Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 12.08.12, 20:41   #1 (linkki)
Jonna
(Vierailija)

iltaan vaihtoa

Mitä on lupa odottaa loppukesän, syksyn, loppuvuodenkin osalta merkilliseen ihmissuhteeseeni?
Miehen odotuksista ja ajatuksista kerrotko, tunteita vähän valotat. Omani tiedänki jo :)

Pieniä positiivisia vaihtoja toivoen, Jonna.
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 20:48   #2 (linkki)
kimallekynä
(Vierailija)

mies näkyy minulle vanhempana miehenä, seestyneenä ja rauhallisena ihmisenä. Todellisuus ei tarvitse olla näin, mutta fiiliksenä tulee. Hän kovasti hillitsee itseään, ettei tulisi sysänneeksi sinua pois. Hyvin arvokkaana, vähän liiankin arvokkaana hän sinun läheisyyttäsi pitää. Ikäänkuin kukka olisit kämmenellään. Hän tuntee sinut jotenkin sopukoita myöten ja haluaa olla kauan lähellä. Odottaa sinua jostakin lähelleen.. syksyllä?

Hyvin lämmin suhde...

Mitä näet työhöni?
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 21:06   #3 (linkki)
Jonna
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kimallekynä Näytä viesti
mies näkyy minulle vanhempana miehenä, seestyneenä ja rauhallisena ihmisenä. Todellisuus ei tarvitse olla näin, mutta fiiliksenä tulee. Hän kovasti hillitsee itseään, ettei tulisi sysänneeksi sinua pois. Hyvin arvokkaana, vähän liiankin arvokkaana hän sinun läheisyyttäsi pitää. Ikäänkuin kukka olisit kämmenellään. Hän tuntee sinut jotenkin sopukoita myöten ja haluaa olla kauan lähellä. Odottaa sinua jostakin lähelleen.. syksyllä?

Hyvin lämmin suhde...

Mitä näet työhöni?
Kiitos vaihdosta :)

Pienen väsyneen huokauksesi kuulen, työssä painaa ihmiskemioiden toimimattomuus yhdistyneenä paineeseen. Vaikeita haasteellisia luonteita ja periksiantamattomuutta jossa ollaan omasta mielestä aina oikeassa ja toinen väärässä. Tämä muuttuu, kun henkilöstöön tuulee uusia tuulia, yksi lähtee ja toinen tulee tilalle. Iloinen valoisa nainen täyttää olemuksellaan työtilan.
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 21:11   #4 (linkki)
kimallekynä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna Näytä viesti
Kiitos vaihdosta :)

Pienen väsyneen huokauksesi kuulen, työssä painaa ihmiskemioiden toimimattomuus yhdistyneenä paineeseen. Vaikeita haasteellisia luonteita ja periksiantamattomuutta jossa ollaan omasta mielestä aina oikeassa ja toinen väärässä. Tämä muuttuu, kun henkilöstöön tuulee uusia tuulia, yksi lähtee ja toinen tulee tilalle. Iloinen valoisa nainen täyttää olemuksellaan työtilan.

Unohdin sanoa, että olen työttömänä nyt. Olen kyllä hakenut yhtä tuollaista paikkaa :D.. hullu lienen.. en edes tiedä pääsenkö sinne.
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 21:13   #5 (linkki)
kimallekynä vielä
(Vierailija)

siis kiitos tietenkin. Tuolla mun mahdollisessa, uudessa työssä tosiaan yhden pitää suostua ensin lähtemään, että tilalle v o i d a a n valita uusi.
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 21:14   #6 (linkki)
Jonna
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kimallekynä Näytä viesti
Unohdin sanoa, että olen työttömänä nyt. Olen kyllä hakenut yhtä tuollaista paikkaa :D.. hullu lienen.. en edes tiedä pääsenkö sinne.

Olinkin jo kirjoittamassa loppuun, että jos et ole tuossa työpaikassa vielä, on siellä tuollaisia tarinoita menossa :)
  Vastaa viestiin