saat lakaistua opintojakin kasaan.
Elän toivossa eteenpäin. Lohdullisinta oli kuulla että saisin vielä opettaa.
Kaikkea hyvää sinulle. Terveisin ikinuori blondi
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku