Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.08.12, 09:07   #1 (linkki)
uneksija
(Vierailija)

juna

Näin mielestäni merkittävän unen. Olen elämäntilanteessa jossa pitkä suhde päätyi avioeroon ja olen aloitellut omaa elämää lasten kanssa.

Unessa nuorempi lapseni meni juoksemaan junaradoille ja lähdin perään ja huusin että pitää pysähtyä koksa junia on tulossa. Sain hänet syliini ja jostain syystä hyppäsimme ohi menevään junaan ja vanhempi tyttärei jäi junasta. Näin hänen kävelevän muiden lasten kanssa mutta sain kun sainkin hänetkin vetäistyä junaan. Istuimme vaunuun jossa oli nainen ja yksi ystäväni. Olin onnellinen ja tyytyväinen koska olin saanut kummatkin lapseni mukaan. Tämä nainen tunsi minut jostain, oli puhetta rahasta ja kirjoittamisesta. Nainen sanoi että ai niin sinähän kirjoitat. Sitten hän ojensi minulle kirjekuoren jonka avasin, sisällä oli tavaraa, epäilin sen liittyvän kirjoittamiseen.
Nainen sanoi että saan avata kuoren vain uhden kerran ja se kannattaa tehdä sitten kun on aikaa tutkia mitä siellä on.

Tämä ystäväni joka oli vaunussa pussaili pitkiä hiuksiani ja sanoi että ne ovat kuivuneet. Sanoin hänelle että sitten kun laitann hyvät aineet ne onat ihan pehmeät. Tunnelma vaunussa oli onnistumisen tunne. Katsoin ulos ohi meneviä maisemia.
  Vastaa viestiin
12.08.12, 13:23   #2 (linkki)
ap
(Vierailija)

juna

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uneksija Näytä viesti
Näin mielestäni merkittävän unen. Olen elämäntilanteessa jossa pitkä suhde päätyi avioeroon ja olen aloitellut omaa elämää lasten kanssa.

Unessa nuorempi lapseni meni juoksemaan junaradoille ja lähdin perään ja huusin että pitää pysähtyä koksa junia on tulossa. Sain hänet syliini ja jostain syystä hyppäsimme ohi menevään junaan ja vanhempi tyttärei jäi junasta. Näin hänen kävelevän muiden lasten kanssa mutta sain kun sainkin hänetkin vetäistyä junaan. Istuimme vaunuun jossa oli nainen ja yksi ystäväni. Olin onnellinen ja tyytyväinen koska olin saanut kummatkin lapseni mukaan. Tämä nainen tunsi minut jostain, oli puhetta rahasta ja kirjoittamisesta. Nainen sanoi että ai niin sinähän kirjoitat. Sitten hän ojensi minulle kirjekuoren jonka avasin, sisällä oli tavaraa, epäilin sen liittyvän kirjoittamiseen.
Nainen sanoi että saan avata kuoren vain uhden kerran ja se kannattaa tehdä sitten kun on aikaa tutkia mitä siellä on.

Tämä ystäväni joka oli vaunussa pussaili pitkiä hiuksiani ja sanoi että ne ovat kuivuneet. Sanoin hänelle että sitten kun laitann hyvät aineet ne onat ihan pehmeät. Tunnelma vaunussa oli onnistumisen tunne. Katsoin ulos ohi meneviä maisemia.
nostan vaan
  Vastaa viestiin
12.08.12, 14:37   #3 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Junassa matkustamine voi olla mm. elämän menoa ja myös parisuhdetta. Tässä tilanteessa, kun sait molemmat lapset junaan, niin se voi kertoa, että sait lapset aviorerossa itsellesi. Tai , että sait ns. koottua itsesi, et mennyt rikki avioeron tuoksinassa. Minulle ei selvinnyt oliko ystävä unessa mies tai nainen, ystävä tai rakastettu. Kirjoittaminen voi liittyä kommunikaatioon, asian itselle tarkemmin selvittämiseen: Kun sen sai avata vain kerran jne, niin, voi olla, että se tulee lykätä myöhempään vaiheeseen, tässä vaiheessa käytännön järjestelyt voivat olla tärkeämpiä.

Kuivat hiukseet; me niinkuin kasvitkin tarvitsemme vettä elääksemme. Vesi on myös tunteita. Aviorero on voinut nuivaannuttaa ja väsyttää sinua, mutta se hoituu aikanaan. Hyvää alkua teille kaikille.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku