Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 12.08.12, 18:00   #1 (linkki)
tarotpakka ja intuitio
(Vierailija)

Laitetaanko muutamat kortit?

Minua kiinnostaisi, miten työkuvio asettuu tulevassa. Monia on ratkaisun hetkiä tässä, monta asiaa jotka voivat mennä joko hyvin tai sitten huonosti. Millaista sinulle nousee - neuvoja - kohtaloa - tulevaa?

Sinulle panen kortit haluamaasi aiheeseen, anna pari lausetta taustaksi.
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 18:02   #2 (linkki)
alkuperäinen
(Vierailija)

Minulle on yleensä korteista nähty parhaiten joten kohdennan tämän muille korttiennustajille. Vastaan heti, kun olen nyt koneella. Kolmelle olisi tää vaihto.
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 18:03   #3 (linkki)
Maiju
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tarotpakka ja intuitio Näytä viesti
Minua kiinnostaisi, miten työkuvio asettuu tulevassa. Monia on ratkaisun hetkiä tässä, monta asiaa jotka voivat mennä joko hyvin tai sitten huonosti. Millaista sinulle nousee - neuvoja - kohtaloa - tulevaa?

Työkuviosi asettuu ihan lonksahtaa. Kaikki menee hyvin,teet parhaasi.
Aion luopua yhdestä työtehtävästä,mitä tähän?
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 18:07   #4 (linkki)
t ja i
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maiju Näytä viesti
Työkuviosi asettuu ihan lonksahtaa. Kaikki menee hyvin,teet parhaasi.
Aion luopua yhdestä työtehtävästä,mitä tähän?
Nousee että luovut mutta aikaa menee vähän kauemmin kuin suunniteltu. Asia herättää jopa vähän närää mutta sanoisin että on silti sinulle hyväksi.

Minä hieman pidemmälti kuulisin jatkossa vaihtajilta.
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 18:10   #5 (linkki)
Samma här
(Vierailija)

Lainaus:

Voisin esittää sanasta sanaan saman taustaksi kuin sinä. :-) Niinpä teenkin.:-)

Saan sinulle tähän pysähtynyttä energiaa. Asiat eivät ole edenneet toivomallasi tavalla. Vielä sinulta vaaditaan kärsivällisyyttä ja uudenlaista katsantotapaa. Nyt voivat esimerkiksi arkiset ilonaiheet ja itse elämä jäädä huomioimatta yhden elämän osa-alueen vuoksi. Elämä on muutakin kuin työtä! Pääset lopulta tavoitteeseesi mutta viivytyksiä tai solmuja on sitä ennen.
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 18:14   #6 (linkki)
Korttelija myöskin
(Vierailija)

T&I:lle

Kyllä tämä työkuvio on sinulle hyvin rakas ja omaa aluettasi. Suunnitelmaan tosin tulee muutos, joudut ottamaan käyttöön aivan kuin Plan B:n. Varovaisesti aloitat ja saat puskettua tämän kakkostien kautta itsesi läpi, jokin vaalea tai sinulle rakas mies on tässä jollakin tapaa mukana, mutta et aivan luota siihen, että hänen kuuluisi olla siinä taikka jokin asia siinä vähän arveluttaa sinua.
Ajallisesti 6-10 kk niin rullataan jo kapeilla mutta selkeämmillä vesillä. Työlästä on, mutta niinhän työ aina, ja kiitostakin tulee, pärjäät.

Mitä minulle? Odottelen määräaikaisena tietoa toisesta määräaikaisesta pestistä, jota on vähän kuin minulle jo lupailtu, mutta mitään ei vielä asiasta ole varmistunut. Mitä tähän tulee kortein ja intuitiolla?
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 18:23   #7 (linkki)
Elokuu
(Vierailija)

Lainaus:

- kun joudut valitsemaan, valitse sydämellä (neuvo)
- valintasi tuo aineellisen hyvän lisäksi myös muutakin hyvää elämääsi (kohtalo)
- uusi työtehtävä, onnellinen nainen (tulevaa)

Jo kulunut aihe, mutta aina ah niin mielenkiintoinen. Ne miehet?? Missä, koska ja minkalainen?
Mieleeni tuli laulun sanat Tuli mies...
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 18:37   #8 (linkki)
t ja i
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samma här Näytä viesti
Voisin esittää sanasta sanaan saman taustaksi kuin sinä. :-) Niinpä teenkin.:-)

Saan sinulle tähän pysähtynyttä energiaa. Asiat eivät ole edenneet toivomallasi tavalla. Vielä sinulta vaaditaan kärsivällisyyttä ja uudenlaista katsantotapaa. Nyt voivat esimerkiksi arkiset ilonaiheet ja itse elämä jäädä huomioimatta yhden elämän osa-alueen vuoksi. Elämä on muutakin kuin työtä! Pääset lopulta tavoitteeseesi mutta viivytyksiä tai solmuja on sitä ennen.
Neuvoksi sinulle annetaan kärsivällisyyttä, koska viivästyksiä on sinulla matkassa vaikka kokonaisuutena - ja kauempaa - katsoen työkuviosi vaikuttavat etenevän kitkutellen ja takapakkiakin on luvassa. Tämä on aika tarpeellista kuitenkin, näet sen n. vuoden kuluttua, että asiat menivät juuri niin kuin niiden pitikin.

Palautetta:

Itse asiassa asiat ovat edenneet juuri kuten toivoin, mutta minä en meinaa aina pysyä perässä. Muutenkaan en tunne yhtään katsantoa tästä ketjusta omakseni, joten jos vielä joku haluaa vaihtaa, otathan kunnolla kiinni ja olethan aito.
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 18:39   #9 (linkki)
T ja I
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Korttelija myöskin Näytä viesti
Kyllä tämä työkuvio on sinulle hyvin rakas ja omaa aluettasi. Suunnitelmaan tosin tulee muutos, joudut ottamaan käyttöön aivan kuin Plan B:n. Varovaisesti aloitat ja saat puskettua tämän kakkostien kautta itsesi läpi, jokin vaalea tai sinulle rakas mies on tässä jollakin tapaa mukana, mutta et aivan luota siihen, että hänen kuuluisi olla siinä taikka jokin asia siinä vähän arveluttaa sinua.
Ajallisesti 6-10 kk niin rullataan jo kapeilla mutta selkeämmillä vesillä. Työlästä on, mutta niinhän työ aina, ja kiitostakin tulee, pärjäät.

Mitä minulle? Odottelen määräaikaisena tietoa toisesta määräaikaisesta pestistä, jota on vähän kuin minulle jo lupailtu, mutta mitään ei vielä asiasta ole varmistunut. Mitä tähän tulee kortein ja intuitiolla?

Ei huolta sinulla, ei ole vain ehditty vielä varmistamaan, mutta sinä sen duunin saat, näin korteilla. Neuvoisin että soittelet itse asian varmistamiseksi, niin saat sen pois mielen päältä ja valmistaudut hommiin.
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 18:55   #10 (linkki)
t ja i
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Elokuu Näytä viesti
- kun joudut valitsemaan, valitse sydämellä (neuvo)
- valintasi tuo aineellisen hyvän lisäksi myös muutakin hyvää elämääsi (kohtalo)
- uusi työtehtävä, onnellinen nainen (tulevaa)

Jo kulunut aihe, mutta aina ah niin mielenkiintoinen. Ne miehet?? Missä, koska ja minkalainen?
Mieleeni tuli laulun sanat Tuli mies...

Korteissa ristikunkkua. Sinua hieman vanhempi, mukava, ihan hyvässä asemassa. "Koskaan" en koskaan vastaa kun aina ajat ovat mitä sattuvat. Lumi on kuitenkin jo maassa ja tämä vähän vakavampi tapaus.
  Vastaa viestiin

Päiväys 12.08.12, 19:02   #11 (linkki)
Caramba
(Vierailija)

Vieläkö vaihdat? Jos vaihdat, niin vierailisitko ketjussani?
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 19:10   #12 (linkki)
t ja i
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Caramba Näytä viesti
Vieläkö vaihdat? Jos vaihdat, niin vierailisitko ketjussani?

Vaihdan ja käyn visiitillä.

Vaihdan muidenkin kanssa! Alkupään vaihtajat ovat olleet kaikki aika pihalla.
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 19:33   #13 (linkki)
Caramba
(Vierailija)

Lainaus:

Kiitos vierailustasi ketjussani.

Aiemmin työt sulla on sujuneet tosi hyvin, taitaa olla pomo joka tässä on hyväksyvästikin katsellut työskentelyäsi. Onko sulla työparina, tai muuten ruuturouva auttamassa? Pettymystä tähän suuntaan, ilmeisesti joudut pärjäämään yksin tai tarkistelemaan hänen tekemisiään jälkikäteen.
Tässä pitäisi luottaa omiin vaistoihinsa asioissa ja katsoa yhteystyökumppanit tarkkaan. Neuvoja siis välttää karikot, koska niitä on tyrkyllä valitettavasti.
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 19:39   #14 (linkki)
t ja i
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Caramba Näytä viesti
Kiitos vierailustasi ketjussani.

Aiemmin työt sulla on sujuneet tosi hyvin, taitaa olla pomo joka tässä on hyväksyvästikin katsellut työskentelyäsi. Onko sulla työparina, tai muuten ruuturouva auttamassa? Pettymystä tähän suuntaan, ilmeisesti joudut pärjäämään yksin tai tarkistelemaan hänen tekemisiään jälkikäteen.
Tässä pitäisi luottaa omiin vaistoihinsa asioissa ja katsoa yhteystyökumppanit tarkkaan. Neuvoja siis välttää karikot, koska niitä on tyrkyllä valitettavasti.

Joo. Ihan hyvin sait. Mietinpä tuota ruuturouvaa. Saatko kokonaisuutena mitään esiin, mitä näkyy tälle jo valmistuneelle työprokkikselle? Voin vastata sullekin lisäkysymykseen.
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 19:46   #15 (linkki)
Caramba
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja t ja i Näytä viesti
Joo. Ihan hyvin sait. Mietinpä tuota ruuturouvaa. Saatko kokonaisuutena mitään esiin, mitä näkyy tälle jo valmistuneelle työprokkikselle? Voin vastata sullekin lisäkysymykseen.

Mun mielestä tähän juuri valmistuneeseen ollaan tyytyväisiä. Tuo ruuturouva liittyy jollain tapaa johonkin "kolmiodraamaan" eli onko joku väärinkäsitys tai muuten henkilökemioissa jotain mikä kaihertaa?
Onko sun työ siis projektityötä? Jos niin, projektin pomolla olisi mahdollisuus ottaa teille hyvä projekti vastaan. Näin sen käsitän, jos kortit oikein ymmärrän.
Laitan oman lisäkyssärin omaan ketjuun, niin löydän myöhemmin.
  Vastaa viestiin