|
09.08.12, 23:44
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Vaihtelot iltaan
Muutamalle katsoisin. Minua askarruttaa työpaikan tumma mies. Mihin sinä haluat että katson?
| |
| |
10.08.12, 23:31
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Entäs nyt? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Puro* Muutamalle katsoisin. Minua askarruttaa työpaikan tumma mies. Mihin sinä haluat että katson? | Olisko joku yökylpeli vaihtopäällä? Vaihtaisin kahdelle.
| |
| |
10.08.12, 23:44
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Purolle Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Puro* Muutamalle katsoisin. Minua askarruttaa työpaikan tumma mies. Mihin sinä haluat että katson? |
Tummaan mieheen nousee katseet välillänne ja ihastusta mutta enempää en kuitenkaan saa tähän hetkeen, onko tahollaan varattu tämä mies. Jos ei ole, niin on kovin varautunut naisasioissa vaikka muuten onkin melko rento tyyppi. Sainko kiinni yhtään....jos sain niin voin kysyä pienen kyssärin :)
| |
| |
10.08.12, 23:48
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Puro* Muutamalle katsoisin. Minua askarruttaa työpaikan tumma mies. Mihin sinä haluat että katson? |
Kokeilen vastata. Saan miehestä kaksi vaikutelmaa, voimakkaalla energialla haluaisi olla lähellä, läsnä sinua, vähän kuin tunkeekin lähelle, hänessä on tässä leppoisat, leikkisät energiat, olomuotonsa vähän pyknikkomainen (voi olla energiakuva). Sitten on toinen kuva, pitkähkö, hoikahko tumma mies, nojailee tiskiin, katselee kaukaa eikä osaa lähestyä, pohtii ja osaa tavallaan flirtin. Odottaisi sinun olevan aktiivinen, vaikka voi myös itse lähestyä. Ei kovin seurallinen.
En saa muuta irti enkä itse ymmärrä näitä kuvia, tietyllä tavalla ristiriitaisia.
Katsotko syksyäni, asiat eivät tahdo oikein edistyä ja alkaa hermostuttaakin.
| |
| |
11.08.12, 00:04
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Solina Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Solina Tummaan mieheen nousee katseet välillänne ja ihastusta mutta enempää en kuitenkaan saa tähän hetkeen, onko tahollaan varattu tämä mies. Jos ei ole, niin on kovin varautunut naisasioissa vaikka muuten onkin melko rento tyyppi. Sainko kiinni yhtään....jos sain niin voin kysyä pienen kyssärin :) |
Hyvin sait kiinni. Varautunut hän on hyvinkin paljon kanssani.. Käyttäytyy kanssani kovin teatraalisesti ja on yli korrekti... jotenkin sen huomaa, että on ns. Hyvin liioiteltua... Sen vuoksi en tiedäkään mitä hän mahtaa minusta ajatella. Katseita, pitkiäkin vaihdellaan. Monesti jää kiinni katsellessaan minua kauempaa.
Mistä haluat että katson?
| |
| |
11.08.12, 00:24
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Mari täällä katselen sinulle Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mari täällä Kokeilen vastata. Saan miehestä kaksi vaikutelmaa, voimakkaalla energialla haluaisi olla lähellä, läsnä sinua, vähän kuin tunkeekin lähelle, hänessä on tässä leppoisat, leikkisät energiat, olomuotonsa vähän pyknikkomainen (voi olla energiakuva). Sitten on toinen kuva, pitkähkö, hoikahko tumma mies, nojailee tiskiin, katselee kaukaa eikä osaa lähestyä, pohtii ja osaa tavallaan flirtin. Odottaisi sinun olevan aktiivinen, vaikka voi myös itse lähestyä. Ei kovin seurallinen.
En saa muuta irti enkä itse ymmärrä näitä kuvia, tietyllä tavalla ristiriitaisia.
Katsotko syksyäni, asiat eivät tahdo oikein edistyä ja alkaa hermostuttaakin. | Tässä näkyy pieni lintu, lentää päämäärätietoisesti. Tarkoittanee että oikea suunta löytyy, vaikka tällä hetkellä tuntuisikin, että olet hukassa valintojesi kanssa.
Kuvaan tulee mies, kiharatukkainen sellainen. Tämä mies on kovin lämpöinen sydämmeltään ja haluaa auttaa sinua vaikeiden asioiden läpikäymisessä. On sinun tukenasi. Varmaksi en osaa sanoa kumpaa hän on.. Puolisolta ei mielestäni näytä, ehkä sydänystävä paremminkin.
Ratkaisu on tehtävä, sanotaan. Epätietoisuus ja päätämättömät asiat kasvattavat ahdistuksen tummaa mykkyrää, josta pääset eroot tehdessäsi valinnan. Mutta älä huoli, et voi valita väärin. Tie on oikea ja kasvattaa sinua.
Pääset loppusyksyllä eroon jostakin taakasta (liittyisikö tämä raha-asioihin), näyttää tuntemukset helpottuneelta ja hyvin huojentuneelta. Tyyntä ja valkeaa.
Jostakin pienestä pidät kovasti huolta, täynnä rakkautta ja onnea on teidän välissänne.
Saa antaa palautetta kuvajaisista ja tulkinnasta. :)
| |
| |
11.08.12, 00:31
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Kiitokset
Niin ja suuret kiitokset teille molemmille tulkinnasta.
| |
| |
11.08.12, 08:08
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Puro* Tässä näkyy pieni lintu, lentää päämäärätietoisesti. Tarkoittanee että oikea suunta löytyy, vaikka tällä hetkellä tuntuisikin, että olet hukassa valintojesi kanssa.
Kuvaan tulee mies, kiharatukkainen sellainen. Tämä mies on kovin lämpöinen sydämmeltään ja haluaa auttaa sinua vaikeiden asioiden läpikäymisessä. On sinun tukenasi. Varmaksi en osaa sanoa kumpaa hän on.. Puolisolta ei mielestäni näytä, ehkä sydänystävä paremminkin.
Ratkaisu on tehtävä, sanotaan. Epätietoisuus ja päätämättömät asiat kasvattavat ahdistuksen tummaa mykkyrää, josta pääset eroot tehdessäsi valinnan. Mutta älä huoli, et voi valita väärin. Tie on oikea ja kasvattaa sinua.
Pääset loppusyksyllä eroon jostakin taakasta (liittyisikö tämä raha-asioihin), näyttää tuntemukset helpottuneelta ja hyvin huojentuneelta. Tyyntä ja valkeaa.
Jostakin pienestä pidät kovasti huolta, täynnä rakkautta ja onnea on teidän välissänne.
Saa antaa palautetta kuvajaisista ja tulkinnasta. :) | - kiitokset Purolle kauniista tulkinnasta ja kuvajaisista. Pidän pienestä huolta ja hän on rakas!
Kiharatukkkaista miestä en vielä tunnista, toivon tulevan eteen. Raha jutuissa toivon käännettä parempaan.
| |
| |
11.08.12, 19:23
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Purolle Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Puro* Hyvin sait kiinni. Varautunut hän on hyvinkin paljon kanssani.. Käyttäytyy kanssani kovin teatraalisesti ja on yli korrekti... jotenkin sen huomaa, että on ns. Hyvin liioiteltua... Sen vuoksi en tiedäkään mitä hän mahtaa minusta ajatella. Katseita, pitkiäkin vaihdellaan. Monesti jää kiinni katsellessaan minua kauempaa.
Mistä haluat että katson? |
Menin eilen nukkumaan melkein heti :D. Niin tuohon mieheen, vähän ehkä "pelaa" kanssasi, ei siis välttämättä sellaista negtaiivista pelaamista mutta koittaa jäätä kepillä- tyyliin. Koita päästä vähän enemmän keskustelutasolle niin huomaat jatkuuko oma kiinnostuksesi.
