Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
12.08.12, 13:50   #1 (linkki)
Supinen
(Vierailija)

Asunto mullin mallin

Hei!

Näin unen, jossa palasin pikku matkalta kotiini ja se oli aivan mullin mallin. Asuntoni oli oli jäänyt maanjäristyksen/pyörremyrskyn alle ja seiniä oli kaatuillut ja katto tullut sisään jne. Kuljeskelin asunnossa hämmästyneenä, mutta en ollenkaan surullisena tai pelokkaana. Asuntoon tulvi jostakin runsaasti valoa. Yllätyksekseni huomasin, että olin asunut ylellisessä luksusasunnossa, joka nyt kuitenkin oli kuin pyörremyrskyn jäljiltä. Päätin soittaa naapurissa asuvalle ystävälleni ja pyytää yösijaa. Olin näkemästäni todella vaikuttunut, luonnon voimat olivat näyttäneet voimasa. Tilanne myös huvitti minua, koska "eihän tällaista tapahdu kuin unessa" että tällaista tapahtuu. Tunnelma oli hyvä, enkä surkutellut ollenkaan asunnon kohtaloa,vaikka löysin koko ajan lisää "tuhoja".

Mitähän tämä viestittelisi?
  Vastaa viestiin
13.08.12, 13:56   #2 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Onko rakkaus, ne luonnon voimat :), iskeneet tornadon lailla ja laittanut kauniisti järejstyksessä olevan elämäsi mullin mallin?
  Vastaa viestiin
14.08.12, 14:10   #3 (linkki)
Supinen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ci Näytä viesti
Onko rakkaus, ne luonnon voimat :), iskeneet tornadon lailla ja laittanut kauniisti järejstyksessä olevan elämäsi mullin mallin?
Kiitos Ci! Tällä hetkellä rakkausasiat melko lailla rempallaan. Viileätä, ehkä jopa suhteen poikanen loppumassa. Uni oli kuitenkin tunnelmaltaan positiivinen.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku