| |  | |
12.08.12, 20:20
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | kuvankatsojalle
Iltaa. Saatko minun lähitulevasta, onko huolien ja surujen jälkeen parempaa aikaa tuloillaan?
Ikää on jo 50+, vaaleat hiukset, vihreänruskeat silmät, eronnut ilman omaa syytä, yhteen sdäMeen ei mahtunut kahta "ämmää", mutta siitä on jo aikaa............ystäviä ollaan nykyisin.
| |
| | |
17.08.12, 08:20
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
..jos sasit jotain näkyville? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A.H. Iltaa. Saatko minun lähitulevasta, onko huolien ja surujen jälkeen parempaa aikaa tuloillaan?
Ikää on jo 50+, vaaleat hiukset, vihreänruskeat silmät, eronnut ilman omaa syytä, yhteen sdäMeen ei mahtunut kahta "ämmää", mutta siitä on jo aikaa............ystäviä ollaan nykyisin. | | |
| | |
17.08.12, 08:26
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A.H. Iltaa. Saatko minun lähitulevasta, onko huolien ja surujen jälkeen parempaa aikaa tuloillaan?
Ikää on jo 50+, vaaleat hiukset, vihreänruskeat silmät, eronnut ilman omaa syytä, yhteen sdäMeen ei mahtunut kahta "ämmää", mutta siitä on jo aikaa............ystäviä ollaan nykyisin. |
Syksyn jälkeen alkaa tarmokas kausi, ei siten että heti olisi virtaa vanttuussa vaan hiljalleen huolet alkavat saada muodon ja siten hälvetä. Joku menetys näkyy menneisyydessä, olet luopunut jostakin keskeisestä. Rakkauselämäsi on pirstaleinen, et oikein tiedä mitä tuntea. Vaaleahko mies olisi tulevaa, hän selkeyttää ajatuksiasi kun saapuu.
| |
| | |
17.08.12, 08:44
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kuvankatsoja Syksyn jälkeen alkaa tarmokas kausi, ei siten että heti olisi virtaa vanttuussa vaan hiljalleen huolet alkavat saada muodon ja siten hälvetä. Joku menetys näkyy menneisyydessä, olet luopunut jostakin keskeisestä. Rakkauselämäsi on pirstaleinen, et oikein tiedä mitä tuntea. Vaaleahko mies olisi tulevaa, hän selkeyttää ajatuksiasi kun saapuu. |
Kiitos. Hieman on pistaleinen olo, mutta liittyykö tuohon vaaleaan mieheen yhteistä menneisyyttä, osaisitko kertoa siitä jotain?
| |
| | |
17.08.12, 08:47
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja A.H. Kiitos. Hieman on pistaleinen olo, mutta liittyykö tuohon vaaleaan mieheen yhteistä menneisyyttä, osaisitko kertoa siitä jotain? |
Joku linkki on menneeseen, mutta ikään kuin uutena tulokkaana näytettiin. Kuvissa kaikki ihmiset ovat minulle uusia kun en heitä entuudestaan tunne, mutta sellainen vaikutelma jäi että vivahde mennyttä on tässä joka saapuu.
| |
| | |
17.08.12, 09:02
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kuvankatsoja Joku linkki on menneeseen, mutta ikään kuin uutena tulokkaana näytettiin. Kuvissa kaikki ihmiset ovat minulle uusia kun en heitä entuudestaan tunne, mutta sellainen vaikutelma jäi että vivahde mennyttä on tässä joka saapuu. | Kiitos, aika sen sitten näyttää. Ajattelin että onko lapsieni isä, mutta olisi varmaan näkynyt sinulle selvästi.
| |
| | | | |