Kurrkaisitko pidemmällä tähtäimellä rakkauteen- minulla on rakas- vihdoinkin- paljon on vaatinut työtä ja kärsivällisyyttä- emme asu vielä yhdessä, uusperhekuvio pelottaa molempia, hänen lapsellaan vähän ongelmia....näätkö meidän yhteiseloon mitä? Kiitos!
| |
| |
13.08.12, 18:52
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Solinalle Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Solina Menin eilen nukkumaan melkein heti :D. Niin tuohon mieheen, vähän ehkä "pelaa" kanssasi, ei siis välttämättä sellaista negtaiivista pelaamista mutta koittaa jäätä kepillä- tyyliin. Koita päästä vähän enemmän keskustelutasolle niin huomaat jatkuuko oma kiinnostuksesi.
Kurrkaisitko pidemmällä tähtäimellä rakkauteen- minulla on rakas- vihdoinkin- paljon on vaatinut työtä ja kärsivällisyyttä- emme asu vielä yhdessä, uusperhekuvio pelottaa molempia, hänen lapsellaan vähän ongelmia....näätkö meidän yhteiseloon mitä? Kiitos! | Katsotaan.. näyttäydyt tässä vaaleana naisena, päättäväisenä sellaisena! Haukan symbolit ovat teillä molemmilla. Se tarkoittaa että tunne elämänne on hyvin voimakasta. Upeat todelliset tunteet leiskuvat välillänne. Tässä on hyvin luja tahto molemmilla. Mennet ovat jätetty taakse ja olette täysin valmiita yhteiseen elämään. Miehesi näyttää rakastavalta, idealistiselta ja romanttiselta kumppanilta.
Suhteestanne. Kehitystä ja kasvua tapahtuu parisuhteessa, eikä sitä edes saa unohtaa hoitaa. Elämäänne/suhteeseenne vaikuttaa voimakastahtoinen naispuolinen henkilö.. Kyseessä äitisuhde, joka nyt hieman liiaksi huolehtii ja puuttuu asioihin... ethän siis huolehdi liiaksi se tukahduttaa lapsen. Näistä varmasti selviätte keskustelemalla. :) Kaikin puolin en näe mitään suurempia esteitä yhdessäoloonne. Muista välillä pysähtyä - tähän hetkeen. Elähän päivä kerrallaan, nauttien niistä pienistäkin.. kauniista teoista, sanoista, tuoksuista ja luonnosta.
| |
| |
13.08.12, 18:56
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Työelämään vaihtelot
Haluisiko joku vielä vaihdella kanssani. Työelämään saisi katsoa minulle.
| |
| |
13.08.12, 21:03
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Kiitos Puro Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Puro* Katsotaan.. näyttäydyt tässä vaaleana naisena, päättäväisenä sellaisena! Haukan symbolit ovat teillä molemmilla. Se tarkoittaa että tunne elämänne on hyvin voimakasta. Upeat todelliset tunteet leiskuvat välillänne. Tässä on hyvin luja tahto molemmilla. Mennet ovat jätetty taakse ja olette täysin valmiita yhteiseen elämään. Miehesi näyttää rakastavalta, idealistiselta ja romanttiselta kumppanilta.
Suhteestanne. Kehitystä ja kasvua tapahtuu parisuhteessa, eikä sitä edes saa unohtaa hoitaa. Elämäänne/suhteeseenne vaikuttaa voimakastahtoinen naispuolinen henkilö.. Kyseessä äitisuhde, joka nyt hieman liiaksi huolehtii ja puuttuu asioihin... ethän siis huolehdi liiaksi se tukahduttaa lapsen. Näistä varmasti selviätte keskustelemalla. :) Kaikin puolin en näe mitään suurempia esteitä yhdessäoloonne. Muista välillä pysähtyä - tähän hetkeen. Elähän päivä kerrallaan, nauttien niistä pienistäkin.. kauniista teoista, sanoista, tuoksuista ja luonnosta. | Tunnistan tuosta meidät kyllä, kiitos. Tuo voimakastahtoinen nainen on miehen ex, joka sen lapsen asioita tässä säätää ja puuttuu...kiitos sinulle:)
| |
| | | | |