Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.08.12, 08:34   #1 (linkki)
Taas yritän:))))
(Vierailija)

Kuvankatsoja

Millaisena saat nousemaan vaalean.yrittäjänaisen loppuvuoden??Miten talous luistaa ja tuo rakkauspuoli myös kiinnostaa??

Vielä tytöstäni,aikamoinen muutos tulossa kouluelämään,,,,millaisena näät hänet opinahjossaan??
  Vastaa viestiin
12.08.12, 17:23   #2 (linkki)
Kuvankatsoja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Taas yritän:)))) Näytä viesti
Millaisena saat nousemaan vaalean.yrittäjänaisen loppuvuoden??Miten talous luistaa ja tuo rakkauspuoli myös kiinnostaa??

Vielä tytöstäni,aikamoinen muutos tulossa kouluelämään,,,,millaisena näät hänet opinahjossaan??

Taloudessa on rauhallinen kausi, sitten tulee kiivaampi kausi. Rakkaudessa on sellainen tilanne että vaikuttaa kuin elämääsi sivuaisi ohikulkija. Eli ei mitään huippuvakavaa luvassa lyhyellä tähtäimellä. Lapsien elämät ovat minulle usein mysteeri. Saan kuvan, mutta se on aivan liian sekava tulkita.
  Vastaa viestiin
12.08.12, 21:42   #3 (linkki)
kiitos
(Vierailija)

kiitos

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuvankatsoja Näytä viesti
Taloudessa on rauhallinen kausi, sitten tulee kiivaampi kausi. Rakkaudessa on sellainen tilanne että vaikuttaa kuin elämääsi sivuaisi ohikulkija. Eli ei mitään huippuvakavaa luvassa lyhyellä tähtäimellä. Lapsien elämät ovat minulle usein mysteeri. Saan kuvan, mutta se on aivan liian sekava tulkita.

Kiitos sinulle,tämä ohikulkija lienee ex-avomieheni...

Kiva kun taloudessa noususuunta,niin sen oikeastaan kuuluukin mennä...

Tyttöni ei oikeastaan enään lapsi,16v.murkku.Olen tosiaan hiukan huolissani,hänellä paljon muutoksia viimeaikoina ja hänelle itselleenkin lienee varsin sekava tilanne nyt...
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku