Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.08.12, 17:45   #1 (linkki)
Kuka
(Vierailija)

Kuvankatsoja

kuka on näin ihana kuvankatsoja että jaksaa aina vain vastata?
siispä minäkin kysyn?tumma mies ja minä, ja tämä omituinen ihana 'ystävyyssuhde'?mikä on suunta? hän on tärkeä minulle? kiitos jos jaksat vastata.
  Vastaa viestiin
12.08.12, 17:19   #2 (linkki)
uppistakeikkaa
(Vierailija)

ensm.kertaa kyselemässä

.................................................
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuka Näytä viesti
siispä minäkin kysyn?tumma mies ja minä, ja tämä omituinen ihana 'ystävyyssuhde'?mikä on suunta? hän on tärkeä minulle? kiitos jos jaksat vastata.
  Vastaa viestiin
12.08.12, 17:27   #3 (linkki)
Kuvankatsoja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuka Näytä viesti

Mies on vakavissaan, mutta estelee itseään. Suhteenne pysyy samankaltaisena talveen asti, sitten selviää suunta. Talvikuvassa suutelette, olisiko tuo merkki suhteen muuttumisesta?
  Vastaa viestiin
12.08.12, 18:51   #4 (linkki)
palauttaa hän
(Vierailija)

no iik ja kääk

minä olen vaistoani kuunnellut ja kivikkoista polkua taivaltanut. oon tehnyt tuhat virhettä, ja miettinyt että mikä minua ajaa ja ohjaa...
edellisiin elämiinkin on menty ja kovasti on koitettu korjata asioita.huhhuijaa. ja kovasti olen oppinut ja kasvanut.
ja aina vain on se sama tunne. siitä että tämä on ymmärräyksini yläpuolella.
..kiitos sinulle ihana kuvankatsoja. aivan ihanaa kun jaksat vastailla. lähetän sinulle kimalluksia ja jotain kauniita värähtelyitä. en osaa niitä kuvailla. tunnen ne vain.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku